Advertentie | |
|
![]() |
|
the decline
Linoleum Drugs are good Timmy The turtle The Moron Brothers en Dinosaurs will die (oeh ik moet het maar weer eens gaan luisteren, al bijna een jaar geen NOFX geluisterd, vond het wel leuk toen ik nog in mijn happypunk tijd zat ![]()
||
Citaat:
en ja vanmiddag zit je hier gezien het zomers weer is zul het wel aan moeten horen ![]() ![]()
|
nofx is leuk als je vijftien bent...
![]() kom nou toch op! waarom is iedereen hier altijd zo vervelend! ik vind het schitterend dat een 21-jarige het nog vet vind! fat mike is zelf overigens ook al 40 bijna. wat maakt het nou in godesnaam uit waar iemand naar luistert het is allemaal hetzelfde: MUZIEK.
||
Citaat:
verder luister ik ook nog wel naar andere muziek hoor, varierend van AFI, reel big fish tot deftones, chopin, bach, armstrong, the dave brubeck quartet, stravinski, etcetc....
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en nee, niet dat ze smaak heeft maar dat ze zich afzet tegen puberdingen om maar te laten zien dat ze volwassen is; net zoals kinderen van 10 sesamstraat niet meer leuk vinden terwijl bert en ernie toch wel koel zijn....
||
Verwijderd
|
Citaat:
ja, tuurlijk. weet je zeker dat je 21 bent? |
![]() |
||
Citaat:
maar mn id is wel verlopen, misschien dat het niet meer klopt ![]() je moet dingen gewoon in hun genre op waarde kunnen schatten; natuurlijk is bert en ernie niet van hetzelfde niveau als plato (om maar wat te noemen) en natuurlijk is NOFX niet van hetzelfde muzikale niveau als chopin, maar in zijn genre zijn zowel bert en ernie als NOFX wel erg goed; bert en ernie omdat ze volwassenenproblemen op een erg eenvoudige en dus voor kinderen begrijpbare en komische manier neerzetten en NOFX omdat het een punkrockband is die zich altijd aan zijn principes heeft gehouden. daarnaast zijn veel teksten van hun toch vrij diepzinnig (lang niet alle) en zijn ze muzikaal, voor een punkrockband nogmaals, niet slecht. ook live komen ze erg geloofwaardig over, dus dat maakt dat ik ze een goede band vind.
||
Verwijderd
|
Citaat:
en over nofx, ik dig die muziek gewoon niet meer. jij wel. jouw zaak weetjewel. |
![]() |
||
Citaat:
![]() en verder verveel ik me onwijs, dus als je nog ns zo'n zin wil typen heb ik weer ff wat te doen ![]()
||
Citaat:
![]() kennelijk is het zo dat mijn hersenen, na het horen van een NOFX-deun, op een dusdanige manier beinvloed worden dat er op dat moment een bepaalde stof aangemaakt wordt, waardoor ik het idee krijg 'leuk zeg'; ik kan echter niet met zekerheid zeggen wat ik precies van een nofx chanson mooi vind; het is vooral het gevoel, ook al is dat nogal een vage omschrijving.... kan jij uitleggen waarom je liedjes leuk vind?? je kan hooguit zeggen wat je aan een liedje leuk vindt, maar niet waarom je dat leuk vindt nah k vind niet alle nummers leuk hoor, maar je kan ze toch makkelijk allemaal downen ennum...dem...leer mij es hip zijn
||
Verwijderd
|
Citaat:
en jezelf tegen spreken is niet zo kewliezzz. en hip zijn, dat heb je, of dat heb je niet. |
![]() |
||
Citaat:
en vind je muziek alleen maar leuk als het je raakt?? ik sprak mezelf niet tegen, ik zei dat ze alles moest downloaden, maar dat ik niet alles leuk vind, das niet tzelfde hoor naja...dan maar gewoon mooi zijn, das ook wel leuk
|
Nofx vind ik opzich best aardig maar het komt niet echt snel ik me op om het te gaan luisteren, voor mij is het een beetje een live band.. live vind ik ze echt heerlijk en super gaaf en gezellig om te zien.. maar op cd.. mwah ben er nooit echt een grote fan van geweest..
|
Holy shit
![]() Dus fuck al dat elitaire gezanik door mensen als suikerspin die ook een half jaar geleden d'r corporock cd's de deur uit heeft gedaan en nu claimed een autoriteit te zijn op t gebied van hippe meuk...... In andere woorden. Ik ben geen fan, maar als jij t wel bent. Good for you. Tis voor vele kids een springplank gebleken naar een ander soort muziek/wereld/whatever, zoals bad religion dat voor mij was...... En interpol en the the the bandjes zijn niets minder als doodsaaie corporock in een retro rock n roll jasje. Dus niks om elitair over te doen.
||
Citaat:
![]() En de reden dat ik zo zeur is omdat ik NOFX één van de irritantste bands ooit vind, ik word er al jaren mee doodgegooid door vrienden. Dat jij mijn opmerkingen opvat als elitair gezanik vind ik erg interessant, maar tot nu toe ga ik ervan uit dat je je verveelde en zin had om onbenullig uit je nek te lullen. ![]()
|
Met een beetje gebrabbel kan ik ook een redelijk reply neerkwakken. Zonder inhoud helaas. En schei uit met dat Mr. hardcore blabla. Want dat pretendeer ik niet te zijn en heb dat ook nooit gedaan....
Ik mag dan wel een fuckin zeikzak zijn, maar in veel van jouw replies bespeur ik een elitaire ondertoon. Ik vind je overkomen als een verwend nest en een know it all. Maargoed dat kan aan mij liggen. En corporock? Corporaterock, schat. Zoals de Creed cd's die onder je bed liggen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vraag me af hoe je langer dan 18:21 naar die rotstem van Fat Mike kan luisteren. En zijn 'punk law' (oftewel waarom hij te lame is om het oude werk op cd uit te brengen) slaat ook nergens op, het duurt nog wel even voor ik van hem een SERIEUZE, BEARGUMENTEERDE kritische tekst te horen krijg. |
![]() |
||
Citaat:
Je mag nu wel weer even dimmen, we weten inmiddels wel dat ik niets goed kan doen of zeggen in jouw ogen. Ik ben niet verwend en ik zou nooit durven beweren dat ik 'alles' weet van muziek. Dus ja, het ligt aan jou. Maar ja, het is maar wat je je probleem wilt maken en waar je je energie in wil steken. Ik heb overigens een teringhekel aan Creed. En als je nog iets te zeiken hebt dan doe je het maar via pm. Ik vind je best ok maar als je me in elke topic gaat aanvallen dan moet je gewoon opbokken.
|
Hmm zoiets verwachtte ik al. Dat plaatje is trouwens bestwel oud volgens mij, en niet motiverend om je kritiek serieus te nemen eigenlijk.
Maar goed, als ik ooit heel elitair heb gedaan, SORRY. Ik vind jullie (bijna) allemaal best lief namelijk. En als ik dikke discussies voer dan is dat niet per definitie persoonlijk bedoeld aangezien je discussies voert met mensen die je niet kent en soms niet meer zijn dan een username en een plaatje erbij. edit: leren spellen ![]()
Laatst gewijzigd op 13-08-2003 om 12:55. |
![]() |
|
|