Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-07-2003, 18:05
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
MM2 schreef op 17-07-2003 @ 16:55:
Als moord legaal was had ik jullie "dissers" (jezus zeg, er is een wereld buiten tmf en mtv) allemaal een lekkere lange dood laten doorstaan.
Laat mensen gewoon met rust, tenzij ze jou niet met rust laten.
Kijk eens op LS...met je TMF en MTV gewauwel. TMF, waar haaaaal je het vandaan
Advertentie
Oud 17-07-2003, 18:07
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Marshall_Mathers schreef op 17-07-2003 @ 13:42:
ben dat oppervlakkige van vrouwen ook zo zat, ze behadelen je gewoon als een stuk vlees terwijl ik zo veel meer te bieden heb dan alleen dat lichaam
Kom maar bij mij langs, Marshall Ik ben veeeeeel minder oppervlakkig dan een vrouw, en veel zachter Plus dat ik heel lief ben als ik net wakker ben!
Oud 18-07-2003, 07:06
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
ADHD schreef op 17-07-2003 @ 19:07:
Kom maar bij mij langs, Marshall Ik ben veeeeeel minder oppervlakkig dan een vrouw, en veel zachter Plus dat ik heel lief ben als ik net wakker ben!
sure you are .. maar heb Noé beloofd nog even hetero te blijven
Oud 18-07-2003, 10:21
Verwijderd
Citaat:
ADHD schreef op 17-07-2003 @ 19:07:
hallo, wat zijn dit voor geintjes! over een jaar zei ik toch!
Oud 18-07-2003, 13:42
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Noé schreef op 18-07-2003 @ 11:21:
hallo, wat zijn dit voor geintjes! over een jaar zei ik toch!
Nou, dan doen we toch gewoon een trio?
Oud 18-07-2003, 18:15
Verwijderd
Citaat:
ADHD schreef op 18-07-2003 @ 14:42:
Nou, dan doen we toch gewoon een trio?
Nee, dan krijgt Marshall alle aandacht!
Oud 18-07-2003, 18:33
Blenderhead
Blenderhead is offline
t valt me op dat mensen die niet dissen, juist andere mensen extreme pijn toewensen...
Oud 18-07-2003, 18:34
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
StayBeautiful schreef op 15-07-2003 @ 20:45:
ik hoop dat je ooit een zieke geest tegenkomt die jou vervolgens helemaal neersteekt
what's your problem man?
is je kringspier soms uitgescheurd?
Oud 18-07-2003, 19:24
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
Noé schreef op 18-07-2003 @ 19:15:
Nee, dan krijgt Marshall alle aandacht!

daar hou ik dan wel weer van
&jij krijgt toch aandacht van me
Oud 18-07-2003, 21:44
Sven
Sven is offline
Citaat:
birthmark schreef op 14-07-2003 @ 18:24:
haha...geweldig.... ik kan iemand zo een minderwaardigheidscomplex aanpraten...."teeeeeeeering wat ben jij lelijk zeg, dat je over straat durft" komt wel is uit m'n mond..... ik ga soms wel te ver vind ik zelf. k moet het maar bij 1 opmerking gaan houden....en gewoon tig mensen uitbokken dan maar

ik doe dat sowieso vaak maar tis alleen maar ouwehoeren, k vind het niet erg als iemand tegen mij een opmerking maakt.
*schud hoofd*
Oud 19-07-2003, 18:28
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Sven schreef op 18-07-2003 @ 22:44:
*schud hoofd*

Laatst gewijzigd op 19-07-2003 om 18:30.
Oud 19-07-2003, 18:29
Blenderhead
Blenderhead is offline
ik zal het nog een keer herhalen:

1. soms ga ik te ver vind ik zelf, dat moet ik maar minder gaan doen.
2. ik vind het niet erg als mensen het bij mij doen...

mensen moeten gewoon niet alles zo serieus nemen....stelletje pessimisten. daar word je alleen maar chagerijnig van....
Oud 20-07-2003, 12:49
Verwijderd
Citaat:
birthmark schreef op 19-07-2003 @ 19:29:
ik zal het nog een keer herhalen:

1. soms ga ik te ver vind ik zelf, dat moet ik maar minder gaan doen.
2. ik vind het niet erg als mensen het bij mij doen...

mensen moeten gewoon niet alles zo serieus nemen....stelletje pessimisten. daar word je alleen maar chagerijnig van....
Iemand met een low self esteem of een minderwaardigheidscomplex kan net dat eentje zetje krijgen, de spreekwoordelijke druppel die de emmer deed overlopen. Been there myself.
Oud 20-07-2003, 15:50
Verwijderd
Mensen dissen tijdens het uitgaan? For fuck's sake, ik ga uit om slap te ouwehoeren over ditjes en datjes, plannen smeden voor een filmscript wat nog geschreven moet worden. Niet om mensen te dissen. Bovendien, voor je 't weet lopen dat soort grappen uit de hand en heb je ruzie in de tent. En ruzie tijdens uitgaan is zo ongelofelijk lame.

Helemaal nowadays, blagen van 16 in een uitgaansgelegenheid zijn toch al vaak hèèl rap op hun teentjes getrapt. Niet dat ze mij de pis lauw zullen maken, maar relaxed is anders.
Oud 20-07-2003, 17:02
empyrian
empyrian is offline
Citaat:
ADHD schreef op 14-07-2003 @ 00:05:
Ohja, een keer stond ik in de WC in April, en toen kwam er weer zo'n vieze opa naar me toe....en vlak daarvoor zat ie nog met een Koreaanse drag queen aan de bar...zei ie dat ik zo'n lekker ding was... Nou, die heeft de wind van voren gekregen. Hoe durft ie!
jeetje meid!
Oud 20-07-2003, 17:04
Verwijderd
ik hoop altijd stiekem dat ik 'gedissed' wordt. Terugdissen is namelijk een van mijn hobby's, en ik ben er goed in ook.

een keertje liep een meisje snuifend weg. Toen ze mij wilde dissen omdat ik per ongeluk tegen haar aanliep. Ik kan me niet precies meer herinneren wat ik zei (bier=bad) maar je had haar gezicht moeten zien
Oud 21-07-2003, 00:05
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 20-07-2003 @ 18:04:
ik hoop altijd stiekem dat ik 'gedissed' wordt. Terugdissen is namelijk een van mijn hobby's, en ik ben er goed in ook.

ook altijd leuk....
Oud 21-07-2003, 00:07
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Wes schreef op 20-07-2003 @ 13:49:
Iemand met een low self esteem of een minderwaardigheidscomplex kan net dat eentje zetje krijgen, de spreekwoordelijke druppel die de emmer deed overlopen. Been there myself.
inderdaad...dat kan, al betwijfel ik dan of ik hét verschil uit zal maken... en of het dan alsnog niet zou gebeuren als k het niet gedaan had.

en ik ben ook niet die lul die iemand nog verder de grond in gaat boren als ze gaat huilen of zichtbaar maakt dat ik echt te ver ga....
maar mensen die doen alsof ze niks horen..jah...sorry.... daar heb k nou eenmaal een zwak voor...
Oud 21-07-2003, 00:08
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 20-07-2003 @ 16:50:

Helemaal nowadays, blagen van 16 in een uitgaansgelegenheid zijn toch al vaak hèèl rap op hun teentjes getrapt. Niet dat ze mij de pis lauw zullen maken, maar relaxed is anders.
dat zijn ook de leukste om te dissen.. die mannetjes doen altijd of ze stoer zijn... maar ze hebben nooit wat terug te zeggen...
Oud 21-07-2003, 09:32
Verwijderd
Citaat:
birthmark schreef op 21-07-2003 @ 01:07:
inderdaad...dat kan, al betwijfel ik dan of ik hét verschil uit zal maken... en of het dan alsnog niet zou gebeuren als k het niet gedaan had.

en ik ben ook niet die lul die iemand nog verder de grond in gaat boren als ze gaat huilen of zichtbaar maakt dat ik echt te ver ga....
maar mensen die doen alsof ze niks horen..jah...sorry.... daar heb k nou eenmaal een zwak voor...
Men hoeft dan niet perse te gaan huilen, kan ook in een blinde waas van woede omslaan. Tis echt niet prettig als je de volgende dag hoort dat je helemaal door t lint ging en er zelf niks meer van weet.
Oud 21-07-2003, 10:05
Verwijderd
Citaat:
birthmark schreef op 21-07-2003 @ 01:07:

Natuurlijk doe je of je niks hoort, anders moet je ook nog bedenken hoe je op zoiets moet reageren. Als iemand zich verlaagt tot jou beledigen, ga je je toch niet verlagen tot hetzelfde niveau?!
Oud 21-07-2003, 11:07
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Wes schreef op 21-07-2003 @ 10:32:
Men hoeft dan niet perse te gaan huilen, kan ook in een blinde waas van woede omslaan. Tis echt niet prettig als je de volgende dag hoort dat je helemaal door t lint ging en er zelf niks meer van weet.
ja, dan kom ik inderdaad een keer de verkeerde tegen die me de hele tent rondslaat.... ja.... dan verdien ik dat....min of meer.... ach...d'r zijn ergere dingen..
Oud 21-07-2003, 11:10
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Morgan schreef op 21-07-2003 @ 11:05:
Natuurlijk doe je of je niks hoort, anders moet je ook nog bedenken hoe je op zoiets moet reageren. Als iemand zich verlaagt tot jou beledigen, ga je je toch niet verlagen tot hetzelfde niveau?!
kijk, ik heb niet zoiets van 'ik haat jou en wil je pijn doen' maar k zie het gewoon als een onschuldig lolletje.... daarom mogen mensen mij ook altijd terugdissen zonder dat ik boos word. k word neit agressief. en mensen die zich zo snel aangesproken voelen moeten ook gewoon maar denken 'die kerel is te zat' oid....

nevermind.....k ga jullie toch nooit overtuigen van de bittere ernst van de zaak
Oud 21-07-2003, 13:17
Verwijderd
Citaat:
birthmark schreef op 21-07-2003 @ 12:10:
kijk, ik heb niet zoiets van 'ik haat jou en wil je pijn doen' maar k zie het gewoon als een onschuldig lolletje.... daarom mogen mensen mij ook altijd terugdissen zonder dat ik boos word. k word neit agressief. en mensen die zich zo snel aangesproken voelen moeten ook gewoon maar denken 'die kerel is te zat' oid....

nevermind.....k ga jullie toch nooit overtuigen van de bittere ernst van de zaak
Mja, ik kan het best begrijpen, maar ik kan me veel te goed indenken hoe ongelooflijk kut het moet voelen als iemand je zomaar begint te beledigen.
Oud 21-07-2003, 16:06
Ketjing
Ketjing is offline
"dissen"?? volgens mij loop ik weer achter
Oud 21-07-2003, 21:06
Verwijderd
Citaat:
birthmark schreef op 21-07-2003 @ 12:07:
ja, dan kom ik inderdaad een keer de verkeerde tegen die me de hele tent rondslaat.... ja.... dan verdien ik dat....min of meer.... ach...d'r zijn ergere dingen..
Blijkbaar is het nogal moeilijk om tot t binnenste van jou grijze cellen door te dringen. Jij bent niet de enigste die er de dupe van is. Dat jij er dupe van bent, dat is terecht maar je sleept er wel een ander in mee. Ga gewoon je eigen vader en moeder dissen in plaats van vreemden.
Oud 23-07-2003, 14:42
StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
dissen is voor pussy's
en iemand die mij dist tijdens het uitgaan en niet *al* teveel op een bodybuilder lijkt kan een klap op z'n bek verwachten, tenzij hij (vrouwen sla ik uit principe niet) een goed excuses heeft.
Jammer dat er mensen zijn die zo met elkaar omgaan...
Oud 23-07-2003, 18:50
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
StijnSpoortNiet schreef op 23-07-2003 @ 15:42:
dissen is voor pussy's
en iemand die mij dist tijdens het uitgaan en niet *al* teveel op een bodybuilder lijkt kan een klap op z'n bek verwachten,
vandaar je nick....
Oud 23-07-2003, 18:53
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Wes schreef op 21-07-2003 @ 22:06:
Blijkbaar is het nogal moeilijk om tot t binnenste van jou grijze cellen door te dringen. Jij bent niet de enigste die er de dupe van is. Dat jij er dupe van bent, dat is terecht maar je sleept er wel een ander in mee. Ga gewoon je eigen vader en moeder dissen in plaats van vreemden.
dat doe ik regelmatig en die kunnen er ook gewoon om lachen....

mensen kunnen niet meer tegen een grapje, en inderdaad, sommige mensen kunnen er niet tegen... maar als k dronken ben beschouw ik dat als hun probleem en niet het mijne....
Oud 23-07-2003, 19:37
KBrink
KBrink is offline
Citaat:
birthmark schreef op 21-07-2003 @ 12:07:
Ik hoop dat je wel beseft dat je er na je leuke grap zo bij kan liggen dat de ziekenbroeders voor en achter nog maar moeilijk kunnen onderscheiden.
Ik spreek uit ervaring, een oude vriend van mij die helemaal niet agressief is ofzo ging een keer helemaal door het lint, lach puur aan toeval.
Zijn vriendin had het met hem uitgemaakt, was een bitch, omdat hij te lelijk was, zei zij.
Toen maakte iemand dus een 'dis' over dat hij lelijk was en mijn vriend vroeg hem om bdaar mee op te houden omdat hij nu niet in de stemming was voor zulke grappen, gaat die sukkel door en niet zo een beetje ook.
Die jongen kon dus door de ambulance worden afgevoerd.

ik zou zeggen wees verstandig doe anderen geen domme onnoddige pijn want wie de bal kaatst........
Oud 23-07-2003, 21:53
anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
Citaat:
italianboy schreef op 14-07-2003 @ 18:54:
ik zou je echt een stoot voor je kanus geven dan
Oud 23-07-2003, 22:19
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
birthmark schreef op 23-07-2003 @ 19:50:
vandaar je nick....
Ach, hoewel ik helemaal niet geweldadig aangelegd ben, zou het toch in dit geval enigszins terecht zijn.

Als jij geen leuke avond kan hebben zonder andere mensen lastig te vallen, verdien je een klap voor je kop.
Oud 24-07-2003, 00:45
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Studentje schreef op 23-07-2003 @ 23:19:

Als jij geen leuke avond kan hebben zonder andere mensen lastig te vallen, verdien je een klap voor je kop.
dat zeg ik toch niet
Oud 24-07-2003, 00:47
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
KBrink schreef op 23-07-2003 @ 20:37:
Ik hoop dat je wel beseft dat je er na je leuke grap zo bij kan liggen dat de ziekenbroeders voor en achter nog maar moeilijk kunnen onderscheiden.
Ik spreek uit ervaring, een oude vriend van mij die helemaal niet agressief is ofzo ging een keer helemaal door het lint, lach puur aan toeval.
Zijn vriendin had het met hem uitgemaakt, was een bitch, omdat hij te lelijk was, zei zij.
Toen maakte iemand dus een 'dis' over dat hij lelijk was en mijn vriend vroeg hem om bdaar mee op te houden omdat hij nu niet in de stemming was voor zulke grappen, gaat die sukkel door en niet zo een beetje ook.
Die jongen kon dus door de ambulance worden afgevoerd.

ik zou zeggen wees verstandig doe anderen geen domme onnoddige pijn want wie de bal kaatst........
ja, maar is dit gerechtvaardigd?....
nee...net zomin als mijn 'gediss'. ik ben verkeerd bezig.... ochjah...dan ben ik maar die klootzak, k heb er af en toe wel lol in...
Oud 24-07-2003, 01:40
BiC
BiC is offline
Ergens wat gaan eten en een groepje tegenkomen die met 2 man meer zijn. In gesprek raken en ze keer op keer de grond in boren. Ze raken geïrriteerd, en kunnen er steeds minder tegen. Jij gaat toch door omdat je goed, en dan ook echt goed op dreef bent. Je ziet dat ze boos worden, en dan dagen ze je uit om buiten te gaan vechten. Jij lacherig reageren en zeggen dat je zo komt, maar eerst ff je eten op wilt eten, met een kutopmerking erachteraan. 10 minuten later met 1 been buiten staan en een klap krijgen waardoor je 2 weken met een blauw oog rondloopt.

Dissen is leuk, zeker als je altijd wel je mond klaar hebt. Je moet er dus ook mee leven dat er mensen zijn die er niet tegenkunnen en je een klap willen geven. Toch blijft het leuk om te doen ...
Oud 24-07-2003, 07:23
Marshall
Marshall is offline
ruzie uilokken is easy as hell... de kunst is om subtiel te dissen ..dat ze zich toch een beetje kut voelen maar niet weten waar t nu helemaal aan ligt ...
.
..
Jij mag natuurlijk wel je grenzen blijven verleggen maar ik vind persoonlijk een blauw oog niet zo goed staan
Oud 24-07-2003, 11:02
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
birthmark schreef op 24-07-2003 @ 01:45:
dat zeg ik toch niet
Zo profileer je je wel in dit topic.
Oud 24-07-2003, 13:29
Sithan
Sithan is offline
Ach t lijkt me al genoeg zeggen dat je plezier moet halen uit het neerhalen van anderen...hoe lam je ook bent
Oud 24-07-2003, 16:01
Li
Li is offline
Ik diss eigenlijk nooit mensen tijdens het uitgaan, simpelweg omdat ik m'n tijd daar niet aan ga verspillen en je mensen (en jezelf) alleen maar een kutavond kunt bezorgen.
Alleen als een jongen denkt je makkelijk te kunnen krijgen reageer ik zo dat hij stevig blauwtje loopt, maar verder ook niet. Hou niet van al dat gedoe met het uitgaan
Oud 24-07-2003, 18:39
*maai*
*maai* is offline
Ben ik nou echt de enige die nog nooit van het woord dissen gehoord heeft?
Oud 24-07-2003, 19:12
m@rie
m@rie is offline
Citaat:
*maai* schreef op 24-07-2003 @ 19:39:
Ben ik nou echt de enige die nog nooit van het woord dissen gehoord heeft?
Ik denk het wel ja
Oud 24-07-2003, 20:40
tarekh16
tarekh16 is offline
Citaat:
m@rie schreef op 24-07-2003 @ 20:12:
Ik denk het wel ja
LOL ik weet 't wel zeker
Oud 26-07-2003, 13:18
Infaustus
Infaustus is offline
Ik heb wel meerdere keren iemand in de kroeg de hele avond lang uitgemaakt voor gay...
Oud 26-07-2003, 19:26
beuk
beuk is offline
Citaat:
Infaustus schreef op 26-07-2003 @ 14:18:
Ik heb wel meerdere keren iemand in de kroeg de hele avond lang uitgemaakt voor gay...
goh topavond zeker?
Oud 26-07-2003, 20:51
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Was je in een homotent
Oud 26-07-2003, 23:02
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
Kut is dat hè, dat ze dan zelf maar blijven ontkennen, terwijl je ze het liefst dezelfde avond nog zou instoppen...

Niet dat ik het ken, btw .
Oud 26-07-2003, 23:05
zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
Marshall_Mathers schreef op 14-07-2003 @ 08:23:
is dit topic strictly adhd & bertbart ...

maar ok .. op dansstyle afkraken is altijd t leukste, & dan genieten hoe je slachtoffertje de rest van de avond aan de bar gaat zitten... (doe dat natuurlijk nooit )
Of zeggen tegen iemand zoals jij WAT ZIT JOU HAAR KUT ZEG!
Oud 27-07-2003, 00:49
Verwijderd
Citaat:
Marshall_Mathers schreef op 24-07-2003 @ 08:23:
ruzie uilokken is easy as hell... de kunst is om subtiel te dissen ..dat ze zich toch een beetje kut voelen maar niet weten waar t nu helemaal aan ligt ...
Dit, aan de andere kant, kan ik dan wel weer waarderen
Oud 27-07-2003, 13:12
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
zlatani9 schreef op 27-07-2003 @ 00:05:
Of zeggen tegen iemand zoals jij WAT ZIT JOU HAAR KUT ZEG!
nee, er is een ethische grens he.... als mn haar t slachtoffer word ga ik linea recta naar slachofferhulp
Oud 27-07-2003, 13:30
StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Citaat:
birthmark schreef op 23-07-2003 @ 19:50:
vandaar je nick....
En dat heeft niks met me nick te maken. Als er kansloze mensen in de stad rondlopen die niks beters te doen hebben dat andere mensen belachelijk te maken, vind ik het redelijk logisch dat bij de gemiddelde gedisde er na een tijdje gedist te zijn geweest, de emmer vol is (puntenaftrek voor mijn formulering) en dat hij/zij de disser een tik geeft. Of dit dan ook terecht is, is een hele andere discussie en het is misschien niet redelijk terecht, maar wel een reactie van gemiddeld uitgaand nederland.

Regels voor berichten