Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
is je kringspier soms uitgescheurd?
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik zal het nog een keer herhalen:
1. soms ga ik te ver vind ik zelf, dat moet ik maar minder gaan doen. 2. ik vind het niet erg als mensen het bij mij doen... mensen moeten gewoon niet alles zo serieus nemen....stelletje pessimisten. daar word je alleen maar chagerijnig van....
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mensen dissen tijdens het uitgaan? For fuck's sake, ik ga uit om slap te ouwehoeren over ditjes en datjes, plannen smeden voor een filmscript wat nog geschreven moet worden. Niet om mensen te dissen. Bovendien, voor je 't weet lopen dat soort grappen uit de hand en heb je ruzie in de tent. En ruzie tijdens uitgaan is zo ongelofelijk lame.
Helemaal nowadays, blagen van 16 in een uitgaansgelegenheid zijn toch al vaak hèèl rap op hun teentjes getrapt. Niet dat ze mij de pis lauw zullen maken, maar relaxed is anders. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik hoop altijd stiekem dat ik 'gedissed' wordt. Terugdissen is namelijk een van mijn hobby's, en ik ben er goed in ook.
een keertje liep een meisje snuifend weg. Toen ze mij wilde dissen omdat ik per ongeluk tegen haar aanliep. Ik kan me niet precies meer herinneren wat ik zei (bier=bad) maar je had haar gezicht moeten zien ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
en ik ben ook niet die lul die iemand nog verder de grond in gaat boren als ze gaat huilen of zichtbaar maakt dat ik echt te ver ga.... maar mensen die doen alsof ze niks horen..jah...sorry.... daar heb k nou eenmaal een zwak voor...
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
nevermind.....k ga jullie toch nooit overtuigen van de bittere ernst van de zaak ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
dissen is voor pussy's
en iemand die mij dist tijdens het uitgaan en niet *al* teveel op een bodybuilder lijkt kan een klap op z'n bek verwachten, tenzij hij (vrouwen sla ik uit principe niet) een goed excuses heeft. Jammer dat er mensen zijn die zo met elkaar omgaan... ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
mensen kunnen niet meer tegen een grapje, en inderdaad, sommige mensen kunnen er niet tegen... maar als k dronken ben beschouw ik dat als hun probleem en niet het mijne....
||
![]() |
Citaat:
Ik spreek uit ervaring, een oude vriend van mij die helemaal niet agressief is ofzo ging een keer helemaal door het lint, lach puur aan toeval. Zijn vriendin had het met hem uitgemaakt, was een bitch, omdat hij te lelijk was, zei zij. Toen maakte iemand dus een 'dis' over dat hij lelijk was en mijn vriend vroeg hem om bdaar mee op te houden omdat hij nu niet in de stemming was voor zulke grappen, gaat die sukkel door en niet zo een beetje ook. Die jongen kon dus door de ambulance worden afgevoerd. ik zou zeggen wees verstandig doe anderen geen domme onnoddige pijn want wie de bal kaatst........ |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als jij geen leuke avond kan hebben zonder andere mensen lastig te vallen, verdien je een klap voor je kop.
||
Citaat:
nee...net zomin als mijn 'gediss'. ik ben verkeerd bezig.... ochjah...dan ben ik maar die klootzak, k heb er af en toe wel lol in...
|
![]() |
Ergens wat gaan eten en een groepje tegenkomen die met 2 man meer zijn. In gesprek raken en ze keer op keer de grond in boren. Ze raken geïrriteerd, en kunnen er steeds minder tegen. Jij gaat toch door omdat je goed, en dan ook echt goed op dreef bent. Je ziet dat ze boos worden, en dan dagen ze je uit om buiten te gaan vechten. Jij lacherig reageren en zeggen dat je zo komt, maar eerst ff je eten op wilt eten, met een kutopmerking erachteraan. 10 minuten later met 1 been buiten staan en een klap krijgen waardoor je 2 weken met een blauw oog rondloopt.
Dissen is leuk, zeker als je altijd wel je mond klaar hebt. Je moet er dus ook mee leven dat er mensen zijn die er niet tegenkunnen en je een klap willen geven. Toch blijft het leuk om te doen ... |
![]() |
|
Ik diss eigenlijk nooit mensen tijdens het uitgaan, simpelweg omdat ik m'n tijd daar niet aan ga verspillen en je mensen (en jezelf) alleen maar een kutavond kunt bezorgen.
Alleen als een jongen denkt je makkelijk te kunnen krijgen reageer ik zo dat hij stevig blauwtje loopt, maar verder ook niet. Hou niet van al dat gedoe met het uitgaan ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Niet dat ik het ken, btw ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Connie Palmen - essay de uitvreter | 5 | 06-04-2008 19:06 | |
Liefde & Relatie |
Waarom zijn sommige jongens zo onbereikbaar? MAUT | 12 | 24-11-2003 09:17 | |
De Kantine |
Waar denk je aan bij de naam van een forummer? Anne | 348 | 01-08-2003 20:38 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Psychologie |
Ze zijn een beetje aan ’t vechten binnen in… Elka | 17 | 09-10-2002 16:58 | |
Psychologie |
Info over MPS en SCHIZOPHRENIE Droomvlucht | 4 | 28-05-2002 10:59 |