Advertentie | |
|
![]() |
||
Ben ik dan echt de enige die de "nieuwe" Jewel een stuk beter te pruimen vind dan de "oude"? Want dat behoorde echt tot de saaiste en meest pretentieuze jankmuzkiek die ik de afgelopen 10 jaar gehoord heb. Die huidige single is het eerste Jewel-nummer waar ik geen uitslag van krijg en dat vind ik toch een flink plusplunt. Ik sluit me dan ook volledig aan bij juffrouw suikerspin:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar de mensen die van de oude Jewel houden, waaronder ik, knappen wel af op der nieuwe werk. |
![]() |
||
Citaat:
Ik vin ut een leuk nummer, maar die clip is egt dom!! Eg lachuh. Vooral als ze gaat drinken. Mijn broek zakt tog oowk niet af als het een beetje waait ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Jewel Kilcher brak door met Foolish Game,wat niemand heeft gezien blijkbaar is dat Jewel ook in dat clipje al een bloesje aan had waarin haar borsten behoorlijk goed uitkwamen,het liedje werd terecht enorm gewaardeerd en de cd Pieces of you is een erg mooie cd .
Intuation is sarcastisch en Jewel is niet dom,ze maakt ook nog even gebruik van haar mooie uiterlijk. overigens is het zo dat de zo lief zingende Jewel een behoorlijk krengetje is in de omgang. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Bram O |
![]() |
|
ik snap niet wat ieder1 er zo slecht aan vind echt sletterig is het niet echt in dezer tijden erger is makkelijker te vinden misschien gaat ze gewoon een beetje mee met de tijd, wat de muziek en de clip betreft 'k vind beiden goed en leuk dus ik snap wat dr aan scheelt.
|
de mensen die zeggen dat dit express pop is, en het sarcastisch bedoeld is dat ze poppig zingt --> dat is bullshit
het hele album is pop, en ze zegt zelfs in het boekje dat ze al een tijdje meer pop wou zingen, en ze het tegenwoordig meer hij haar vindt passen ik vind het stom, heb 2 van haar eerdere cd's en die vind ik vele malen beter klinken dat haalt niet weg dat ik de clip geweldig vind
||
Citaat:
||
Citaat:
over de muziek, het hoge popgehalte er zijn mensen die denken dat de muziek bij de clip hoort, en ik zeg dus, dat is bullshit. de muziek is doodserieus, de clip niet lees mn posts astublieft even goed door voordat je je dagelijkse portie nutteloos commentaar geeft, dankje
||
Citaat:
Ze probeert het wel heel erg op een kritische kijk te gooien, maar ondertussen heeft ze wel een clip die verkoopt..... dus ik ben er nog nie uit wat ik van de clip vind ![]() HEt nummer vind ik niet leuk da weet ik al wel ![]()
||
Citaat:
dan las ik het verkeerd. mijn excuses. beeldvorming. noemen ze dit geen bottom up theorie? nouja. laat maar. (kusje).
Laatst gewijzigd op 07-09-2003 om 21:01. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Een fantastische stem Supergoede en diepe teksten En die zogenaamde X-factor, ze heeft nou eenmaal die uitstraling die me bijblijft En als ik nu naar 0304 luister, hoor ik nog steeds die fantastische stem, en nog steeds goede teksten...... Haar uitstraling is niet veranderd, alleen haar image. En verder is het zo dat nu de achtergrondmuziek, het ritme bijna net zo belangrijk is als de tekst. Voor mij is het wel wennen, maar luister naar de liedjes en hoor de oude Jewel er zeker in terug. Niets te zeuren.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
evengoed uit, maar het is voor mij nog steeds onmogelijk om de hele cd te luisteren zonder om de zoveel tijdkippenvel te krijgen. Toch vind ik de cd minder goed dan de rest. Maar Jewel moet gewoon de muziek maken die zij wil, als zij zich er op dit moment beter bij voelt om pop-songs te maken moet ze dat vooral doen. Ik luister met plezier en vind dat zij dan ook wel met plezier mag zingen!
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
L-u-i-s-t-e-r-t-r-o-p-i-c-a-l #2316473¾ NERD | 243 | 28-11-2002 13:47 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] De buurman is dood punkyfish | 25 | 08-11-2002 22:03 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? Black Sugar | 461 | 08-11-2002 19:31 | |
Liefde & Relatie |
Nieuwe foto-topic...M'n geliefde en ik..... AlmereGirl | 127 | 11-09-2002 21:12 | |
Lifestyle |
foto-topic ruby soho | 444 | 01-09-2002 19:59 | |
Lifestyle |
Wat heb je voor het laatst gekocht? -> Part II S | 472 | 13-06-2002 11:28 |