Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-08-2003, 17:42
Verwijderd
Citaat:
x2_Shade schreef op 25-08-2003 @ 17:54:
ik kan gewoon niet tegen zo'n iemand die dat iedereen wil laten weten en dan reageer ik er dus zo op.
Verder heb ik daar m'n redenen voor
Dan geld ook weer voor jou dat je niet op dit forum moet posten als je 'die redenen' niet openbaar wilt maken. Dat is dan dom. Reacties als de mijne kun jij natuurlijk ook verwachten, denk je niet?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-08-2003, 18:37
Michel87
Michel87 is offline
Citaat:
x2_Shade schreef op 24-08-2003 @ 20:40:
sorry hoor maar.....get a life...
Geniet van je vakantie ipv te zieken over school....daar kan ik echt niet tegen. Je hebt gewoon mazzel waarschijnlijk met je school want de meeste mensen hebben het helemaal niet zo geweldig op school. En inmiddels is de vakantie al afgelopen en kheb er dus helemaal geen zin in....
Jouw argument slaat heelmaal nergens op. Dan kun je ook wel in een topic waar iemand vertelt dat hij zich klote voelt zeggen datie niet moet zeiken omdat niet iedereen zich klote voelt maar er ook mensen zijn die zich goed voelen. Denk toch eens na. En ik geniet ook zeker van mijn vakantie, ik mis gewoon het ritme en de gezelligheid. En mn topic is helemaal niet bedoeld om mensen aan te vallen, maar gewoon om de mening van ander emensen te vragen. Als je niet daar niet tegen kan dan weet je niet wat een forum inhoudt, en kun je maar beter weggaan hier...
Oud 25-08-2003, 18:43
Michel87
Michel87 is offline
Citaat:
x2_Shade schreef op 25-08-2003 @ 16:48:
dat lokt ie zelf uit hoor...
als je dat op een forum post kan je zo'n reactie verwachten....
hij denkt alleen maar aan hoe goed hij daar wel niet heeft en niet hoe kut anderen zich op school kunnen voelen
Hoe kun jij uit mijn openingspost opmaken dat ik alleen maar aan mezelf denk hoe goed ik het heb?
Oud 25-08-2003, 22:03
Verwijderd
Citaat:
Michel87 schreef op 25-08-2003 @ 19:43:
Hoe kun jij uit mijn openingspost opmaken dat ik alleen maar aan mezelf denk hoe goed ik het heb?
Precies. Dat snapte ik ook niet helemaal. Vandaar dat ik het voor je opgenomen heb...
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 23:01
Michel87
Michel87 is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 25-08-2003 @ 23:03:
Precies. Dat snapte ik ook niet helemaal. Vandaar dat ik het voor je opgenomen heb...
Bedankt

Het is/was helemaal niet mijn intentie om mensen te beledigen of iets, en ik vond zijn reactie wel heel erg overdreven, zo niet gefrustreerd.
Oud 26-08-2003, 14:47
Verwijderd
Sinds een week of 2 heb ik er ook last van. Vooral omdat ik naar een nieuwe school ga. met een schone lei beginnen. En dit is eindelijk wat ik echt wil. Vandaar dat ik er echt zin in heb. Nog 1 nachtje slapen en dan is de grote spanning voorbij. Dan nog even 4 daagjes vakantie vieren en dan mag ik echt beginnen.

SPANNEND!!!!

suusjuhhhhhh
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 14:48
Silver rain
Silver rain is offline
Ik wil naar school!!! NU!!! Ik heb nog deze week vakantie maar ik verveel me dood
Oud 26-08-2003, 19:25
Verwijderd
Citaat:
i'll-be-ok schreef op 26-08-2003 @ 15:48:
Ik wil naar school!!! NU!!! Ik heb nog deze week vakantie maar ik verveel me dood
ik heb lekker al school.... naaanaaaanaaaaanaaaaaa!

Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 14:56
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Nou kijk, de vakantie is nu bijna afgelopen en ik heb altijd in de laatste weken van de zomervakantie dat ik me altijd meer begin te vervelen dus ja je wilt wel weer iets doen dus komt het wel goed uit dat de school weer begint. Dit jaar heb ik dit ook. Zie ik ook weer wat meer luitjes. De beste vrienden van me zitten niet bij me op school maar op school zitten wel heel veel mensen die geen echt vaste vrienden zijn maar het weer leuk is om ze te zien en een praatje te maken, dus ja... vind het niet erg dat de school volgende week begint.
Oud 27-08-2003, 17:21
Breg
Breg is offline
ik vind het wel jammer dat school weer begonnen is, ik vind het niet vreselijk, maar heb gewoon een hele leuke vakantie gehad. Veel gedaan met vrienden die ik van school ken, dus daarvoor hoef ik ook niet terug. Maar toch was vandaag (1e dag) wel weer leuk om iedereen te zien.
Oud 28-08-2003, 13:00
Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline
school is wel leuk, maar als we het nou niet meteen zo idioot druk zouden hebben, zou ik pas echt blij zijn. Ze denken allemaal dat het vak wat zij geven het enige vak is waar je huiswerk voor hebt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten