Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Kazaa zelf is niet legaal of illegaal te noemen. Het is een bepaald systeem, net zoals je niet kunt zeggen dat de Fraunhofer MPEG Layer 3 codec (het algoritme waarmee MP3's gemaakt worden) illegaal is. Natuurlijk kunnen er wetten zijn die bepaalde programma's verbieden, maar voor Kazaa en het MP3-principe is dat niet het geval.
Daarom de vergelijking met een vuurwapen of een steekwapen. Het kan best legaal zijn, maar je kunt er strafbare dingen mee doen. Als ik Kazaa 'legaal' op mijn computer heb staan, is er niets aan de hand. Zodra ik ermee inbreuk ga maken op auteursrechten, ben ik fout bezig. Het sharen van auteursrechtelijk beschermd werk mag niet, het downloaden van datzelfde werk van anderen mag (waarschijnlijk) ook niet. Maar het programma Kazaa op zich is niet verboden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik deel niks, nooit gedaan en zal het ook niet doen. (Anders gaat m'n internet traag en dat kan ik niet hebben natuurlijk) Eerlijk gezegd kan het me niet boeien dat ze KaZaA gebruikers gaan aanpakken.. ze doen maar! Muziek, films en gewoon bestanden uitwisselen via internet zal toch altijd doorgaan via FTP's, Messengers enz.. ze houden er vanzelf mee op.
![]()
|
![]() |
|
|