Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar ik vond het ook goed! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Balkenende vond ik wel ok. Ik begin steeds meer respect voor die man te krijgen |
![]() |
|
![]() |
Toch lijkt het me dat hier 2 dingen verward worden: Wie vind je de beste lijsstrekker en op welke partij ga je stemmen. Ik heb al aardig wat aanvallen op Pim beantwoord, maar heb nog nooit iemand horen vragen of een cda-stemmer nou echt tegen abortus, euthenasie, het homo-huwelijk enzo is. Bij deze de vraag aan jullie dus.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 19-04-2002 om 17:45. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Op zich heeft-ie wel gelijk... veel mensen verdiepen zich niet (genoeg) in politiek en hebben toch hun woordje klaar, hun standpunten gereed en het gelijk aan hun zijde, of zo denken ze. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar de meeste mensen die iets opvangen over pim zoals rascist en dan denken ze meteen dat het een rascist is. Dit owrd natuurlijk aangemoedigd door de PvdA |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ze lijken helemaal niet op elkaar, waarom zou de ene partij dan 3 zetels halen en de andere 5 als ze op elkaar lijken? niet echt reeel. En je hoort geband te zijn op die tijd. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
goh, je bent weer helemaal terug hoor, als jij dat 1 pot nat vindt moet je dat vooral blijven doen, PvdA is toevallig wel de partij die dit land zover heeft gebracht, en natuurlijk gaat nooit alles goed, maar dat ligt niet aan 1 partij in een land ofzo. Pim heeft anders best wel veel oudere stemmers hoor |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Pim is de enige die veel zaken wil veranderen. En dat is dringend nodig. Niet omdat je 1 ding graag wil veranderen op de rest geen commentaar hebben, zelfs op meedrijven. Een rigoureuze aanpak zoals die door Pim voorgesteld wordt op tal van terreinen is uniek en hard nodig. |
![]() |
|
![]() |
www.nederlandkiest.nl misschien
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() nee ff serieus, om o.a. geen handelsblokkades te krijgen met het buitenland, zou een man als Balkenende veel beter aan het imago van een goede minister-president (en dus nederland) voldoen, terwijl Fortuyn beter op zn plaats is in de kamer , de andere partijen onder de duim houdend.. wetsvoorstellen mbt asielbeleid enzo moet toch door de kamer heen, en een regeerakkoord tussen vvd-lpf-cda zou deze wetsvoorstellen toch al bevatten (hoeft Pimm0r niks aan te doen).
||
![]() |
Citaat:
Bovendien vind ik het aardig krampachtig om net te doen of Pim alleen maar (goede) ideeën heeft m.b.t. het asielbeleid. En zal oiok in een vvd-lpf-cda Pim wat moeten doen, daar staat de p voor hier namelijk. Als premier kan hij alleen nog meer doen. En dan nog iets over 'in de ogen van het buitenland'. Het zal toch wel erg krom naar buiten overkomen dat de premier van dit o zo vrije land eigenlijk tegen zaken als abortus, euthenasie, 't homohuwelijk, etc. is. Zou op mij als buitenstaander over komen als 'je wil het niet, maar het mag wel', ofwel gedogen. En dat is juist bij dit soort onderwerpen niet het geval hier. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hans Janmaat. Goed politcus en vooruitziener of Zwart schaap en rascist? Verwijderd | 217 | 25-12-2008 02:48 | |
Prinsjesdag WärteR | 138 | 23-10-2006 13:36 | |
Mogelijk aanslag op Balkenende voorkomen Gatara | 61 | 07-03-2004 20:37 | |
Balkenende ontvangt kogelbrief Atje85 | 31 | 25-05-2003 19:49 | |
is de media objectief? croisade | 23 | 05-05-2002 22:41 | |
Peiling NIPO: aardverschuiving in de politiek Vincent Vega | 40 | 21-03-2002 10:00 |