Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ben niet zo bang voor een mislukt kapsel, althans ik kijk van te voren duidelijk naar wat ik wil, indien ik dit duidelijker kan maken met een plaatje doe ik dat, en dat geef ik door en de rest laat ik aan haar over. Heerlijk vind ik dat, naar de kapper, ben dol op dat gekam en gewas en gepluk aan mijn haar, ontspan ik me helemaal bij. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ben deze week naar de kapper geweest... heb t een flink stuk korter laten knippen, met heeeeel veel lagen (kort van boven lang van onderen) Ik heb een knipbeurt gehad, een hoofdmassage (ooeh lekker
![]() ![]() Btw: het was de Cosmo kapper. En ik wil het weer terug kleuren in mn eigen haarkleur, maar het schijnt dat dat zo'n 70 pleuro gaat kosten... ![]()
||
Citaat:
![]() Ben al jaren niet meer naar de kapper geweest, laatste keer toen ik voor het eerst mijn dreads liet zetten. Daarna ben ik zelf gaan knippen en dat bevalt me prima aangezien ik toch krullen heb hoeft het niet superrecht oid. Verfen altijd al zelf gedaan, ik vind dat echt geldverspilling om bij de kapper te laten doen. Nu weer dreads dus ook geen kapper voor mij. En ben het op het moment ook weer aan het verfen. ![]() |
![]() |
|
Ik heb mijn haar ong. 2 maanden geleden kort laten knippen, mijn haar kwam to ver over de schouder en nu is het een twiggy-stijl kapsel.
Ik merk nu pas hoe snel het eigenlijk groeit, en hoe vaak ik naar de kapper moet, vroeger ging ik ong. 6 keer per jaar nu moet ik elke maand, en aangezien ik mijn geld liever aan andere dingen besteed knip ik het zelf, alleen als het er echt niet meer uitziet ga ik naar de kapper, verven heb ik altijd al zelf gedaan.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Enquête over kappers! MW05 | 0 | 05-05-2016 19:02 | |
Lifestyle |
Eerste keer kapper... Ionesc | 6 | 24-10-2007 21:00 | |
Lifestyle |
Kapper Eindhoven, welke is nu de moeite waard ? Codaz | 7 | 01-04-2005 16:39 | |
Algemene schoolzaken |
wie zit op de opleiding kapper/allround kapper liefst op nova college wie helpt me? kimmetjeh | 1 | 01-04-2003 21:03 | |
Lifestyle |
Kapper Verwijderd | 38 | 18-01-2003 17:39 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Floris; I (de kapper) Bisz | 4 | 03-11-2002 15:37 |