Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Tampert en ik dus.
We spraken elkaar wel eens op onzin. Onzin veranderde in msn. Msn veranderde in bellen en toen gingen we meeten. Leuk, toen nog klein half jaartje elkaar zogenaamd vriendschappelijk gedate en voila ik ging bij hem logeren en toen gingen we zoenen. En vanaf die dag zijn we vriendje en vriendinnetje. En vandaag precies hebben we al weer 17 maanden. ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik heb op een paar dagen na een jaar lang een relatie gehad met Hukkie, we vonden elkaar via 'Contact Gezocht', en nee, het was absoluut geen internet-relatie, we spraken elkaar haast nooit online...
Maargoed, dat is nu uit... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En vooruit, optopic: Ik heb Faery geclaimd. :] |
![]() |
|
ik en HADES
en we hebben elkaar echt gevonden op het forum, als in 'liefde op het eerste topic'. sinds 4 februari 2001 kennen we elkaar en zijn we al verliefd op elkaar. we zijn nu onafgebroken 1,5 jaar samen maar in totaal 2 jaar.
Laatst gewijzigd op 22-07-2003 om 08:25. |
![]() |
|
Jezus, ik ga zo maar eens een oproepje zetten
![]() ![]() Ik heb dus nog nooit een vriend via een forum gehad, wel iemand die verliefd op me was geworden, maar tijdens de meet had ik zoiets van: Ga nu maar weer fjin naar huis. En een vriend van me had mijn msn adres aan zijn beste vriend gegeven want hij vond ons wel bij elkaar passen. Na 3 maanden hebben we elkaar ontmoet, en we hebben wel 1 maand een relatie gehad ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
BWAHA |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Undercover Weerwolfspel #2 Fawkes | 462 | 16-12-2011 11:27 | |
Psychologie |
Medicatie.... Verwijderd | 51 | 16-07-2009 00:41 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het bewijs (over het bestaan van god) Lord Dolphin | 144 | 09-12-2007 18:22 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
Psychologie |
Wat mankeert mij toch? Neem ff de tijd en lees... HelpMePlease | 32 | 13-01-2002 23:42 |