Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
quote:
-------------------------------------------------------------------------------- Dinalfos schreef op 20-07-2003 @ 21:48: Counterstrike zuigt. Het is alleen geschikt voor weinig kritische studentjes die zo af en toe een spelletje spelen. -------------------------------------------------------------------------------- thnx voor het afkraken van mijn 3e levenswerk mijn eigen counterstrike server ![]() Ik zoek trouwens nog serieuze admins ![]() stuur een mailtje naar l.niemoller@chello.nl ![]()
|
![]() |
hmm cs is misschien uberlelijk en heeft textures waar pacman het zelfs beter op doet. het is alleen 1 van de weinige online games die zo massaal worden gespeeld en waarbij ervaring zo kan verschillen en daardoor is de competitie tussen clans veel groter dan de meest andere spellen..
|
![]() |
|
hmm me email zegt het al maargoed je moet idd een eigen versie halflife hebben ivm met unieke serial-key.. cs is gratis te downen ja..
advies veel online spelen daar leer je het meeste van of download wat filmpjes van pro-gamerz... maarre wie is eht met me eens dat hl en cs klassiekers zijn?? hoeveel games kun jij nou opnoemen die zolang in de "roulatie"blijven en toch nog best wel goede graphics hebben voor hun leeftijd? maargoed je hebt versie 1.5 van cs nodig en versie 1.1.1.0 geloof ik van halflife...patch kun je wel vinden op de sierra website....op met de halflifeupdater (duh ![]() bots zou ik ook ten zeerste af raden en zeker podbots...dommere kun je je neit voorstellen.. als je het lang genoeg speelt word het zo makkelijk als snoep van een baby afpakken aangezien je dan weet waar ze kamperen.... mzzl |
![]() |
|
Laat ik dan ook maar mijn zwaar deskundig oordeel over deze kwestie laten horen:
Die POD-bots zijn de beste bots, maar zoals al gezegd is is het beter om online te oefenen! Er zijn bij uk2.net beginner servers, ik denk dat je daar maar ff moet kijken: www.cyborg2.com is de site met ip nummers. Er staat bij welke servers beginner servers zijn. Suc6! ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() paar jaar terug had ik demo(+2delevel) best wel een grote demo dus. ![]()
||
Citaat:
Bijvoorbeeld veel typ (faute make). Of iemand die slecht is in internet gamen Ik heb btw hl generations gekocht voor 39,50, 2 jaar geleden Laatst gewijzigd op 06-10-2003 om 20:32. |
![]() |
||
Citaat:
Werkt een andere server niet ?? Heb je Cheating-Death ge-installeerd ?? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
er bestaan ook "gevorderden" die er nog steeds nix van kunnen, worden vaak wel n00b genoemd maar is dus onterecht. en wat een hoop ego loopt hier rond zeg, ze weten t allemaal beter, typisch jongens ![]() ![]() verder: counterstrike.nl counter-strike.net
Laatst gewijzigd op 06-10-2003 om 21:01. |
![]() |
|
![]() |
Hey Maradinus, ik speel al sinds 1999 CS ( ik ben letterlijk een speler van het eerste uur
![]() voeg me ff toe op msn, kan je ff oefenen op mij ![]() slootmonsterman@hotmail.com |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Counter Strike Choke | 44 | 21-03-2006 06:30 | |
Games |
Hoeveel Legale Games own jij? Zakrosser | 112 | 31-05-2004 17:42 | |
Games |
Welke games heb je origineel? Verwijderd | 108 | 10-01-2004 12:11 | |
Games |
Counterstrike probleempje Upior | 22 | 05-09-2002 20:47 | |
Games |
Halflife counter strike... Het waard om te kopen ?? DizZyRicK | 19 | 13-07-2002 11:36 | |
Games |
Half Life XCalibur | 21 | 30-09-2001 21:32 |