Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Nog ff voor de volledigheid
![]() 1. De normale dus. Niet Blue Shift of Opposing Force. Je kan wel de Platinum Editie kopen, maar dan ben je meer geld kwijt. 2. Die van Half-Life liggen inderdaad zo rond de P166-32mb, maar meer is eigenlijk wel vereist. En al helemaal voor Counter-Strike. Daar is een PII-233 met 64 mb + 8mb videokaart wel het minimum voor maximaal speelplezier ![]() 3. Blue Shift is een stand-alone versie. Het is gewoon een nieuw spel op zich en je hebt er dus ook geen Hal-Life voor nodig. En nee, je kan hier geen Counter-Strike op spelen. 4. Beetje goed zoeken en je vind de normale versie voor minder dan 50,- 5. Hier download je Counter-Strike. Vergeet niet eerst Half-Life te patchen voordat je de nieuwste versie van CS instaleerd. En dan nog een paar dingen: -Er bestaat een retail versie van CS. Dan koop je dus CS en niet Half-Life. Je moet dan echter aparte patches downloaden. Bekijk dus goed welke patch je download!! (mod of retail versie) -De komende 2 weken komt er een hele nieuwe, grote patch uit voor zowel CS als Half-Life. Voor een lijstje kijk je op http://www.counter-strike.net . Misschien handig om eerst te wachten tot die patch uit is? [Dit bericht is aangepast door GinnyPig (09-09-2001).]
||
Citaat:
www.tactical-ops.net
||
Citaat:
edit: oh, en details staan er op de homepage genoeg, ook over de wapens enzo. [Dit bericht is aangepast door p-chez (09-09-2001).]
|
![]() |
Ik heb nu Counterstrike geinstaleerd van de cd in de Generation Pack maar telkens als ik wil updaten naar 1.0.0.2 geeft die een I/O error. Dus ik ging de Mod versie instaleren om ff te proberen en de Update versie van 1.0.1.1 updaten maar dan geeft hij ook een I/O error....
I/O error (retail) = C:\Sierra\Counter-Strike\dmc\dlls\dmc.dll I/O error (mod) = C:\Half Life\cstrike\euhh....\de_vegas.bsp Dus heeft iemand ook deze errors gekregen en weet iemand hoe deze error kan laten verdwijnen? Ik heb iets meer dan 5x reinstalled... Greetz XC [Dit bericht is aangepast door XCalibur (16-09-2001).]
|
![]() |
Ik heb nu Counterstrike geinstaleerd van de cd in de Generation Pack maar telkens als ik wil updaten naar 1.0.0.2 geeft die een I/O error. Dus ik ging de Mod versie instaleren om ff te proberen en de Update versie van 1.0.1.1 updaten maar dan geeft hij ook een I/O error....
I/O error (retail) = C:\Sierra\Counter-Strike\dmc\dlls\dmc.dll I/O error (mod) = C:\Half Life\cstrike\euhh....\de_vegas.bsp Dus heeft iemand ook deze errors gekregen en weet iemand hoe deze error kan laten verdwijnen? Ik heb iets meer dan 5x reinstalled... Greetz XC
|
![]() |
Koop gewoon HL: Generations
Dan krijg je Half life tot versie 1.1.0.6 en je krijgt Opposing Force en Counter Strike. Update moet je toch dus ... en hier ben je 70 piek voor kwijt d8 ik ofzo duz en als je geen zin in updaten hebt dan koop je het niet of koop je een games magazine met cd's en kijk je of ze de update erop gezet hebbe ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik speelde vroeger CS met
AMD 233 128mb ram op softwaremode!!! ging redelijk goed.. vond ik.. totdat ik een voodoo2 erbij kreeg ![]() 3dfx-mode 800x600 daarna kreeg ik TNT.... open-gl 1024x768 ongeveer 15fps en daarna Duron800 + 256 ram... open-gl 1024x768 ongeveer 30 fps en nu een Geforce 256 erbij... open-gl 1024x768 99 fps constant ![]() dit alles binnen 1 jaar tijd owja.. met die TNT heb ik veel zitten tweaken om meer fps te krijgen... ik kreeg met moeite die 15 en 30 fps... [Dit bericht is aangepast door Vaag mannetje (30-09-2001).] |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Half-Life 2 alleen nog in een oranje doos Verwijderd | 9 | 22-05-2007 12:03 | |
Games |
Het verhaal van half life 1 Preaper | 44 | 16-12-2004 10:36 | |