Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-05-2007, 14:46
Verwijderd
Valve heeft besloten om de Half-Life 2: Black Box te schrappen en alleen nog de Orange Box uit te brengen. De Black Box zou exclusief voor de pc verschijnen en bevatte alleen de nieuwe aanvulling Half-Life 2: Episode Two, de multiplayergame Team Fortress 2 en de puzzelgame Portals. De Orange Box bevat daar bovenop ook nog het originele Half-Life 2 en de eerste uitbreiding Episode One.

De Black Box was bedoeld om bezitters van het originele Half-Life 2 en Episode One tegemoet te komen. Deze zullen nu Half-Life 2 en Episode One opnieuw aanschaffen omdat alleen de Orange Box zal verschijnen. Valve is echter zo vriendelijk om twee aparte steam-codes mee te leveren voor Half-Life 2 en Episode One, zodat mensen deze eventueel aan iemand anders cadeau kunnen doen wanneer ze deze games al in hun bezit hebben. Mensen die nog geen enkel Half-Life 2 product hebben, krijgen met de Orange Box het volledige pakket voor een aantrekkelijke prijs.

TEAM FORTRESS 2 SCREENSHOTS!

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-05-2007, 15:07
Verwijderd
Hmm. Balen.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2007, 17:39
mangoie
mangoie is offline
Mwa, lijkt me idd balen voor mensen die half life 2 en episode 1 al hebben. Ik heb beiden nog nog, dus voor mij maakt het niks uit.
Oud 21-05-2007, 17:53
Verwijderd
Stelletje achterlijke debielen dat het zijn. Dit riekt naar een stiekem plan om iedereen aan de Steam te krijgen.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 21-05-2007, 19:23
Verwijderd
Citaat:
LUH-3417 schreef op 21-05-2007 @ 18:53 :
Stelletje achterlijke debielen dat het zijn. Dit riekt naar een stiekem plan om iedereen aan de Steam te krijgen.

LUH-3417
Geniaal toch zo een systeem.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2007, 19:59
Koning
Koning is offline
Citaat:
LUH-3417 schreef op 21-05-2007 @ 18:53 :

LUH-3417
Leg eens uit wat er kut is aan steam dan?
Oud 21-05-2007, 20:17
Verwijderd
Ik heb niets persoonlijks tegen Steam, maar ik houd ervan om een spel ook fysiek te bezitten. Als over zes jaar Valve in elkaar donderstraalt, zou ik het jammer vinden als ik geen Half-Life 2 meer kan spelen omdat ik hem niet kan downloaden of authenticaten.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 21-05-2007, 20:24
Koning
Koning is offline
Citaat:
LUH-3417 schreef op 21-05-2007 @ 21:17 :
Ik heb niets persoonlijks tegen Steam, maar ik houd ervan om een spel ook fysiek te bezitten. Als over zes jaar Valve in elkaar donderstraalt, zou ik het jammer vinden als ik geen Half-Life 2 meer kan spelen omdat ik hem niet kan downloaden of authenticaten.

LUH-3417
Ja, eh, je bank kan ook failliet gaan, je school kan er mee stoppen je auto krijgt deuken je vriendin neemt een ander.. maar als maar als.
Oud 21-05-2007, 21:28
Verwijderd
Klopt, maar ik had het aardig gevonden van Valve als ik een keuze had gehad, in plaats van dat ik nu verplicht ben om spellen die ik al heb nog een keer te kopen, of een spel digitaal te kopen. Dan download ik hem liever illegaal.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 22-05-2007, 12:03
Verwijderd
Ik vind het juist alleen maar handiger om een spel zo digitaal te hebben (laten ze er wel een goed systeem inbrengen)ipv van fysiek te bezitten.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten