Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zeg trouwens ook gaatjesmaker voor perferator.
Laatst gewijzigd op 22-07-2003 om 14:40. |
![]() |
||
Citaat:
En is fiep ook dialect? toelie= smerige drek
||
Citaat:
best veel mensen hier in de omgeving kennen het wel volgens mij. en voor de persoon die het vroeg: remi komt idd van 'alleen op de wereld.'
||
![]() |
Citaat:
En is kuisen ook al dialect,mzz mzz. Ik zeg tegen veel dingen 'kind'. Bijvoorbeeld,meisje haar trui was gescheurd en ik zei: Dat kind is gescheurd. let maar niet op mij ![]()
||
![]() |
Citaat:
Orthodontist = Smoelensmit. Gebruikte we eerst omdat we orthodontist een moeilijk woord vonden. ![]() In je remi = Alleen, gebruik ik eigenlijk best vaak. Slapen = maffen, naar je mandje, naar je nest, pitten. Ook vrij normaal vind ik. Mug = Mezik, ik weet niet of dat streekdialect is. Bieten = Kroten, ook dialect. ![]() Vast nog wel meer, maar daar kom ik nu niet op. |
![]() |
||
Citaat:
Wie weet de officiele naam, als proffesioneel ijsverkoper wil ik de mensen op de proef stellen~! Andere namen die ik gehoord heb voor dit fenomeen. Disco-Dip Knikkertjes Kraaltjes speldenkopjes snoepjes kleurtjes poeitjes (ofzo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar ikzelf zeg ook altijd spikkels. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik dacht eerste dat iemand dat zelf verzonnen had ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'TMF en MTV moeten zelf censureren' Love & Peace | 214 | 15-11-2005 22:47 | |
Flora & Fauna |
Verschil bont/vlees, als reactie op topic bont/leer. extinction | 6 | 08-08-2002 21:42 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |