Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-07-2003, 13:58
Firefly182
Firefly182 is offline
dat kan geen van ons eigenlijk weten devilcat. Wij kennen hem niet. Je vertelt hier vrij veel negatieve dingen, maar we weten de leuke dingen die jullie samen doen enzo niet. Hij kan het natuurlijk echt wel menen, maar jij ziet dat niet omdat je nog steeds bij je ex blijft hangen.

Wat dacht je ervan als je je ex nou eens achter je laat. Denk toch niet steeds dat jongens geen reet menen van wat ze zeggen omdat je ex anders was.... Zo te horen was je ex gewoon een klootzak.

Je kan er alleen maar vanuit gaan dat hij niet vreemd gaat en eerlijk tegen je blijft. Omdat ie wel eerlijk vertelde over die mooie vrouwen op gran canaria. Wacht het maar af na de vakantie. Hoe hij tegen je doet op Schiphol enz.

Veel succes!
Oud 02-08-2003, 13:01
devilcat
devilcat is offline
dankje,

Hij wil al gelijk dat ik bij hem blijf slapen enzo..
Het is echt wel een schat .

alleen het valt me erg op dat ie weinig aan me vraagt hoe ik ben wat ik ben etc.

Ik had gevragd of ie al intiem was geweest et een meisje,
toen zei die dat ie dat nog nie twas maar dat e verleiding groot was, maar dat ik zijn enigste meisje ben en dat ieme nooit mer los wilt laten etc..

ik weet ds bij god niet of ik dit serieus moet nemen.
Ook dat ie na 1 dag zegt "ik hou van je " ik vind dat wel lief ofzo hoor. maar toch...pretty strange.

Tuurlijk moet ik niet bij die ex blijven hangen,maar ik kan er wel dingen uit putten.

mijn ex zei ook telkens "nee je ben tmijn einigste meisje..blabla"

Hij wil me na schipholmee naar huis nemen, en dat ik bij hem blijf slapen....KEN hem pas net....maar toch voel ik ook al veel voor hem, best raar..

hmzz...

Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 19:00
ekki
ekki is offline
Jammer dat je zulke negatieve ervaringen met je ex hebt. Aan de andere kant ben je daardoor ook erg oppassend. Misschien een beetje te oppassend. Tuurlijk moet je altijd voorzichtig blijven, maar als je iemand zo wantrouwt, lijkt me het niet echt goed. Ik zou zeggen: doe wat je hart je ingeeft. En dat flirten: dat is hij denk ik heel erg gewend, misschien moet je dat maar laten voor wat het is. Zeg tegen hem wat je vervelend vindt aan hem (gewoon af en toe 'ns zeggen wat je vervelend vindt ofzo, niet alles in één keer tegelijk, en ook zeggen waarom) en ook de toffe dingen van hem zeggen. Hij zal dan vast wel met je gaan praten over van alles. Vraag ook aan hem wat hij vervelend vindt aan jou ofzo. Als je het graag wilt, en dat wil je volgens mij, probeer dan of je hem kunt gaan vertrouwen. Jammer dat je zo lang moet afwachten.

Wat ik een beetje irritant vind aan dit topic is dat iedereen zegt dat je 'zoveel negatieve dingen' aan hem ziet, maar ik vind dat nou ook wel weer meevallen. In eerste instantie deed ie denk ik wat anders, maar nu doet ie toch wel wat normaler? Hij wist zich misschien niet echt raad en misschien denkt hij dat iedereen is zoals hij.

Succes ermee in ieder geval, je zal de beslissing echt zelf moeten nemen. Wij kunnen het niet voor je doen.
Oud 03-08-2003, 20:52
devilcat
devilcat is offline
ja hij is inderdaad wel normaler geworden.

alleen sommige dingen blijven eenbeetje in me hoofd spoken zoals dat zijn vrienden aan me vroegen of ik welis uitiging, en dat doe ik amper, dat zei ik ook, ik zeiook dat ik dan meestal me was van school.
Zegt hij [m'n vriend dus nu..] van "Ohh me zussie compbineerde school gewoon met itgaan " op zo'n beetje botte manier.

toen zei die vriendin van een vriend van hem van : Ja maar ze zit nu mooi niet meer op school"

dat vond ik wel leuk dat ze het voor me opnam.

Ik moet er ook niet zo zwaar aan trekken maar toch..

ik zie wel hoe alles loopt iig bedankt voor de reacties!!
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 21:51
ekki
ekki is offline
Citaat:
devilcat schreef op 03-08-2003 @ 21:52:
ja hij is inderdaad wel normaler geworden.

alleen sommige dingen blijven eenbeetje in me hoofd spoken zoals dat zijn vrienden aan me vroegen of ik welis uitiging, en dat doe ik amper, dat zei ik ook, ik zeiook dat ik dan meestal me was van school.
Zegt hij [m'n vriend dus nu..] van "Ohh me zussie compbineerde school gewoon met itgaan " op zo'n beetje botte manier.

toen zei die vriendin van een vriend van hem van : Ja maar ze zit nu mooi niet meer op school"

dat vond ik wel leuk dat ze het voor me opnam.

Ik moet er ook niet zo zwaar aan trekken maar toch..

ik zie wel hoe alles loopt iig bedankt voor de reacties!!
Die man is natuurlijk een bepaald soort leven gewend. Dat jij een ander leven hebt, hoeft niets te betekenen. Mijn broer en zijn vriendin zijn ook best anders, zij gaat bijvoorbeeld vaak met vriendinnen uit en hij gaat dan niet mee. Ze houden van hun vrijheid en gaan af en toe ook afzonderlijk op vakantie. Alles hoeft niet altijd hetzelfde te zijn, als je maar van elkaar houdt en goed met elkaar kunt communiceren.

Nou zal dit niet overal werken natuurlijk. Ik ga niet voor jouw situatie praten. Je moet zelf kijken wat het beste is enzo.

Succes ermee!
Oud 03-08-2003, 22:04
Verwijderd
Best wel veel vooroordelen over bouwvakkers.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 21:07
devilcat
devilcat is offline
Citaat:
ekki schreef op 03-08-2003 @ 22:51:
Die man is natuurlijk een bepaald soort leven gewend. Dat jij een ander leven hebt, hoeft niets te betekenen. Mijn broer en zijn vriendin zijn ook best anders, zij gaat bijvoorbeeld vaak met vriendinnen uit en hij gaat dan niet mee. Ze houden van hun vrijheid en gaan af en toe ook afzonderlijk op vakantie. Alles hoeft niet altijd hetzelfde te zijn, als je maar van elkaar houdt en goed met elkaar kunt communiceren.

Nou zal dit niet overal werken natuurlijk. Ik ga niet voor jouw situatie praten. Je moet zelf kijken wat het beste is enzo.

Succes ermee!
je hebt gelijk, zo had ik het nog niet bekeken.
Bedankt voor de reactie.
Ik denk dat ik het gewoon moet accepteren, we voelen al erg veel voor elkaar gelukkig, en hij ook voor mij laat ie erg merken met ontzetted lieve smsjes en aandacht.
voor mijn gevoel is het echt een schat, en dat uitsloven met hoeveel bier die drinkt/dronk is volgens mij om ff te laten zien dat ie ieman dis ofzo, maar dat dat wel wegzakt, omdat ie zich nu al bewezen heeft. Want zo gaa dat in die dorpen waar hij woont [ Marken] dat biergedrag etc.

Het was gewoon ff eenmalig[denk ik] met welke meisjes hij is gegeaan en bierzuipen .
om zich ff een houding te geven dat ie een "stoere "jongen is . Maar voor mij maakt het hem geen stoere jogen ofzo, het ging mij het ene oor inandere uit. het boeide me totaal niet .

Hij is gweoon lief, en leuk, ben verliefd, hij heeft me hart wel gestolen.

Bedankt voor de reacties
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 16:24
Pandemonium
Pandemonium is offline
dus als je bouwvakker ben dan weet je het wel??

*voelt een soort van gediscrimineerd*
Oud 18-08-2003, 13:34
devilcat
devilcat is offline
ik heb nu een aantal dagen met hem opgetrokken

Wat me erg opvalt is dat ie heel erg weinig aan me vraagt over mij.
Ik begin telkens het gesprek met iedereen.
Niet altijd maar meestal wel.
Hij laat wel duidelijk zien dat ik zijn vriendin ben.
Alleen ik merk wel dat ander dingen wel erg snel aftakelen.

Hij bracht me naar huis,met de auto, hij zei bijn niks tegen me , ik praatte telken s wat aan.
Aan het einde gaf ie me een klein zoentje en Doei. toen reed ie weg, het is zo...likt het nu al niet boeiend meer ofzo.

ook toen ik aankwam metde bus , toen omhelsde hij me niet nee, hij liep met me mee zonder iets, geen kusje niks, dus gaf ik hem maar een kus en knuffelde ik hem maar, maar ik kreeg wel ff een steek in me hart..

we hebben ook al gevreen enzo, zegt ie op een gegeven moment dat we het wel zonder condoom konden doen, en dat ik hem kan vertrouwen, nou dus ik eerst ff veel vragen en toen kon ik hem wel vertrouwen, Alleen achteraf zat ik nog na te denken hij zei van " zonder condoom is het wel lekkerder" zei die een keer, en tegen mij zei hij dat ik de eerste was met wie die het zonder deed. hoe kan hie dan weten dat het lekkerder is..

Ook zo , we waren op een verjaardag van een vriend van hem, en een andere vriend zat zo naar mij te kijken en toen weer naar me vriend en met een soort gefluister/gebaar van " hoe zit het nou?..of Heb je het al gezegd?" zo'n houding was het, ik kon natuurlijk niet weten wat ie wel bedoelde omdat ie niks zei.

Toen hoorde ik me vriend zeggen " Dat komt/zit wel goed"
maar toen ik die vriend kan op keek want ik had het door dat ze met elkaar aan het communiceren waren toen keek ie snel weer weg enzo.
het was dus erg geheimzinnig. Ik kreeg gelijk het idee dat er wel wat was gebeurd op gran canaria en dat ie me dat nog niet ad verteld.

Ik had laterop de avond nog gevraagd wat dat betekende, en toen zei me vriend datie niet wist waar ik het over had.

ik heb nu tegen hem gezegd dat het beter is om ermee te kappen omdat ik te achterdochtig raak ook vanwege me ex die me constant bedroog ben ik nu constant aan hetmalen of hij niks doet.
Het ligt niet aan hem , maar aan de ervaring met me ex, het is echt wel een schat, alleen sommige dingen vond ik dus wel raar, wat ik hierboven geschreef,,

wat vinden jullie?
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 13:59
matti
matti is offline
Heb je nog wel plezier in je relatie met hem begin ik me af te vragen. Je vraagt ook iedere keer wat "jullie" er van vinden, dat geeft maar weer aan dat je het zelf allemaal niet zo goed weet. Ik denk dat je gewoon moet beslissen wat je het liefst hebt. Of met hem doorgaan maar dan al de negatieve kanten er bij nemen of beslissen om hem te verlaten. Probeer een keuze maken. Je kunt wel een heel onderzoeksteam achter hem aansturen maar daar veranderd ie niet door.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten