Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Bedankt voor de reactie. Ik denk dat ik het gewoon moet accepteren, we voelen al erg veel voor elkaar gelukkig, en hij ook voor mij laat ie erg merken met ontzetted lieve smsjes en aandacht. voor mijn gevoel is het echt een schat, en dat uitsloven met hoeveel bier die drinkt/dronk is volgens mij om ff te laten zien dat ie ieman dis ofzo, maar dat dat wel wegzakt, omdat ie zich nu al bewezen heeft. Want zo gaa dat in die dorpen waar hij woont [ Marken] dat biergedrag etc. Het was gewoon ff eenmalig[denk ik] met welke meisjes hij is gegeaan en bierzuipen . om zich ff een houding te geven dat ie een "stoere "jongen is . Maar voor mij maakt het hem geen stoere jogen ofzo, het ging mij het ene oor inandere uit. het boeide me totaal niet . Hij is gweoon lief, en leuk, ben verliefd, hij heeft me hart wel gestolen. Bedankt voor de reacties ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik heb nu een aantal dagen met hem opgetrokken
Wat me erg opvalt is dat ie heel erg weinig aan me vraagt over mij. Ik begin telkens het gesprek met iedereen. Niet altijd maar meestal wel. Hij laat wel duidelijk zien dat ik zijn vriendin ben. Alleen ik merk wel dat ander dingen wel erg snel aftakelen. Hij bracht me naar huis,met de auto, hij zei bijn niks tegen me , ik praatte telken s wat aan. Aan het einde gaf ie me een klein zoentje en Doei. toen reed ie weg, het is zo...likt het nu al niet boeiend meer ofzo. ook toen ik aankwam metde bus , toen omhelsde hij me niet nee, hij liep met me mee zonder iets, geen kusje niks, dus gaf ik hem maar een kus en knuffelde ik hem maar, maar ik kreeg wel ff een steek in me hart.. we hebben ook al gevreen enzo, zegt ie op een gegeven moment dat we het wel zonder condoom konden doen, en dat ik hem kan vertrouwen, nou dus ik eerst ff veel vragen en toen kon ik hem wel vertrouwen, Alleen achteraf zat ik nog na te denken hij zei van " zonder condoom is het wel lekkerder" zei die een keer, en tegen mij zei hij dat ik de eerste was met wie die het zonder deed. hoe kan hie dan weten dat het lekkerder is.. Ook zo , we waren op een verjaardag van een vriend van hem, en een andere vriend zat zo naar mij te kijken en toen weer naar me vriend en met een soort gefluister/gebaar van " hoe zit het nou?..of Heb je het al gezegd?" zo'n houding was het, ik kon natuurlijk niet weten wat ie wel bedoelde omdat ie niks zei. Toen hoorde ik me vriend zeggen " Dat komt/zit wel goed" maar toen ik die vriend kan op keek want ik had het door dat ze met elkaar aan het communiceren waren toen keek ie snel weer weg enzo. het was dus erg geheimzinnig. Ik kreeg gelijk het idee dat er wel wat was gebeurd op gran canaria en dat ie me dat nog niet ad verteld. Ik had laterop de avond nog gevraagd wat dat betekende, en toen zei me vriend datie niet wist waar ik het over had. ik heb nu tegen hem gezegd dat het beter is om ermee te kappen omdat ik te achterdochtig raak ook vanwege me ex die me constant bedroog ben ik nu constant aan hetmalen of hij niks doet. Het ligt niet aan hem , maar aan de ervaring met me ex, het is echt wel een schat, alleen sommige dingen vond ik dus wel raar, wat ik hierboven geschreef,, wat vinden jullie? |
![]() |
|
![]() |
Heb je nog wel plezier in je relatie met hem begin ik me af te vragen. Je vraagt ook iedere keer wat "jullie" er van vinden, dat geeft maar weer aan dat je het zelf allemaal niet zo goed weet. Ik denk dat je gewoon moet beslissen wat je het liefst hebt. Of met hem doorgaan maar dan al de negatieve kanten er bij nemen of beslissen om hem te verlaten. Probeer een keuze maken. Je kunt wel een heel onderzoeksteam achter hem aansturen maar daar veranderd ie niet door.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Achter de grote, gele deur. Eend | 500 | 30-01-2005 19:32 | |
Verhalen & Gedichten |
[Fantasyverhaal] De Proef van Vijf - Akuñar's Reis Een Tweeling | 74 | 17-09-2004 21:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Een dún zesje Ieke | 0 | 02-02-2004 16:51 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn gedichten Missygirly | 4 | 28-10-2001 10:03 |