Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
het gebeurt in werkelijkheid niet meer, er wordt alleen meer over geschreven omdat die dingen nu in zijn en daarom meer geld opleveren....
||
Citaat:
en over dat tweede, volges mij is de sp de enige partij die echt veel op de straat komt. dit blijkt oa uit het aantal leden en de actieve instelling van veel van hen rechtse (vooral lpf-mensen) kijken ff in hun naaste omgeving, zien andere rechtse mensen die tzelfde vinden, verklaren iedereen die t niet met hen een is voor gek of links en claimen vervolgens dat zij wel weten wat 'de man van de straat' (net alsof die bestaat) wil
||
Citaat:
die je overigens niet zo heel serieus moet nemen maar t heeft wel een betekenis zeg maar er zitten naar mijn idee erg veel linkse mensen hier en een hoop moraalridders (niet perse hetzelfde, maar wel gauw) ik moest t ff kwijt :/ |
![]() |
||
Citaat:
mensen krijgen steeds meer een gevoel van onveiligheid en daarom wordt er meer aand8 aan besteed |
![]() |
|
Verwijderd
|
Woah.. 15 chauffeurs
![]() Urm ja je hoort 't steeds vaker natuurlijk 'there goes the neighbourhood', 'vroeger konden kinderen hier op straat spelen' etc.. D'r zit wel een kern van waarheid in denk ik, de wereld 'verhard', maar niet zo snel als sommige doemdenkers je doen willen geloven. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
jonge mensen zijn nou eenmaal linkser en idealistischer dan oude, dus op scholieren zul je meer linkse mensen tegenkomen
Laatst gewijzigd op 27-07-2003 om 20:41. |
![]() |
|
Hmm, ik kan er niet echt over oordelen. Ik woon namelijk in een stinkdorp
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Doe je huiswerk eens wat beter. In Nederland kennen wij geen kruisverhoor.
||
Verwijderd
|
Citaat:
zoiets denk ik? |
![]() |
||
Citaat:
en zeg nou niet simpel, ja dr is meer criminaliteit oid maar check eerst ns ff of dat ook echt zo is
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
De maatschappij 'verhard' vanwege het volgende:
- famillies leven niet langer in een buurt maar over het hele land, minder sociale controle. - bepaalde delen van de stad zijn 'no-go areas' voor de blanke middenklasse. - de middenklasse gaat weg uit de stadsdelen en gaan allemaal naar de binnenstad of een winkelcentrum. - mensen hebben geen respect meer voor de openbare ruimte meer omdat niemand anders dat heeft, inclusief de overheid. - het meerendeel van de mensen is gewoon LUI (waarom 3 meter naar de prullenbak als ik het nu gewoon kan laten vallen?) - mensen zijn 'van god los' -> meer drank en drugs en alles wat daar toe leidt. - dan hebben we nog het probleem van ongeintegreerde allochtonen, junks, taxichauffeurs etc. - de maatschappij verhardt omdat de wereld verhard. Het is de schuld van Amerika
||
Citaat:
dat mensen dat soort dingen willen lezen is dom, dus het komt deels door de domheid en kortzichtigheid van veel mensen en dat ze zo meer kunnen verdienen komt door het kapitalisme, wat weer een uitvloeisel is van onze drang naar vrijheid. kortom: het komt, doordat mensen teveel vrijheid hebben, waarmee ze met hun kortzichtigheid en domheid niet op een goede manier om kunnen gaan. mooie samenvatting voor alle problemen in de westerse wereld lijkt me ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar dat van die verkrachting geloof ik niet ![]() ![]() |
![]() |
|
The awful truth kijken is wat dit betreft wel leuk.
In Amerika voelt men zich ook onveilig. Vooral richting negers. Alleen was de misdaad gedaald(10 % volgens mij) alleen de berichtgeving over misdaad was met iets van 600% gestegen. Verder bleek dat de meeste wapenseigenaren blank waren en dat percentueel het niet het geval was dat de negers meer misdaden begingen. Vergelijkbaar?
||
Citaat:
![]() Maargoed, randstad valt mee. Moet je eens hier in Heerlen komen kijken, en dan wel met de trein komen dan heb je het mooiste meteen gezien ![]()
||
Citaat:
En daarbij, wat maakt dat uit? Dat maakt het voor mij niet geloofwaardiger, een nieuwsberichtje erover doet dat eerder. Maar daar ging het niet over. Zwaar offtopic: Pharmacon: die vriendjes van Amnesia?
||
Citaat:
offtopic: ja, hoezo? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ach erge dingen gebeuren overal...als ik hier uitga worden er ook vaak zat mensen opgepakt en is er ruzie....
ik denk niet dat dat heel veel met afkomst of woonplaats te maken heeft... de wereld is altijd al crimineel geweest alleen je ziet t pas als je je erin verdiept. en als je in nederland woont moet je gewoon niet zeiken. ga eens naar azie, afrika of amerika. daar is t weet ik veel hoeveel keer erger met de criminaliteit. wees blij dat je in een democratisch land woont ofzo.
Laatst gewijzigd op 29-07-2003 om 03:07. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Zij hebben geen miljoenen mensen over de kling gejaagd...
||
Citaat:
2) dat dat niet gebeurd is, heeft vooral met de technologische voorsprong van europa te maken, niet omdat de marokkanen vroeger zo vredelievend waren ofzo....
||
Citaat:
![]() was wel benieuwd wat ie zou zeggen zonder deze post (punt 1 dus) |
![]() |
||
Citaat:
punt 2: ten tijde van de kruistochten was het al zo, dus dat technologische voorsprongverhaal is gewoon bullshit Wat me opvalt bij het nieuws is dat er als er een moord wordt gepleegd of een overval, dat er wordt gezegd wanneer het een marrokaans of turks iemand is, de dader is een turkse man. Maar wanneer iemand van Nederlandse afkomst een vergelijkbaar iets pleegt er nooit wordt gesproken over de dader, zijnde een nederlandse man... Beetje gekleurde berichtgeving imho edit: en nee, niet iedere duitser is een nazi...das ook nooit zo geweest. Maar ook niet iedere marrokaan is een crimineel, verre van dat
||
Citaat:
||
Citaat:
er staat ook altijd wel "blanke man" bij niet perse "nederlands" nee waarschijnlijk omdat "nederlands" wel erg algemeen is en je er in feite nix mee kan want het kan zoveel zijn (tegenwoordig) |
![]() |
||
Citaat:
(@Pharmacon: Die komen hier uit de buurt)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat heb jij als wallpaper voor je desktop? Kaps | 444 | 27-09-2007 11:23 | |
Algemene schoolzaken |
enquete femke_1988 | 14 | 17-04-2006 21:20 | |
De Kantine |