Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-11-2003, 15:05
JCL
JCL is offline
Ik denk dat het bij iedereen er wel eens over na heeft gedacht of hij he-ho-bi is. Je moet het immer allemaal wel eens hebben overwogen. Op de leeftijd die jij hebt zul je er denk ik in de fase komen dat je het gaat overwegen.

Je moet dan gewoon voor jezelf een keuze maken, ik zou het daarom nog niet aan mijn ouders gaan vertellen. Zoals je het zegt zal je vader het niet accepteren en je kan er ook nog op terug komen. Laat het nog even op je inwerken, en even is geen week maar een paar jaar. Tot de eigt je pubertijd hebt gehad. Dan krijgt iedereen wel een vriend(in) en dan kun je altijd nog een afweging maken waar je hart naar uit gaat.

Als je ouders echt van je houden, en iedere ouder houd van zijn kind (teminste daar ga ik even van uit) dan zullen ze het heus wel accepteren.
Oud 02-11-2003, 15:51
Loezzel
Loezzel is offline
Ook al ben je zo zeker van je zaak, toch zou ik nog ff een paar jaartjes wachten om het je ouders te vertellen.
Zoals hier al meerder keren is gezegd: jongeren in de pubertijd gaan nadenken over hun leven en velen denken daarbij dat ze homoseksueel ius. Aangezien je nog maar 13 bent, zou ik nog even wachten. Toen ik 13 was, lachten mijn ouders mij ook uit als ik verkering had. Dat was zo schattig. Onze kleine meid heeft "verkering".
Als je wat ouder bent en nog steeds overtuigd bent van je zaak, dan pas zou ik het gaan vertellen. Onderzoek eerst voorzichtig hoe jouw ouders over homo's denken. Ga het dan voorzichtig vertellen. Het is natuurlijk niet niks wat je vertelt. En voor de rest valt er niet veel over te zeggen. Het is aan jouw ouders hoe het gesprek gaat verlopen.
Maar ik zou me daar nog niet druk om maken. Ga eerst eens uitzoeken of je echt zeker bent van je zaak. De rest komt later wel...
Oud 02-11-2003, 16:59
Verwijderd
Ach die grapjes zeggen allemaal niets, iedereen maakt daar wel grappen over volgens mij. Ik chat zelfs soms met een vriend van een vriendin van me die biseksueel is en dus ook op jongens valt. Die jongen maakt zelf ook grappen over homo's en biseksuelen, dat wil niet zeggen dat hij niet blij met zichzelf is.

Laatst gewijzigd op 02-11-2003 om 18:15.
Oud 03-11-2003, 12:04
little nemo
little nemo is offline
waarom wordt zo'n oud onderwerp ineens weer opgerakeld??
Oud 03-11-2003, 18:21
Verwijderd
Citaat:
flowgirl49 schreef op 02-11-2003 @ 15:56:
dus probeer in elk geval uit te leggen dat jij (hoop ik) niet zo'n ongelooflijke aandachttrekker-op-de-verkeerde-manier bent...

Suc6!
Bek dicht!
Oud 03-11-2003, 18:30
Verwijderd
Citaat:
flowgirl49 schreef op 02-11-2003 @ 15:56:
dus probeer in elk geval uit te leggen dat jij (hoop ik) niet zo'n ongelooflijke aandachttrekker-op-de-verkeerde-manier bent...
bah, wat ben jij closedminded zeg
Oud 03-11-2003, 18:36
Verwijderd
Doe es niet
dat uppen
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten