Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-08-2003, 08:51
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Shèll schreef op 01-08-2003 @ 02:56:
Hmmm... een jaar of 50? Toe maar... en hoe oud ben jij als ik vragen mag? O, en trouwens, zoals je dr beschrijft klinkt het alsof ze er verschrikkelijk uit ziet... je zei namelijk 'kreupel, kunstegebit, uitgemergeld' enz. Daar val je dan toch niet op. Ik heb namelijk het idee dat je ons gewoon flink in de zeik loopt te nemen...

*Hik*

néé! Je méént het! Ik zou maar gauw een banaanvraag op touw zetten en een slotje gaan indienen, want dit kan toch echt niet op een serieus forum.

*foetert* wat denken ze wel, even ons voor het lapje gaan lopen houden, allemaal extra werk voor de forumbazen, dat kost maar serverruimte...een beetje hier het forum als prive speeltuin gaan beschouwen. Je mag blij zijn dat je hier mag spelen, Jon is God en Koen de aartsengel Gabriël.
Oud 01-08-2003, 10:27
Verwijderd
vraag
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 10:51
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 01-08-2003 @ 09:51:
*Hik*

néé! Je méént het! Ik zou maar gauw een banaanvraag op touw zetten en een slotje gaan indienen, want dit kan toch echt niet op een serieus forum.

*foetert* wat denken ze wel, even ons voor het lapje gaan lopen houden, allemaal extra werk voor de forumbazen, dat kost maar serverruimte...een beetje hier het forum als prive speeltuin gaan beschouwen. Je mag blij zijn dat je hier mag spelen, Jon is God en Koen de aartsengel Gabriël.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 23:27
barbara.inc
barbara.inc is offline
Maarre, nu weten we nog niet hoe het gegaan is......
Oud 04-08-2003, 10:24
Rutger
Rutger is offline
lol! reed ze in een jaguar?
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 11:35
Thomas
Thomas is offline
Lachen.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 12:41
apekop123
apekop123 is offline
Toen ik 15 was had ik ook een keer een crush op de muntjes mevrouw in de lokale disco (jaartje of 35)

Leeftijd boeit opzich niet en als je d'r echt leuk vind: Go For It !
Oud 07-08-2003, 12:34
HenkMul
HenkMul is offline
Beste Henk Mul-adepten, de reden dat ik de afgelopen dagen niet gereplied heb, is vanwege het simpele feit dat ze helaas die desbetreffende avond niet aanwezig was. Ik was zo verdrietig van haar gemis, dat ik me die avond plat gezegd helemaal naar de tering heb gedronken. Het was zelfs zo erg, dat ik ontwaakte in het ziekenhuis, alwaar mij werd verteld dat ik een alcoholpromillage van 5.5% in m'n bloed had zitten. Na liefdevol te werden verzorgd door een charmante verpleegster (een prachtige aldishag-aura hing om haar heen...) mocht ik na twee dagen het ziekenhuis verlaten.

Dit moest natuurlijk gevierd worden en je raadt het al, dit resulteerde wederom in een bezoek aan 'drommedaris'. Wat je waarschijnlijk niet raadt, is het heugelijke feit dat Zij aanwezig was. Haar blonde lokken (zo'n prachtig hoerenpermanent gemaakt door een of andere knipnicht) wapperden als nooit te voren, haar gedrogeerde ogen keken me lui edoch geil aan en een sophisticated shaggie hing vrolijk uit haar met roze lipstick opgemaakte lippen. Na dit prachtige aanblik begaf ik me naar de WC om aldaar een plan te bedenken. Wat deed ik? Welnu, na mijn behoefte te hebben gedaan (saillant detail; puddingbuksen moeten mijns inziens geleegd zijn op de eerste afspraak), begaf ik mij richting het hokje van Haar. Ik bood een sigaret aan en vroeg met een brutale en doortastende blik of ze misschien zin had om nog een whiskey te drinken na haar werk. Een gorgelend respons was het gevolg. Ik verstond het niet bijster goed, maar haar parkinsonhandjes maakten een 'thumbs up'-gebaar.

Wat daarna gebeurde (d.w.z., nadat ze klaar was met werken) wil ik liever niet vertellen, aangezien er hier ook jonge mensen rondlopen die nog niet bekend zijn met pikante begrippen als blow jobs, bdsm en faecesversnaperingen.

In ieder geval, het was een topavond, een avond om nooit en te nimmer te vergeten.

Met vriendelijke groeten,

Henk Mul.
Oud 07-08-2003, 12:58
WB_Oud
WB_Oud is offline
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 13:00
Kleintjeyakult
Kleintjeyakult is offline
Nou jongen.. ben jij effe gelukkig
Oud 07-08-2003, 13:06
M@DELIEFF
M@DELIEFF is offline
Hihi! Wat een geweldige fantasie
Oud 07-08-2003, 13:13
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
HenkMul schreef op 07-08-2003 @ 13:34:
Beste Henk Mul-adepten, de reden dat ik de afgelopen dagen niet gereplied heb, is vanwege het simpele feit dat ze helaas die desbetreffende avond niet aanwezig was. Ik was zo verdrietig van haar gemis, dat ik me die avond plat gezegd helemaal naar de tering heb gedronken. Het was zelfs zo erg, dat ik ontwaakte in het ziekenhuis, alwaar mij werd verteld dat ik een alcoholpromillage van 5.5% in m'n bloed had zitten. Na liefdevol te werden verzorgd door een charmante verpleegster (een prachtige aldishag-aura hing om haar heen...) mocht ik na twee dagen het ziekenhuis verlaten.
Beste Henk,

Fijn voor je dat je het ziekenhuis nog hebt kunnen verlaten. Mijns inziens ben jij een kei met alcohol en ik vraag me af hoe je deze dronkenmansavond het overleefd.
Alcohol word niet voor niets als een promillage gegeven. Een promille is immers 1 deeltje op duizend en een percentage is 1 deeltje op honderd. Jij spreekt over een alcohol(promillage) hoeveelheid van 5,5 % (procent)!!!.
Daar je zoveel alcohol in je bloed hebt betekend het dat je morsdood moet zijn. Ik heb ooit een verhaal gehoord van iemand die nog net 12 promille overleefde, maar normaal gesproken kan 8 promille al fataal zijn. Jij had naar eigen zeggen 55 promille alcohol in je bloed. Bij deze verklaart deze lijkenschouwer je dan ook morsdood.

Met gepaste groet,

Teddybeer1983
Oud 07-08-2003, 13:15
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Dames en Heren zoals u hierboven heeft kunnen lezen is Henk Mul officeel dood.

Henk Mul is DOOD

Dit is dan ook de reden waarom ik pleit voor een slotje

s l o t j e
l
o
t
j
e
Oud 07-08-2003, 13:49
HenkMul
HenkMul is offline
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 07-08-2003 @ 14:13:
Beste Henk,

Fijn voor je dat je het ziekenhuis nog hebt kunnen verlaten. Mijns inziens ben jij een kei met alcohol en ik vraag me af hoe je deze dronkenmansavond het overleefd.
Alcohol word niet voor niets als een promillage gegeven. Een promille is immers 1 deeltje op duizend en een percentage is 1 deeltje op honderd. Jij spreekt over een alcohol(promillage) hoeveelheid van 5,5 % (procent)!!!.
Daar je zoveel alcohol in je bloed hebt betekend het dat je morsdood moet zijn. Ik heb ooit een verhaal gehoord van iemand die nog net 12 promille overleefde, maar normaal gesproken kan 8 promille al fataal zijn. Jij had naar eigen zeggen 55 promille alcohol in je bloed. Bij deze verklaart deze lijkenschouwer je dan ook morsdood.

Met gepaste groet,

Teddybeer1983
Excusez-moi pour les mots. Zoals je wellicht ziet, heeft de alcohol m'n hersens nogal aangetast. Waarvan akte. Toch bedankt voor de rectificatie, beste Teddybeer.

Henk Mul.
Oud 07-08-2003, 13:54
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
HenkMul schreef op 07-08-2003 @ 14:49:
Excusez-moi pour les mots. Zoals je wellicht ziet, heeft de alcohol m'n hersens nogal aangetast. Waarvan akte. Toch bedankt voor de rectificatie, beste Teddybeer.

Henk Mul.
Het was geen rectificatie, het was een doodverklaring
Oud 07-08-2003, 14:03
Verwijderd
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 07-08-2003 @ 14:54:
Het was geen rectificatie, het was een doodverklaring
HM bedoeld dat hij per ongeluk het %-tekentje had gebruik ipv promilage-tekentje... dus het was een rectificatie
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 14:08
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 07-08-2003 @ 15:03:
HM bedoeld dat hij per ongeluk het %-tekentje had gebruik ipv promilage-tekentje... dus het was een rectificatie
Nou en, ik heb m'n conclusie getrokken
Oud 07-08-2003, 14:46
Verwijderd
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 07-08-2003 @ 15:08:
Nou en, ik heb m'n conclusie getrokken
Wie niet?
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 17:26
Verwijderd
Whahahahaha *veegt tranen uit ogen van lachen* en het is echt niet Evito?? Whahahaha
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 20:30
3rd Rock
3rd Rock is offline
lieve henkmul...

je maakt ergens een typfout...

in je 1e post ga je naar de Brommedaris, in je laatste verhaal (dat in dat ziekenhuis enzo) ga je naar de Drommedaris! wat is nu de echte naam? kan ik nl eens komen kijken!

kus,

3rd Rock
Oud 07-08-2003, 20:34
HenkMul
HenkMul is offline
Citaat:
3rd Rock schreef op 07-08-2003 @ 21:30:
lieve henkmul...

je maakt ergens een typfout...

in je 1e post ga je naar de Brommedaris, in je laatste verhaal (dat in dat ziekenhuis enzo) ga je naar de Drommedaris! wat is nu de echte naam? kan ik nl eens komen kijken!

kus,

3rd Rock
Eigenlijk heet het café inderdaad de Drommedaris, maar omdat wij er altijd op onze Puch naartoe gaan, hebben we Drommedaris gebombardeerd tot 'Brommedaris'. Die 'r' is expres weggelaten, hiermee ons dronkemanschap aanduidend. Kom gerust een keertje langs, maar ik waarschuw je, als je ook maar een geile blik op Haar werpt, ben je nog lang niet jarig... .

Henk Mul.
Oud 07-08-2003, 22:07
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
HenkMul schreef op 07-08-2003 @ 13:34:
aangezien er hier ook jonge mensen rondlopen die nog niet bekend zijn met pikante begrippen als blow jobs, bdsm en faecesversnaperingen.
Faecesversnaperingen? Cool, nu ben je goth!
Oud 08-08-2003, 10:43
psychobunny
psychobunny is offline
Citaat:
Shèll schreef op 01-08-2003 @ 02:56:
Hmmm... een jaar of 50? Toe maar... en hoe oud ben jij als ik vragen mag? O, en trouwens, zoals je dr beschrijft klinkt het alsof ze er verschrikkelijk uit ziet... je zei namelijk 'kreupel, kunstegebit, uitgemergeld' enz. Daar val je dan toch niet op. Ik heb namelijk het idee dat je ons gewoon flink in de zeik loopt te nemen...
ik ben mss wel een blondje,maar zelfs ik zeg zo geen domme dingen
Oud 09-08-2003, 10:04
kaarinetjuh
kaarinetjuh is offline
Dit is goed om te lezen op een vroege morgen als je zwaar aan het nadenken bent of je hem nou wilt of niet
Werkt goed op je lachspiertjes voel ik
Oud 09-08-2003, 10:20
Verwijderd
Citaat:
HenkMul schreef op 07-08-2003 @ 21:34:
Eigenlijk heet het café inderdaad de Drommedaris, maar omdat wij er altijd op onze Puch naartoe gaan, hebben we Drommedaris gebombardeerd tot 'Brommedaris'. Die 'r' is expres weggelaten, hiermee ons dronkemanschap aanduidend. Kom gerust een keertje langs, maar ik waarschuw je, als je ook maar een geile blik op Haar werpt, ben je nog lang niet jarig... .

Henk Mul.
De Drommedaris? Die in Enkhuizen? Ik geloof tenminste dat ie daar staat - zo'n oude toren? Kom ik nog wel eens - hmm, de toiletjuffrouw daar is idd helemaal top

Whahahaha
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 20:03
HenkMul
HenkMul is offline
Citaat:
Soveelah schreef op 09-08-2003 @ 11:20:
De Drommedaris? Die in Enkhuizen? Ik geloof tenminste dat ie daar staat - zo'n oude toren? Kom ik nog wel eens - hmm, de toiletjuffrouw daar is idd helemaal top

Whahahaha
Enkhuizen, ja. Wat leuk dat je het kent, . Overigens, ik zal vanavond Brommedaris weer met een bezoekje vereren en als ware het een mijnwerker betreft de diepe krochten van de toiletjuffrouw inspecteren.

Henk Mul.
Oud 13-08-2003, 17:30
HenkMul
HenkMul is offline
, gisteravond zag ik haar na sluitingstijd een andere jongeman oraal bevredigen op de WC. Meer wil ik er niet over kwijt, .

Met teleurgestelde groeten, maar toch ook weer vriendelijk,

Henk Mul.
Oud 13-08-2003, 21:32
Verwijderd
Citaat:
HenkMul schreef op 13-08-2003 @ 18:30:
, gisteravond zag ik haar na sluitingstijd een andere jongeman oraal bevredigen op de WC. Meer wil ik er niet over kwijt, .

Henk Mul.
arme meneer Mul...

Als u erover wilt praten, PM-en staan vrij hoor...
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 21:46
Verwijderd
Sommige mensen zijn echt zielig.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 21:51
barbara.inc
barbara.inc is offline
*valt van haar stoel van het lachen*

Tja...wat kut voor je man! Maar bedenk: er zijn vast meer toiletjuffrouwen dan kerken in Nederland, dus gewoon op zoek naar een andere lekkere
Oud 14-08-2003, 15:39
white star
white star is offline
Citaat:
Kip187 schreef op 28-07-2003 @ 15:53:
als iemand nog ooit één keer de tv citeert...... en dan lacht.......
Dood!

kip, het meest veelzijdige stuje vlees, kip!

hahahaha
Oud 14-08-2003, 19:34
The Crash Bash
The Crash Bash is offline
Ok maar je zegt dat ze 50 is, is het leeftijdsverschil niet wat te groot vind je zelf?
Wat je er zelf van vind en zij ook.
Oud 14-08-2003, 19:40
^Rambo^
^Rambo^ is offline
vraag of ze van plas sex houdt

nee maar een beetje vaag verhaal dit
Oud 14-08-2003, 23:36
PardonMe
PardonMe is offline
typisch geval van teveel vrije tijd..
Oud 17-08-2003, 15:07
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Ga op je knieen, en doe een liefdesaanzoek is mijn advies.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 22:12
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
HenkMul schreef op 13-08-2003 @ 18:30:

Henk Mul.

kulkulkul en Henk mul die is de lul.

Lieve FB's (vooral Alicia, maar goed die kan het niet doen (deze week dan)) mag er alsjeblieft een slotje op.

asjblieft *smeekt*

s l o t j e
l
o
t
j
e
Oud 24-08-2003, 18:02
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
HenkMul schreef op 28-07-2003 @ 00:34:
Pas geleden was ik in m'n stamkroeg 'Brommedaris' samen met een vrienden, lekker genietend van onze alcoholische versnaperingen. Na de nodige biertjes moest ik natuurlijk erg nodig m'n behoefte doen, dus zocht ik mijn gerief in het toilet. Daar aangekomen zag ik een ietwat uitgemergelde dame van weleer zitten, een jaar of 50, met een permanentje en afschuwelijke oogschaduw. Toch kruisten de blikken van onze ogen, die van mij en de toiletjuffrouw, elkaar. De vonken spatten er vanaf, haar ogen waren vuurrood, gevuld met de magie der liefde. Ik begroette haar al stotterend, liep de WC in, deed m'n ding en liep het toilet uit. Al glunderend gaf ik haar een fooi van 10 euro met een knipoog als toegift. Heel de avond kon ik niets anders doen dan aan haar denken.

Nu is mijn vraag, zal ik haar de volgende keer uitvragen als ik haar weer tref? Maar misschien is ze al wel getrouwd of zo, .

Met vriendelijke groet,

Henk Mul.
geniaal
Oud 24-08-2003, 21:30
Menahem
Menahem is offline
Beste Henk,

Wat spijtig voor je dat het zo is afgelopen, ik leef met je mee.
Als je behoefte hebt om erover te praten, kun je (zoals al eerder vermeld) gerust PM'en.
Wij mannen moet elkander immers ondersteunen in deze roerige tijden.

Veel sterkte beste Henk!

Semyaz.
Reageren

Regels voor berichten