Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Beste Henk Mul-adepten, de reden dat ik de afgelopen dagen niet gereplied heb, is vanwege het simpele feit dat ze helaas die desbetreffende avond niet aanwezig was. Ik was zo verdrietig van haar gemis, dat ik me die avond plat gezegd helemaal naar de tering heb gedronken. Het was zelfs zo erg, dat ik ontwaakte in het ziekenhuis, alwaar mij werd verteld dat ik een alcoholpromillage van 5.5% in m'n bloed had zitten. Na liefdevol te werden verzorgd door een charmante verpleegster (een prachtige aldishag-aura hing om haar heen...) mocht ik na twee dagen het ziekenhuis verlaten.
Dit moest natuurlijk gevierd worden en je raadt het al, dit resulteerde wederom in een bezoek aan 'drommedaris'. Wat je waarschijnlijk niet raadt, is het heugelijke feit dat Zij aanwezig was. Haar blonde lokken (zo'n prachtig hoerenpermanent gemaakt door een of andere knipnicht) wapperden als nooit te voren, haar gedrogeerde ogen keken me lui edoch geil aan en een sophisticated shaggie hing vrolijk uit haar met roze lipstick opgemaakte lippen. Na dit prachtige aanblik begaf ik me naar de WC om aldaar een plan te bedenken. Wat deed ik? Welnu, na mijn behoefte te hebben gedaan (saillant detail; puddingbuksen moeten mijns inziens geleegd zijn op de eerste afspraak), begaf ik mij richting het hokje van Haar. Ik bood een sigaret aan en vroeg met een brutale en doortastende blik of ze misschien zin had om nog een whiskey te drinken na haar werk. Een gorgelend respons was het gevolg. Ik verstond het niet bijster goed, maar haar parkinsonhandjes maakten een 'thumbs up'-gebaar. Wat daarna gebeurde (d.w.z., nadat ze klaar was met werken) wil ik liever niet vertellen, aangezien er hier ook jonge mensen rondlopen die nog niet bekend zijn met pikante begrippen als blow jobs, bdsm en faecesversnaperingen. In ieder geval, het was een topavond, een avond om nooit en te nimmer te vergeten. Met vriendelijke groeten, Henk Mul.
||
Citaat:
Fijn voor je dat je het ziekenhuis nog hebt kunnen verlaten. Mijns inziens ben jij een kei met alcohol en ik vraag me af hoe je deze dronkenmansavond het overleefd. Alcohol word niet voor niets als een promillage gegeven. Een promille is immers 1 deeltje op duizend en een percentage is 1 deeltje op honderd. Jij spreekt over een alcohol(promillage) hoeveelheid van 5,5 % (procent)!!!. Daar je zoveel alcohol in je bloed hebt betekend het dat je morsdood moet zijn. Ik heb ooit een verhaal gehoord van iemand die nog net 12 promille overleefde, maar normaal gesproken kan 8 promille al fataal zijn. Jij had naar eigen zeggen 55 promille alcohol in je bloed. Bij deze verklaart deze lijkenschouwer je dan ook morsdood. Met gepaste groet, Teddybeer1983
||
Citaat:
Met vriendelijke groeten, Henk Mul.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
lieve henkmul...
je maakt ergens een typfout... in je 1e post ga je naar de Brommedaris, in je laatste verhaal (dat in dat ziekenhuis enzo) ga je naar de Drommedaris! wat is nu de echte naam? kan ik nl eens komen kijken! kus, 3rd Rock
||
Citaat:
![]() Met vriendelijke groeten, Henk Mul.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Whahahaha ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Met vriendelijke groeten, Henk Mul.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als u erover wilt praten, PM-en staan vrij hoor... |
![]() |
|
*valt van haar stoel van het lachen*
Tja...wat kut voor je man! Maar bedenk: er zijn vast meer toiletjuffrouwen dan kerken in Nederland, dus gewoon op zoek naar een andere lekkere ![]()
||
Citaat:
kulkulkul en Henk mul die is de lul. Lieve FB's (vooral Alicia, maar goed die kan het niet doen (deze week dan)) mag er alsjeblieft een slotje op. asjblieft *smeekt* s l o t j e l o t j e
||
Citaat:
|
Beste Henk,
Wat spijtig voor je dat het zo is afgelopen, ik leef met je mee. Als je behoefte hebt om erover te praten, kun je (zoals al eerder vermeld) gerust PM'en. Wij mannen moet elkander immers ondersteunen in deze roerige tijden. Veel sterkte beste Henk! Semyaz.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Ben jij ook zo kwaad? HenkMul | 79 | 20-08-2003 16:59 |