Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-08-2003, 15:31
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Ik d8 ookal punk vrolijk? majah die skatepunkers zijn wel vet blikj kmaar bij de egte punkers valt dat ook nog wel weer mee
Oud 01-08-2003, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Shah of Blah schreef op 31-07-2003 @ 19:01:
dan kunnen anderen die er ook van houden je herkennen maybe
Maar waarom dat dan? Uiteindelijk kom je ze toch wel tegen door gewoon sociaal contact? of loop jij op iemand af omdat hij een mooi bandshirt heeft om een praatje te maken?
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 18:51
herz
herz is offline
zoals ik altijd al zeg:

het gaat om je innerlijk en niet om je uiterlijk, alleen waarom mensen dan zoveel afgeven op uiterlijk is omdat het uiterlijk een indicatie van het innerlijk is..

als je begrijpt wat ik bedoel..
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 18:54
Verwijderd
Citaat:
herz schreef op 01-08-2003 @ 19:51:
zoals ik altijd al zeg:

het gaat om je innerlijk en niet om je uiterlijk, alleen waarom mensen dan zoveel afgeven op uiterlijk is omdat het uiterlijk een indicatie van het innerlijk is..

als je begrijpt wat ik bedoel..
*leest*

*schrikt*

*rent naar beneden*

*pakt een biertje*

*rent weer naar boven*

*gaat snel naar een ander topic*
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 19:47
herz
herz is offline
*ik ook bier willen*
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 11:16
Splodge
Splodge is offline
Eerst droeg ik altijd de standaard zwarte broeken, shirts en kisten met spikes. Toen ik dat zat werd ging ik ruitjesbroeken dragen, in de gekste kleuren met de gekste kleuren shirts erboven. Toen minderde ik wat meer in de gekke kleuren en ging meer dan de helft van de ruitjesbroeken zonder pardon de kast in. Nu draag ik meer broeken met wijduitlopende pijpen en is mijn stijl wat meer casual (wel met twist uiteraard ) Zie ook mijn nieuwe schoenen waar ik erg trots op ben (avatar)

Ik denk dat het volkomen normaal is dat je van stijl veranderd over de jaren. Je veranderdt geestelijk en lichamelijk erg veel en de kans is klein dat wat jij aanvankelijk droeg daar bij blijft passen. Dat wil natuurlijk ook weer niet gelijk zeggen dat iedereen later braaf pakken gaat dragen.
Oud 02-08-2003, 16:31
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik ben mn pandabeer-in-soepjurk-periode gelukkig ontgroeid. kleding is nu nog wel belangrijk voor me, maar niet zo heel erg belangrijk. ik hoor nu niet echt ergens meer bij kwa kleding en dat hoeft voor mij ook niet.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 18:22
herz
herz is offline
pfffff er zitten wel een boel alto's punks en gothics op dit forum zeg.. jezus.

Als ik iets mooi vind dan draag ik het, ik heb weinig vrienden maar dat komt omdat ik altijd afstand hou van mensen die mij willen dwingen iets te gaan dragen, de vrienden ik wel heb ken ik al 9 of 10 jaar.. Het is gewoon de massa die je mee neemt met trends en rage's.. de tegenwoordige 3 kapitalistische woorden zijn heilig: conform, consume,

obey
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 18:43
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Is wel altijd makkelijk om te zeggen dat je draagt wat je mooi vind...
Dat er veel alto's punks en gothics is tog nix mis mee ofwel die dragen namelijk ook wat ze mooi vinden
Oud 02-08-2003, 18:49
Roos
Roos is offline
Citaat:
Optima schreef op 30-07-2003 @ 12:40:
mijn stijl past bij mijn veelzijdige karakter, en NIET bij een sociale groep.
Haha weet je op wie jij lijkt?

Jessie van Saved By The Bell!
Oud 02-08-2003, 19:46
Shah of Blah
Shah of Blah is offline
Citaat:
wallflower schreef op 02-08-2003 @ 17:31:
ik ben mn pandabeer-in-soepjurk-periode gelukkig ontgroeid. kleding is nu nog wel belangrijk voor me, maar niet zo heel erg belangrijk. ik hoor nu niet echt ergens meer bij kwa kleding en dat hoeft voor mij ook niet.
maar in het weekend word sam wild en doet haar truee industrial boots aan
Oud 04-08-2003, 21:54
Graph
Graph is offline
ik ben van 'normaal' naar 'skater' gegaan...alleen was mn moeder er niet echt blij mee maar ja....what ever
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 14:45
Just-Rian
Just-Rian is offline
ik denk wel dat je stijl kan veranderen.. bijv. als je in een andere levensfase komt...

jammer genoeg zijn er ook veel mensen die hun kleren aanpassen aan de mensen waarmee ze omgaan
Oud 10-08-2003, 15:25
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb een tijd lang veel felgekleurde dingetjes gedragen, maar ik word er nu eigenlijk een beetje heel erg dooziek van. Vooral omdat je elke kleuter nu in felgekleurde dingen ziet lopen. Ik hou het nu gewoon 'basic'. Veel zwart wit en grijs. felle kleurtjes draag ik nog wel, maar niet in de zelfde hoeveelheid als eerst. (m'n haar blijft trouwens wel gewoon roze. totdat ik daar weer ziek van word)
Maar ik weet niet of dit wel echt een stijlverandering is, ik draag nl. nog wel hetzelfde soort/model kleren.

Laatst gewijzigd op 10-08-2003 om 15:27.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 15:28
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
Shah of Blah schreef op 02-08-2003 @ 20:46:
maar in het weekend word sam wild en doet haar truee industrial boots aan
ssssst!
dat heb ik je in goed vertrouwen verteld, niemand mag weten dat ik een dubbelleven leid.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten