![]() |
|
Ehm... als eicel bevrucht raakt is dat toch nog geen zwangerschap? - je hebt morning after pil en abortus en daartussen dacht ik nog een hoop.
en condoom = 90% veilig. Dus pil + condoom = erg veilig (soz, kan vandaag ff niet rekenen... snaputookniet) - en is bij die kansrekening ook meegerekend dat vrouwen niet continu vruchtbaar zijn?
|
ik zou andersom concluderen
om baby's hoef je het niet te doen (pil = 99% veilig, condoom = 90% veilig, vrouw = niet altijd vruchtbaar, als bevruchting heeft plaatsgevonden kan je nog morning-after-pillen gebruiken, en abortus) SOA's zijn enige echte risico
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar iig ik vroeg me nou af of de kans dat je zwanger raakt als je de pil goed inneemt echt 1% is ik vind het namelijk nogal veel? *gaat toch zo der boekie is lezen* want als je der vanuit gaat dat de gemiddelde mense het geloof ik zo'n 100x per jaar doet. dan heb je ongeveer de kans dat je 1x per jaar zwanger wordt????? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Pijpen zonder condoom boertje-tim | 10 | 18-08-2012 13:45 | |
Lichaam & Gezondheid |
snap er geen drol meer van, zwanger of niet? Anoniems. | 8 | 03-12-2011 21:51 | |
Seksualiteit |
SOA test, of niet? meisje16jaar | 21 | 07-11-2009 22:19 | |
Seksualiteit |
Hoe vaak kan je klaarkomen in een condoom.. Anathemaruled | 9 | 31-05-2004 18:42 | |
Seksualiteit |
Wel of niet een condoom gebruiken? Sade | 54 | 02-03-2004 14:58 | |
Seksualiteit |
condoom lukt niet zwaargaar | 30 | 26-03-2003 22:16 |