Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() dat hele "liefde/gezondheid/muziek" is zo'n bullshit waarom zouden deze dingen het meest belangrijk zijn als je tientallen andere dingen nodig hebt om te leven...stom ![]()
|
Verwijderd
|
ja puur technischhhhh gezien heeft sarah natuurlijk wel gelijk, maar als we nou voor het gemak aannemen dat zulk soort elementaire dingen er gewoon zijn
![]() mijn rijtje: - muziek, als ik een week geen muziek hoor.. dan wordt ik gek. Ik ga vanzelf beetje ritmes tikken als ik geen muziek in de buurt heb als ik er wel behoefte aan heb. - gezondheid, fysiek maar ook geestelijk. volgens mij zijn er nog veel te veel mensen die geen geestelijke balans hebben. beetje jammer.. komt narigheid van in veel gevallen. (no offence, maar veel mensen zouden er wat aan kunnen doen) - vrienden/vriendschappen, goede vriendschappen vind ik belangrijk. mensen bij wie je altijd aan kan kloppen, die er gewoon voor jou zijn en waar jij ook voor klaarsta. Ik zou bijna een aureooltje boven mn hoofd moeten hebben met deze 3 belangrijke dingen ![]() greetz, FoX |
![]() |
||
Citaat:
of inlijsten en boven je bed hangen??
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
en ja, ik moet het natuurlijk wel ergens vandaan hebben niet zomaar op loze algemene vermoedens baseren
|
vrijheid>van doen,van familie en naasten.
gezondheid>ben ik heel erg blij om afwisseling>ik hou niet van eentonigheid ik zoek constant naar een kick,afwisseling en ontspanning.
|
mmm dees gaat raar klinken maar hier gaan we dan
![]() 1)Charmed 2)Mijn passie voor mijn boek/film 3)Griekse mytholgy ![]()
||
Citaat:
![]() When depression becomes fashion count me out...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
[Vriendschap] Mijn 'beste vriend.' Au | 131 | 02-09-2008 18:09 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De Graal-Manuscripten : Inleiding Valianth | 1 | 19-01-2005 14:16 | |
Liefde & Relatie |
Wat doe je met je vriend/vriendin? Rerisen Phoenix | 37 | 02-01-2003 22:12 | |
Liefde & Relatie |
hoe heb jij het uitgemaakt???? Loesje | 16 | 26-04-2002 13:52 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille Mirage2000 | 137 | 18-02-2002 08:16 |