![]() |
||
Citaat:
1 bittere, bijtende spot Provocatie en confrontatie is een zeer effectieve manier om mensen in beweging te krijgen. Mijn post is dus wel degelijk behulpzaam.
|
![]() |
||
Citaat:
|
Nou, teddybeer1983, de literatuur wijst anders uit.
Sla maar eens een willekeurig boek open over provocatieve therapie. Het kan natuurlijk zijn dat jij het beter weet dan professoren, therapeuten en de daaraan gelieerde onderzoeken... Maar totdat je enig benul hebt waarover je spreekt houd ik mij daaraan vast.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jij hebt gelijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
(Wat dacht je van ervaring, kijk een provocatie kan werken, maar 100 provocaties en 1 positief berichtje gaat niet echt helpen hoor. Terwijl, heb je ook al eens onderzoeken gezien waarin alleen maar 'steunbetuigingen' nadelig uitpakten? Ik denk zelfs dat het zo is dat die provocaties niet van iemand moeten komen die hij/zij niet eens kent, want dat dat zoiezo geen positief effect kan hebben.)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar mijn punt is dus dat veel forummers negatief gaan doen tegen een andere forummer (die al depri is) die ze niet eens kennen, volgens mij kan dat nooit een positief effect hebben. Maar goed, laten we niet te lang met deze discussie doorgaan, ik heb eigenlijk niet zo veel met psychologie. Daarnaast is het ook erg belangrijk om deze discussie te stoppen omdat het al way of topic is ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, laten we maar een ontopic gaan ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dAT is nou wel weer een heel erg overdreven antwoord he... ![]() ![]() ![]() eigenlijk lijken aardig wat jongens die gereageerd hebben..mij wel leuk ![]() ![]() maar heel veel gasten doen alsof ze uberhaubt geen honderden meisjes zullen tegenkomen de komende jaren.....daar zit vast wel iemand tussen....tenminste ik hoop zelf ook dat het zo werkt ik heb me vaak afgevraagd waaraan het nou ligt...al die sletten enzo zijn nou niet allemaal even knap... HEeft populariteit erg veel met kleding te maken? Het heeft zeker wel te maken met wat je uitstraalt en onzekerheid is niet erg positief (wanhopigheid ook niet trouwens ![]() conclusie: weer een heel lulverhaal met nog steeds geen antwoord ![]() ![]() |
![]() |
|
Het is helemaal geen rap dat je nog geen vriendinnetje hebt gehad alhoewel ik wel begrijp dat je je er kut over voelt, maar probeer zelf een stuk positiever te gaan denken. Vrouwen vallen voor een groot deel op de uitstraling van een man en als jij een positieve een gezellige houding aan neemt kan het nooit al te lang meer duren voordat je een vriendinnetje hebt. Ga voor de spiegel staan en geef je zelf complimentjes of zeg gewoon dat je er goed uitziet of wat dan ook, ga na wat je allemaal goed vind aan jezelf en neem die van anderen ook aan zodra je die krijgt. Ik hoop voor je dat je snel een leuk meisje zult vinden en succes ermee.
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb het niet over 12 jarigen.... Maar het soort jongeren dat wel zo zijn en dat de topicstarter van geluk mag spreken dat hij niet zo is! |
![]() |
|
that's life, deal with it...
als je dr over gaat miepen en zeiken krijg je noooooooooooit een vriendin, ga eerst s van je zelf houden, als je van jezelf gaat houden , ga je automatisch ook van anderen houden en anderen gaan van jou houden... je moet alleen geduld hebben... en dr niet teveel over nadenken.. en zelfmoord heeft helemaal geen fuck zin, als je dood gaat staat er echt geen nirvana voor je te wachten met allemaal lekkere wijven die je zo graag willen hoor, vooral niet als je zelfmoord pleegt.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
offtoppic: het leuke was dat er geen alcohol mag worden geschonken aan mensen onder de 16 op de vereniging waar hij en ik op zitten. Dat is pas lullig, hij heeft een paar maanden geen alcohol mogen aanraken. En Alicia, je weet best dat ik t ook meer plagend bedoelde. Ik ben zoiezo geen geboren jager, dus dat schiet ook niet op. Je kent me goed genoeg om te weten hoe ik in elkaar zit en je weet ook wat ik eigenlijk echt wil ![]() ![]() Nee ik ben nou niet van plan om actief te gaan zoeken ofzo. Ik zie wel wat er gebeurd, eerst maar es zorgen dat alles wat ik moet doen goed komt. Bedankt trouwens voor de gegeven info en voor de 'gelukswensing'
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
22 en nog nooit gezoend Verwijderd | 12 | 02-02-2019 06:34 | |
Liefde & Relatie |
Nog nooit verliefd geweest Verwijderd | 11 | 15-07-2010 10:10 | |
De Kantine |
"doe elke dag iets wat je nog nooit eerder hebt gedaan" trophus | 88 | 31-07-2007 12:22 | |
Seksualiteit |
als je vriendje nog maagd is en nog nooit verder gegaan is dan zoenen..? maar jij wel meisje833 | 14 | 01-03-2005 14:04 | |
Verhalen & Gedichten |
Zo verliefd nog nooit geweest Fabel | 3 | 22-08-2004 12:54 | |
Liefde & Relatie |
Nog nooit verliefd geweest! Aletheia | 31 | 29-01-2003 13:24 |