Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-08-2003, 10:27
Verwijderd
Megadeth mag ook wel eens genoemd worden

Voor de rest moét je Pink Floyd - The Wall ook eens proberen, geen Lounce muziek (wat dat ook mag zijn ) maar wel relaxt

Machine Head os ook wel toegankelijk om te luisteren, Burn My Eyes vind ik het beste album...

Als je iets van Judas Priest neemt lijkt me Metalworks '73 - '93 makkelijk om te kopen, een dubbelcd met hun "beste" nummers.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-08-2003, 10:54
Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
wat is lounge eigenlijk?
air
henry mancini
Oud 06-08-2003, 11:06
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
StayBeautiful schreef op 05-08-2003 @ 19:06:
Pantera is nog niet genoemd

edit: en Judas Priest
telluriet
15M - Lid

gepost op 05-08-2003 @ 18:09

Probeer anders eens iets van Judas Priest

Oud 06-08-2003, 11:29
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Dr. Oetker schreef op 06-08-2003 @ 11:54:
wat is lounge eigenlijk?
air
henry mancini
Weetikooknietprecies, kweet alleen dat 't wel aardig klinkt

Air: vorige week nog gekocht Moon Safari
Oud 06-08-2003, 11:48
R
R is offline
Citaat:
telluriet schreef op 05-08-2003 @ 18:01:
doe die jongen dat toch niet aan zeg, dit is toch om te huilen?
En dat basseer jij op ? je eigen mening.. juist 'em.

Laatst gewijzigd op 06-08-2003 om 11:50.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 11:57
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
dark_poetry schreef op 05-08-2003 @ 18:06:
zegge hij vraagt bands en ik geef hem bands,doe ik keer moeite voor iemand is t weer niet goed ,
rustig maar, ik meende het niet zo, zag je die smile niet bij de tweede keer?

geldt ook voor die kerel boven me
Oud 06-08-2003, 12:18
MetalTeacher
MetalTeacher is offline
Lounge:
Kruder * Dorfmeister - Sessions

Metal:

toegankelijk, rustig:
Agalloch
Anathema (later werk)
Katatonia

death:
OPETH
Sucamus
Rapture

gothic:
After Forever
Nightwish
Orkrist
The Gathering

doom:
Morphia
Anathema (eerder werk)
My Dying Bride
Shape of Despair
Mouring Beloveth

black:
Cradle of Filth
Hortus Animae
Graveworm
Illnath
Oud 06-08-2003, 12:40
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 06-08-2003 @ 11:46:
awh, hell no. bagger bagger bagger.
Bekende bands zijn't. En dat wilde ie. PunkRock he, geen Punk. En als je NOFX - The Decline niet goed vind, dan is er echt iets mis met je.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 13:19
Verwijderd
Ignite is erg toegankelijk..
Wie weet is Propagandhi wel leuk als tussenstap tussen punkrock en hardcore..

Wat metal betreft is het meetse dat ik ken, en luister al wel genoemd..
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 20:15
Justine
Justine is offline
Citaat:
MetalTeacher schreef op 06-08-2003 @ 13:18:
Lounge:
Kruder * Dorfmeister - Sessions:
black:
Cradle of Filth
Hortus Animae
Graveworm
Illnath
Grappig...geen een van deze shit is black
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 20:40
Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Citaat:
Justine schreef op 06-08-2003 @ 21:15:
Illnath heeft anders flink wat black invloeden.
Oud 06-08-2003, 20:49
Kazanka
Kazanka is offline
Immortal ~ At The Heart of Winter
Oud 06-08-2003, 20:52
leon-v
leon-v is offline
btje lounge/ groove

DJ ROOG
Roger Sanchez
Tim Deluxe
Mark Farina
Oud 06-08-2003, 21:59
Justine
Justine is offline
Citaat:
masterofpuppetz schreef op 06-08-2003 @ 21:40:
Illnath heeft anders flink wat black invloeden.
Invloeden ja........verder is black zo ranzig als het maar mogelijk is en dan het liefst met een ruisch opname en absoluut geen vrouwelijke stemmen, toetsen of nog meer van die symfonische shit.

In ieder geval niet waar de topic starter op zoek naar is.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 22:39
Rhinus
Rhinus is offline
De man zoekt Metal toch?
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 22:44
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Rhinus schreef op 06-08-2003 @ 23:39:
De man zoekt Metal toch?
Basic stuff, graag
Oud 07-08-2003, 10:42
MetalTeacher
MetalTeacher is offline
Citaat:
Justine schreef op 06-08-2003 @ 21:15:
Och jee, weer zo iemand die denkt te weten wat wel black is en wat niet. Je bent zeker zo iemand die de term 'true' gebruikt.
Oud 07-08-2003, 10:47
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
shoegazer en dreampop. is leuk.
my bloody valentine is misschien wel te vinden.
en die zijn vrij representatief voor het genre.
cocteau twins ook trouwens.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 10:52
Another Way
Another Way is offline
Goede niet commerciele trance

Lost language Exhibition mixed by Ben Lost & Solar Stone
Gatecrasher Resident Transmission 2 Mixed by Matt Hardwick & Scott Bond
Godskitchen Worldwide Summer 2003

En dan alle Magik en ISOS CDs van Tiesto, 00 CDs van Armin van buuren, en In trance we trust CDs
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 10:54
MetalTeacher
MetalTeacher is offline
Citaat:
Justine schreef op 06-08-2003 @ 22:59:
Invloeden ja........verder is black zo ranzig als het maar mogelijk is en dan het liefst met een ruisch opname en absoluut geen vrouwelijke stemmen, toetsen of nog meer van die symfonische shit.

In ieder geval niet waar de topic starter op zoek naar is.
...want er zijn (zeker in de metal) helemaal geen zijstromingen?! Mijn hemel, wat heerlijk kortzichtig. Symfonische black is black. Melodische black is black. Scandinavian black is black. Scandinavian symphonic black is black. Neo black is black.

Aziaten, Belgen, Nederlanders, Turken, Marokkanen, Zuid-Afrikanen, het zijn toch zeker ook allemaal mensen? Zelfde vergelijking. Allemaal anders, maar toch van dezelfde soort.

Laatst gewijzigd op 07-08-2003 om 11:07.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 11:14
MetalTeacher
MetalTeacher is offline
Citaat:
birthmark schreef op 07-08-2003 @ 12:09:
ouwe metallica:

Metallica - Hit The Lights
Metallica - Battery
Metallica - Dyers Eve
Metallica - Motorbreath
Metallica - No Remorse
Metallica - Seek and Destroy
Metallica - The Four Horsemen
Metallica - Blackened
Metallica - Harvester of Sorrow
Metallica - Ride The Lightning
Metallica - Damage, Inc.
Metallica - Master of Puppets

dit moet je gewoon goed vinden
Ik ben al een tijdje fan (sinds 1986), maar ik kan Seek and Destroy dus echt niet meer horen. No Remorse vind ik ook verre van briljant. Master of Puppets is misshcien wel het beste Metallica nummer ooit. op korte voet gevolgd door Nothign Else Matters. Ben ik nu afgekeurd?
Oud 07-08-2003, 11:21
Justine
Justine is offline
Citaat:
MetalTeacher schreef op 07-08-2003 @ 11:54:
...want er zijn (zeker in de metal) helemaal geen zijstromingen?! Mijn hemel, wat heerlijk kortzichtig. Symfonische black is black. Melodische black is black. Scandinavian black is black. Scandinavian symphonic black is black. Neo black is black.

Aziaten, Belgen, Nederlanders, Turken, Marokkanen, Zuid-Afrikanen, het zijn toch zeker ook allemaal mensen? Zelfde vergelijking. Allemaal anders, maar toch van dezelfde soort.
Black metal = black metal
Wat er allemaal bij komt (symfonisch, melodisch) zijn er weer vernieuwde stijlen die tegenwoordig weinig met de originele te maken hebben.

Darkthrone, Watain, Niefelheim....enz = Black metal
Cradle of Filth = nu-metal??

En met dat mensenvergelijkung...nou, als dat niet kortzichtig is.
Zo kan je blijven lullen en beweren dat metal ook gewoon pop is, is toch allemaal muziek. En mensen zijn dieren, want die hebben ook gevoelens en blablablabla nog meer van die onzin.

oh ja, en toen gingen we allemaal ff offtopic.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 11:25
Justine
Justine is offline
Tja..dat krijg je van wanneer je verschillende mensen gaat vragen naar wat goeie muziek is. Is veel beter om het allemaal zelf uit te gaan zoeken.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 11:28
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 06-08-2003 @ 13:48:
(pennywise zijn jocks turned 'hardcore')

Is dat goed?

Citaat:
cHa0s schreef op 06-08-2003 @ 13:48:
en NOFX, tja... kwestie van smaak denk ik. 't enige album dat ik leuk vind is Liberal Animation, en dat album vervloeken ze nu zelf...
Hehhe. Ik ken eigelijk maar 3 CD's van hun. Najaa, CD's. The Decline (Topper!), Surfer 7" (Toppertje!) & ehm, een andere, die is best wel K*T eigelijk. Maar ik vind The Decline een wereld nummer. Dus ik moet positief blijven over de band. Want dat hebben ze door dit nummer te maken wel verdient.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 11:28
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
Justine schreef op 07-08-2003 @ 12:25:
Tja..dat krijg je van wanneer je verschillende mensen gaat vragen naar wat goeie muziek is. Is veel beter om het allemaal zelf uit te gaan zoeken.
Hulp is meestal toch wel fijn.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 11:30
MetalTeacher
MetalTeacher is offline
Citaat:
Justine schreef op 07-08-2003 @ 12:21:
Black metal = black metal
Wat er allemaal bij komt (symfonisch, melodisch) zijn er weer vernieuwde stijlen die tegenwoordig weinig met de originele te maken hebben.

Darkthrone, Watain, Niefelheim....enz = Black metal
Cradle of Filth = nu-metal??

En met dat mensenvergelijkung...nou, als dat niet kortzichtig is.
Zo kan je blijven lullen en beweren dat metal ook gewoon pop is, is toch allemaal muziek. En mensen zijn dieren, want die hebben ook gevoelens en blablablabla nog meer van die onzin.

oh ja, en toen gingen we allemaal ff offtopic.
Darkthrone black metal? Dat is helemaal nieuw. Die andere naampjes worden meestal nog vergezeld door Mayhem, de op Marduk na meest trieste band allertijden, met weliswaar een afgrijselijk goede drummer. Black bestaat niet, het spijt me dat ik je teleur moet stellen. Black 'an sich' dan dus. Je hebt allerlei substromingen, of jij het nou leuk vindt of niet. Maar goed, ga maar fijn in je hokje zitten, doe alle deuren op slot en laat nooit iets nieuws binnen. Lekker veilig.

Cradle nu-metal? Het zal wel, ik ken die stroming daar niet goed genoeg voor. Ik ben nog van de oude school die de NWOBHM heeft mee mogen maken.

pop=muziek, muziek=geen pop. Dus metal is muziek, inderdaad. Wat een shock zal dat voor je zijn. Luister je eigenlijk naar hetzelfde als anderen.
Natuurlijk zijn mensen dieren. Nooit opgelet bij biologie?
Oud 07-08-2003, 11:58
Justine
Justine is offline
Citaat:
MetalTeacher schreef op 07-08-2003 @ 12:30:
Darkthrone black metal? Dat is helemaal nieuw. Die andere naampjes worden meestal nog vergezeld door Mayhem, de op Marduk na meest trieste band allertijden, met weliswaar een afgrijselijk goede drummer. Black bestaat niet, het spijt me dat ik je teleur moet stellen. Black 'an sich' dan dus. Je hebt allerlei substromingen, of jij het nou leuk vindt of niet. Maar goed, ga maar fijn in je hokje zitten, doe alle deuren op slot en laat nooit iets nieuws binnen. Lekker veilig.

pop=muziek, muziek=geen pop. Dus metal is muziek, inderdaad. Wat een shock zal dat voor je zijn. Luister je eigenlijk naar hetzelfde als anderen.
Natuurlijk zijn mensen dieren. Nooit opgelet bij biologie?
Nu wordt het weer kwestie van smaak en mening......gelukkig zit ik niet in een hokje, want ik luister graag naar zowel black als death, heavy, power, thrash enz alleen heb ik het niet zo op al die stromingen wat er uit komen. Alleen snap ik dat stukje niet waar je beweert dat Darkthrone helemaal nieuw is, maar dat maakt niet uit, want ik ga hier niet meer in discussie.
En mensen zijn dieren...ok, biologisch gezien wel, maar ik haat deze vergelijking en daar heb ik mijn redenen voor, maar laten we daar niet over hebben.

ajo
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 12:12
MetalTeacher
MetalTeacher is offline
Citaat:
Justine schreef op 07-08-2003 @ 12:58:
Nu wordt het weer kwestie van smaak en mening......gelukkig zit ik niet in een hokje, want ik luister graag naar zowel black als death, heavy, power, thrash enz alleen heb ik het niet zo op al die stromingen wat er uit komen. Alleen snap ik dat stukje niet waar je beweert dat Darkthrone helemaal nieuw is, maar dat maakt niet uit, want ik ga hier niet meer in discussie.
En mensen zijn dieren...ok, biologisch gezien wel, maar ik haat deze vergelijking en daar heb ik mijn redenen voor, maar laten we daar niet over hebben.

ajo
Het gaat mij erom dat het nogal kortzichtig is te denken dat jij en jij alleen kunt bepalen tot welke stroming een bepaalde band behoort. Pure black is er niet, dara gaat het mij om. Symfonische black behoort tot de black metal, net als scandinavian black en neo black. Dat dat niet jouw stijl is, heeft daar niets mee te maken.
Dat Darkthrone helemaal nieuw is heb ik niet gezegd... Dta Dark Throne nu op eens tot de categorie bands gerekend wordt die jij noemt, dat is nieuw.
Ik word gewoon een beetje heel erg moe van dat eeuwige gezeur over wat wel en niet echte 'true' black blaat blaat blaat. Lijkt mij niet relevant. Er zijn geen vastomschreven regels. Dat sommige bands die zich geweldig 'true' noemen zich af moeten reageren op Cradle en Dimmu zou ook wel eens met jaloezie vanwege een succes te maken kunnen hebben...
Oud 07-08-2003, 12:34
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Justine schreef op 07-08-2003 @ 12:25:
Beter misschien wel, maar ook duurt 't langer, kzou niet weten waar beginnen en nu heb ik tenminste wat uitgangspunten
Oud 07-08-2003, 12:37
MetalTeacher
MetalTeacher is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 07-08-2003 @ 13:34:
Beter misschien wel, maar ook duurt 't langer, kzou niet weten waar beginnen en nu heb ik tenminste wat uitgangspunten
Misshcien als je wat duidelijker aangeeft wat je mooi/leuk vindt of wat je zoekt dat er gerichter tips gegeven kunnen worden?
Oud 07-08-2003, 12:44
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
MetalTeacher schreef op 07-08-2003 @ 13:37:
Misshcien als je wat duidelijker aangeeft wat je mooi/leuk vindt of wat je zoekt dat er gerichter tips gegeven kunnen worden?
Qua metal heb ik 't gezegd hoor: Metallica vond ik op Werchter wel strak spelen, dingen in dat genre/die aard

En qua DnB en Lounge en Trance: daar ken ik gewoon te weinig van voorlopig om te zeggen wat ik goed en niet goed vind, ik vind over 't algemeen alles wel vrij ok klinken
Oud 07-08-2003, 12:50
MetalTeacher
MetalTeacher is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 07-08-2003 @ 13:44:
Qua metal heb ik 't gezegd hoor: Metallica vond ik op Werchter wel strak spelen, dingen in dat genre/die aard

En qua DnB en Lounge en Trance: daar ken ik gewoon te weinig van voorlopig om te zeggen wat ik goed en niet goed vind, ik vind over 't algemeen alles wel vrij ok klinken
Het probleem met Metallica is dat die nogal verschillende muziek hebben gemaakt in de loop der tijd. Kun je niet wat specifieker zijn, duidelijker?
Oud 07-08-2003, 12:54
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
MetalTeacher schreef op 07-08-2003 @ 13:50:
Het probleem met Metallica is dat die nogal verschillende muziek hebben gemaakt in de loop der tijd. Kun je niet wat specifieker zijn, duidelijker?
Ik ken enkel hun laatste cd wat en Nothing Else Matters Voor de rest heb ik tijdens dat optreden niets herkend
Oud 07-08-2003, 12:59
MetalTeacher
MetalTeacher is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 07-08-2003 @ 13:54:
Ik ken enkel hun laatste cd wat en Nothing Else Matters Voor de rest heb ik tijdens dat optreden niets herkend
Ik bedoel ook niet specifiek qua metallica.
Wat vind je mooi? Grunts/screams/vrouwenzang/double bass/gitaarwerk/melodie-lijnen?
Oud 07-08-2003, 13:02
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
MetalTeacher schreef op 07-08-2003 @ 13:59:
Ik bedoel ook niet specifiek qua metallica.
Wat vind je mooi? Grunts/screams/vrouwenzang/double bass/gitaarwerk/melodie-lijnen?
'n Lekkere baslijn is altijd Gitaarwerk, als 't niet té is Melodie-lijnen: is er muziek zonder? (alles is goed, zolang de performer ze aankan )

Grunts/Screams: liever niet: liever verstaanbaar
Vrouwenzang: ik discrimineer niet
Oud 07-08-2003, 13:05
MetalTeacher
MetalTeacher is offline
Kijk, als je een baslijn lekker vindt, dan zou je stoner-rock eens kunnen proberen. Lekker zwaar, geen grunts.

Bands:
Celestial Season (ouder werk)
Kyuss
Orange Goblin
Cathedral
7Zuma7
etc.
Oud 07-08-2003, 13:09
Methuselah
Methuselah is offline
Oud 07-08-2003, 13:22
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 07-08-2003 @ 14:02:
'n Lekkere baslijn is altijd Gitaarwerk, als 't niet té is Melodie-lijnen: is er muziek zonder? (alles is goed, zolang de performer ze aankan )

Grunts/Screams: liever niet: liever verstaanbaar
Vrouwenzang: ik discrimineer niet
Ik zeg PowerMetal.

Maare:
http://64.226.199.61/media/buddha/audio/wma/playing.wma
Die moet je ook hebben. Vraag maar aan Carn.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 13:56
Verwijderd
Hardcore (de gitaarversie):
Agnostic Front
Black Flag
Minor Threat (zelf ben ik er niet zo'n fan van)
Rise Against
Refused
Good Clean Fun
Raised Fist
Atreyu

Verder nog aan te raden:
Suicidal Tendencies
D.R.I.
beiden een mis van punk, hardcore en metal
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 14:49
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Rhinus schreef op 07-08-2003 @ 14:22:
Ik zeg PowerMetal.

Maare:
http://64.226.199.61/media/buddha/audio/wma/playing.wma
Die moet je ook hebben. Vraag maar aan Carn.
Niet slecht, maar er zit niet wat extra's in, volgens mij ben ik 't zo beu gehoord
Oud 08-08-2003, 12:43
FuhgAwz
FuhgAwz is offline
Citaat:
MetalTeacher schreef op 07-08-2003 @ 14:05:
Kijk, als je een baslijn lekker vindt, dan zou je stoner-rock eens kunnen proberen. Lekker zwaar, geen grunts.

Bands:
Celestial Season (ouder werk)
Kyuss
Orange Goblin
Cathedral
7Zuma7
etc.
aha, dat zijn de betere bands
Oud 08-08-2003, 14:16
TouchOfDarkness
TouchOfDarkness is offline
Goed, dan zal ik maar wat trance/progressive tips geven. Helaas zijn 't voor het grootste deel losse nummers, kan je zo geen compilatie albums geven. Goede albums zijn trouwens Tiësto - Nyana en Armin van Buuren - 76

Andain - Beautiful Things (Gabriel & Dresden Unplugged Mix)
Classified Project - Starlight Chaser
Scarab - Vagabond
Binary Finary - 1998 (Ronski Speed Mix)
Insigma - Avalon (Midway Remix)
Ron van den Beuken - Timeless (Original Mix)
Electrique Boutique feat Taz - Heal (12" Instrumental Mix)
Lost Tribe - Gamemaster (Matt Darey 2003 Remix)
Darren Tate vs Jono Grant - Nocturnal Creatures
Ronald Klinkenberg - Melting Point vs P-Diddy - (Let's Get Ill Vocals) (Armin van Buuren Re-Edit)
Airbase - Rise
Airwave - When Things Go Wrong (2003 Remix)
Scott Bond vs Solar Stone - 3rd Earth (Marco V Remix)
Dave Gahan - Dirty Sticky Floor (Junkie XL Vocal Mix)
Push - Journey Of Life
Fictivision vs C-Quence - Symbols (Original Mix)
Solid Globe - North Pole
Pulser - My Religion
Midway - Amazon
Laura Turner - Soul Deep (Signum Dub)
Benny Benassi - Satisfaction (Steve Murano Remix)
Armin van Buuren - Song for the Ocean
Armin van Buuren - Precious
Armin van Buuren - Yet another day
GTR - Mistral
M.I.K.E. - Turn the Lights Off
The Gift - Love Angel (M.I.K.E. Remix)
Motorcycle - As The Rush Comes (Armin van Buuren Mix)
Solar Factor - Urban Shakedown
DJ Cor Fijneman feat Jan Johnston - Venus (DJ Tiësto Remix)
Solar Stone - Solar Coaster (Midway remix)
Basic Dawn - Pure Thrust (Nu-NRG remix)
M.I.D.O.R. feat. Six4Eight - Cloud City (Somatic Sense)
Y Traxx - Mysteryland (Mr Sam vs Fred Baker Remix)
Hemstock & Jennings ft. Adam White - Reverence
DJ Tiesto - Traffic (Original Mix) (Tune Of The Week)
Veracocha - Carte Blanche (Ronald van Gelderen Remix)
DJ Danjo & Rob Styles - Aragon (Intro Mix)
Mirco de Govia - Final Emotion
ZX - The Storm (Jono Grant vs POS Remix)
Lange - I Believe (2003 Remix)
Three Drives - Signs Of The Universe
Oud 08-08-2003, 15:47
Verwijderd
Citaat:
birthmark schreef op 08-08-2003 @ 16:47:
mee eens

nofx - een nummer van rancid waarvan ik de titel kwijt ben, iets van
you make a deal in any situation ( nee, geen california sun of radio)
Antennas.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 12:00
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
TouchOfDarkness schreef op 08-08-2003 @ 15:16:
Goed, dan zal ik maar wat trance/progressive tips geven. Helaas zijn 't voor het grootste deel losse nummers, kan je zo geen compilatie albums geven. Goede albums zijn trouwens Tiësto - Nyana en Armin van Buuren - 76

Andain - Beautiful Things (Gabriel & Dresden Unplugged Mix)
Classified Project - Starlight Chaser
Scarab - Vagabond
Binary Finary - 1998 (Ronski Speed Mix)
Insigma - Avalon (Midway Remix)
Ron van den Beuken - Timeless (Original Mix)
Electrique Boutique feat Taz - Heal (12" Instrumental Mix)
Lost Tribe - Gamemaster (Matt Darey 2003 Remix)
Darren Tate vs Jono Grant - Nocturnal Creatures
Ronald Klinkenberg - Melting Point vs P-Diddy - (Let's Get Ill Vocals) (Armin van Buuren Re-Edit)
Airbase - Rise
Airwave - When Things Go Wrong (2003 Remix)
Scott Bond vs Solar Stone - 3rd Earth (Marco V Remix)
Dave Gahan - Dirty Sticky Floor (Junkie XL Vocal Mix)
Push - Journey Of Life
Fictivision vs C-Quence - Symbols (Original Mix)
Solid Globe - North Pole
Pulser - My Religion
Midway - Amazon
Laura Turner - Soul Deep (Signum Dub)
Benny Benassi - Satisfaction (Steve Murano Remix)
Armin van Buuren - Song for the Ocean
Armin van Buuren - Precious
Armin van Buuren - Yet another day
GTR - Mistral
M.I.K.E. - Turn the Lights Off
The Gift - Love Angel (M.I.K.E. Remix)
Motorcycle - As The Rush Comes (Armin van Buuren Mix)
Solar Factor - Urban Shakedown
DJ Cor Fijneman feat Jan Johnston - Venus (DJ Tiësto Remix)
Solar Stone - Solar Coaster (Midway remix)
Basic Dawn - Pure Thrust (Nu-NRG remix)
M.I.D.O.R. feat. Six4Eight - Cloud City (Somatic Sense)
Y Traxx - Mysteryland (Mr Sam vs Fred Baker Remix)
Hemstock & Jennings ft. Adam White - Reverence
DJ Tiesto - Traffic (Original Mix) (Tune Of The Week)
Veracocha - Carte Blanche (Ronald van Gelderen Remix)
DJ Danjo & Rob Styles - Aragon (Intro Mix)
Mirco de Govia - Final Emotion
ZX - The Storm (Jono Grant vs POS Remix)
Lange - I Believe (2003 Remix)
Three Drives - Signs Of The Universe
Thanks
Reageren

Regels voor berichten