Advertentie | |
|
![]() |
|
@ sarahbressers: Het verkeersonderwijs op veel basisscholen laat te wensen over. Als er 'goed' verkeerslessen worden gegeven dan is dat hoogheid es een serietje van max een les of zes op school. Daarmee kan je kinderen op de basisschool naar mijn inzien niet voldoende kennis meegeven om veilig en goed aan het verkeer deel te nemen.
Daarnaast komt ook nog dat kinderen heel erg speels en impulsief zijn. Waardoor ze meer aandacht hebben voor hun spel dan voor het verkeer. Maar goed, daar kunnen ze ook niets aan doen, laat staan dat ik dat zou willen. Maar ik ben er achtergekomen (na m'n brommer theorie) dat ik zelf toch heel wat regeltjes niet kende.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ja dat heb ik wel moeten leren voor mijn auto-theorie-examen. En volgens mij was er ook wel een vraag bij waarbij je iemand met een stok op de stoep zag staan met de vraag of je die wel/niet voor moest laten gaan. Mensen in rolstoelen hoef je overigens niet voor te laten gaan, want die bewegen zich níet moeilijk voort. Klinkt misschien flauw, maar dat is echt de regel
![]() |
![]() |
|
Die regel wist ik ja en dat bestuurders alle weggebruikers waren behalve voetgangers ook! (duh!
![]() ![]() Mja... ik houd me er best wel aan. Zo vaak kom ik op straat blinden en rollators niet tegen en zeker niet als ze willen oversteken. Wel heb ik vaak dat als ik op de fiets ben en haast heb, dat ik dan voetgangers niet voor laat als ze willen oversteken ![]() ![]() Maar als er blinden of rollators zouden staan dan waarschijnlijk wel, die mensen hebben lichamelijke kwalen en kunnen zich al minder goed voortbewegen.
||
Citaat:
Oh, ehm.. is dit openbaar? ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik fantaseer wel eens dat ze er dan vandoor gaan... En tja, ik zal de achtervolging in moeten zetten. ![]() Dus ik ga achter ze aan, en in een bocht ofzo schiet ik of m'n collega een band lek, waarop die auto met 200 km/h tegen een betonnen pijler van een brug knalt. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De hypocriete moraalridder.... ![]() Laatst gewijzigd op 07-08-2003 om 17:57. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Kortverhaal] "Nooit meer vakantie" clubje | 4 | 02-06-2006 17:38 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Moordlustige automobilisten moeten eraan Rabbi Daniel | 43 | 15-11-2003 12:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Nooit meer vakantie Vlooienband | 0 | 01-10-2003 14:31 |