Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-08-2003, 09:30
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 07-08-2003 @ 09:54:
Ik kende de regel niet, maar ik heb me er wel altijd aan gehouden

teddybeer1983, ik heb op de basisschool in groep 7 verkeerslessen gehad over de belangrijkste regels voor fietsers, en een test gedaan, en bij mijn weten hebben alle kinderen dat... kennelijk vond 3VO deze regel niet belangrijk genoed om 'm ook aan basisschoolkinderen te leren, of ik ben de regel gewoon weer vergeten... had nochtans geen fouten gemaakt op de test.
Ik heb die test nooit gedaan, wel de lessen gevolgd enzo, maar mijn school vond het niet nodig om ook nog een test te doen. Vond het wel jammer eigenlijk
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-08-2003, 10:18
the tourist
the tourist is offline
Ik kende de regel niet. Ik kom eigenlijk nooit mensen met rollators tegen, dus kan ik me ook moeilijk wel of niet aan de regel houden
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 10:55
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
@ sarahbressers: Het verkeersonderwijs op veel basisscholen laat te wensen over. Als er 'goed' verkeerslessen worden gegeven dan is dat hoogheid es een serietje van max een les of zes op school. Daarmee kan je kinderen op de basisschool naar mijn inzien niet voldoende kennis meegeven om veilig en goed aan het verkeer deel te nemen.
Daarnaast komt ook nog dat kinderen heel erg speels en impulsief zijn. Waardoor ze meer aandacht hebben voor hun spel dan voor het verkeer. Maar goed, daar kunnen ze ook niets aan doen, laat staan dat ik dat zou willen. Maar ik ben er achtergekomen (na m'n brommer theorie) dat ik zelf toch heel wat regeltjes niet kende.
Oud 07-08-2003, 11:07
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 07-08-2003 @ 00:02:
Ik zou heel graag een verkeersagent zijn die achter de idioten aan mag gaan.. Heel sadistisch als je ze afrekent op iedere keer dat ze hun richtingaanwijzer vergeten zijn. Dat telt snel op.. Een aantal keer je richtingaanwijzer vergeten, over verdrijvingsvlakken rijden, rechts inhalen..
Ik zie ze dagelijks..
Dat is ook een dagelijkse fantasie van mij...
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 11:24
Blisss
Blisss is offline
Ja dat heb ik wel moeten leren voor mijn auto-theorie-examen. En volgens mij was er ook wel een vraag bij waarbij je iemand met een stok op de stoep zag staan met de vraag of je die wel/niet voor moest laten gaan. Mensen in rolstoelen hoef je overigens niet voor te laten gaan, want die bewegen zich níet moeilijk voort. Klinkt misschien flauw, maar dat is echt de regel
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 11:32
Bruut
Bruut is offline
ik weet wel van die regels af ja, en houd me er dan ook aan!
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 12:05
tinkle
tinkle is offline
ja dat klopt idd van die rolstoelen...
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 12:41
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Die regel wist ik ja en dat bestuurders alle weggebruikers waren behalve voetgangers ook! (duh! )
Mja... ik houd me er best wel aan. Zo vaak kom ik op straat blinden en rollators niet tegen en zeker niet als ze willen oversteken. Wel heb ik vaak dat als ik op de fiets ben en haast heb, dat ik dan voetgangers niet voor laat als ze willen oversteken maar goed, dat heb ik alleen als ze wel nog niet op het zebrapad zitten maar als ze pas naar het zebrapas lopen en dan weet je nooit zeker of ze meteen dan oversteken. Als ik dan dus haast heb laat ik ze niet voor
Maar als er blinden of rollators zouden staan dan waarschijnlijk wel, die mensen hebben lichamelijke kwalen en kunnen zich al minder goed voortbewegen.
Oud 07-08-2003, 16:43
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 07-08-2003 @ 12:07:
Dat is ook een dagelijkse fantasie van mij...
En als ze dan gaan zeuren dan sla je een lampje kapot en slinger je ze daarvoor op de bon. Dan gaan ze vast moeilijk doen en dan kan je ze opsluiten in een eenzame cel, en dan kan je ze laten verhongeren, of je gaat jagertje spelen in de woestijn..

Oh, ehm.. is dit openbaar?
Oud 07-08-2003, 16:50
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Kende de regels niet, maar ik laat sowieso oudere mensen altijd oversteken, want ik heb meestal medelijden als ze zouden moeten wachtevn
Oud 07-08-2003, 16:51
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 07-08-2003 @ 17:43:
En als ze dan gaan zeuren dan sla je een lampje kapot en slinger je ze daarvoor op de bon. Dan gaan ze vast moeilijk doen en dan kan je ze opsluiten in een eenzame cel, en dan kan je ze laten verhongeren, of je gaat jagertje spelen in de woestijn..

Oh, ehm.. is dit openbaar?

Ik fantaseer wel eens dat ze er dan vandoor gaan...
En tja, ik zal de achtervolging in moeten zetten.
Dus ik ga achter ze aan, en in een bocht ofzo schiet ik of m'n collega een band lek, waarop die auto met 200 km/h tegen een betonnen pijler van een brug knalt. Of tegen een boom, of een groot gebouw ofzo.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 16:59
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
MoonMonkey schreef op 07-08-2003 @ 11:18:
Ik kom eigenlijk nooit mensen met rollators tegen
...hoe krijg je dat in vredesnaam voor elkaar....
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 17:55
Verwijderd
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 07-08-2003 @ 17:51:

Ik fantaseer wel eens dat ze er dan vandoor gaan...
En tja, ik zal de achtervolging in moeten zetten.
Dus ik ga achter ze aan, en in een bocht ofzo schiet ik of m'n collega een band lek, waarop die auto met 200 km/h tegen een betonnen pijler van een brug knalt. Of tegen een boom, of een groot gebouw ofzo.
Jij ben in alle mogelijke manieren een gevaar voor de mensheid...

De hypocriete moraalridder....

Laatst gewijzigd op 07-08-2003 om 17:57.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten