Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
volgens die ene formule zit in onder mn ideale gewicht... en volgens deze er weer ruim boven ![]() ik word hier chagerijnig van. ben 1.70 weeg zo'n 59 kilo ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ook je lengte min 110 klopt nog niet echt, wat er dan uit komt is wel heel erg globaal. Ik ben 1,75m en ik 'mag' geloof ik tussen de 59 en de 75 kg wegen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
kijk even op www.voedingscentrum.com kan je je ideaalgewicht berekenen.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat kan op de site van de eerste pagina ook. Het is btw http://www.voedingscentrum.nl/ . |
![]() |
|
Verwijderd
|
En als je het met de tabel op deze pagina vergelijkt, dan is 18 prima.
Bij een 16jarige jongen zou een bmi minder dan 16,3 ondergewicht zijn. Een bmi tussen de 16,3 en de 23,90 een goed gewicht, een bmi tussen de 23,90 en de 28,88 overgewicht en een bmi meer dan 28,88 ernstig overgewicht (obesitas). |
![]() |
||
Citaat:
en @ leonoor.. sorry voor het misverstand.. dit had ik nog niet gezien :$ |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Normaal lijkt alles bij jou om meiden te draaien, vandaar dat ik er voor het gemak maar vast van uit ging dat dat nu ook zo was. En nek en rug problemen...? Door het gekromt lopen oid dan ofzo...? Verder ontstaan er door lengte toch niet snel nek/rug problemen? (Of wel? Ik kan het fout hebben natuurlijk.) |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Nee, ik ben toch echt 1 meter 88, zou volgens de schoolarts 2,10 meter worden, dus ik wacht af ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Fitness DEE-no | 5 | 03-04-2014 15:32 | |
Lichaam & Gezondheid |
ontwikkeling , dun en kort enz.. depress | 28 | 04-03-2012 12:39 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat heb je nou altijd al willen weten over het menselijk lichaam? #3 Bloem | 500 | 06-11-2007 23:21 | |
Lichaam & Gezondheid |
Voeding & Gezondheidstopic #19 Bloem | 500 | 17-08-2007 10:39 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De Kaker oo0oo | 9 | 30-09-2004 19:57 | |
Lichaam & Gezondheid |
leuk onderzoekje met de lengte Mr Popocatepetl | 253 | 25-10-2001 12:45 |