Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-08-2003, 10:54
horsepills
horsepills is offline
laat ik dan maar een heel wijs en vrouwvriendelijk gemeend antwoord geven:

zolang het meisje er zelf tevreden mee is en alles staat enigszins in verhouding, dan vind ik het het mooist...
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 11:04
Mari
Mari is offline
Ik heb AA. De kleinste BH's van de hema zijn in ieder geval te groot voor mij.
Maar ik heb me ermee verzoend, en sinds ik geen opvulbeha's meer draag om te doen alsof ik een voorgevel heb voel ik me een stuk lekkerder.
Als een of ander manspersoon mijn borsten op het 1e gezicht dan te klein vindt hoeft ie sowieso al niet op me af te stappen.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 11:12
Verwijderd
Citaat:
Mari schreef op 13-08-2003 @ 12:04:
Maar ik heb me ermee verzoend, en sinds ik geen opvulbeha's meer draag om te doen alsof ik een voorgevel heb voel ik me een stuk lekkerder.
Als een of ander manspersoon mijn borsten op het 1e gezicht dan te klein vindt hoeft ie sowieso al niet op me af te stappen.
Idd, dan is ie je sowieso niet waard .
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 13:49
Sweet Serenity
Sweet Serenity is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 12-08-2003 @ 14:21:
onderwijdte 95 cm = t-shirt maat 44 oftewel L/XL

En warsocket, als je redelijk grote handen hebt dan is een grote B een handvol, denk ik.

huh? ik heb t-shirt maat 44/46 maar ik zit goed met t-shirt maat Medium
Oud 13-08-2003, 14:05
Knoop
Knoop is offline
nou, mijn vriendin heeft 75 C soms D en dat vind k wel erg mooi..maar voor meer of minder zou k t ook wel doen hoor, ik vind dat niet echt bepalend om nou wel of niet voor iemand te kiezen.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 14:09
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Mari schreef op 13-08-2003 @ 11:04:
als je AA hebt, waarom zou je dan een martelding als een bh dragen?
Oud 13-08-2003, 14:26
Deathflower
Deathflower is offline
ik heb 75B (gewoon medium B of hoe moet ik dat omschrijven, pas zeker geen A meer, en C was in alle gevallen nog te groot) en ben dr blij mee! past goed bij mn postuur, ben best tenger gebouwd en klein en ze zitten niet in de weg, dus ik hoop dat ze niet groter worden dan dit (wat ze waarschijnlijk nog wel worden )
Oud 13-08-2003, 15:02
Verwijderd
ik vind B wel mooi (als ze wel goeie vorm hebben he) liefst nog kleine B tot normaal Hoeft niet helemaal tegen C aan te zitten, maar dan ben ik zelf niet al te groot en heb dus ook niet zon grote handen he
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 15:48
tuttebel
tuttebel is offline
ik heb 70/75b, en ik wou ze eerst groter hebben..maar nu heb ik foto's gezien van mij in bikini, en ik ben er toch wel blij mee
in de spiegel vind ik mezelf er toch altijd anders uitzien, dan op foto's
Oud 13-08-2003, 18:30
Roos
Roos is offline
Citaat:
Qimm schreef op 13-08-2003 @ 15:09:
als je AA hebt, waarom zou je dan een martelding als een bh dragen?
Staat toch mooi? Ik geef haar groot gelijk. En zo'n marteling is het niet. Als je een goede beha hebt, voel je niet eens dat je hem draagt.
En ik voel me wel zelfverzekerder, als ik mooi indergoed aan heb.. ik weet niet of andere mensen dat ook hebben
Oud 13-08-2003, 19:10
Gwinnie
Gwinnie is offline
ik heb 70C en vind het perfect. iets groter zou leuk zijn, maar zeker niet heel veel groter.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 23:14
engeltje
engeltje is offline
Citaat:
Qimm schreef op 13-08-2003 @ 15:09: als je AA hebt, waarom zou je dan een martelding als een bh dragen?
Zit toch wel lekkerder, geeft ook nog steun.
Ik zou btw liever wat meer hebben, al is t maar een beetje. maar 70A is nu te strak qua omvang en 75AA te groot qua cup. Da's erg onhandig. maar verder zit ik er niet mee
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 00:05
avantasia
avantasia is offline
Ik ben tevreden vanaf cup c. Lager dan dit neem ik gewoon geen genoegen mee. Ik hou van grote tieten sinds ik een vriendin met grote tieten gehad heb. Het is gewoon lekker.
En hangtieten zijn ook zeker niet mooi, je kan beter kleine tieten hebben dan hangtieten.
Oud 14-08-2003, 09:31
da leentjuh
da leentjuh is offline
K heb 70D, ben vrij smal, maar op zich ben ik wel tevreden, k hheb nu als maten 89,59,88, is wel redelijk ok. Ze moeten alleen niet veel groter worden, tis nu al lastig met beha's en bikini's kopen..
Oud 14-08-2003, 09:50
Dark Angel
Dark Angel is offline
Citaat:
avantasia schreef op 14-08-2003 @ 01:05:
Ik ben tevreden vanaf cup c. Lager dan dit neem ik gewoon geen genoegen mee. Ik hou van grote tieten sinds ik een vriendin met grote tieten gehad heb. Het is gewoon lekker.
Ach wat schattig nou toch... Dat is het enige wat ik hiervan kan zeggen. Ventje van 16 weet het al helemaal. Wacht maar tot de meid van je dromen alleen maar een vent met een lul van 22cm wil...
Oud 14-08-2003, 10:37
Verwijderd
Citaat:
engeltje schreef op 14-08-2003 @ 00:14:
Zit toch wel lekkerder, geeft ook nog steun.
Ik zou btw liever wat meer hebben, al is t maar een beetje. maar 70A is nu te strak qua omvang en 75AA te groot qua cup. Da's erg onhandig. maar verder zit ik er niet mee
Als je AA hebt, ben je geen steun nodig. Toch? Ik heb al nauwelijks steun nodig...
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 11:18
alanis
alanis is offline
Mannen...

Wat voor een cup schatten jullie dees dan???

(en ja, ze zijn van mij... )
Oud 15-08-2003, 15:57
Verwijderd
geen ID, ben niet goed in gokken, maar doe toch poging vind ik leuk ehhhhhh *tong hangt half uit mond, 1 oog dicht van nadenken* ehhhhhhh grote C (die getallen zeggen mij nix)????

en wat is mijn prijs??

Btw, voor mijn andere post heb ik fotos bekeken waarvan meisjes zeiden dit is Cub blabla en ik hou me erbij ik ga voor gemiddelde B
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 16:01
Warsocket
Warsocket is offline
ik schat C

en jouw onderbroekmaat schat ik op euhm 38?
Oud 15-08-2003, 16:06
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
alanis schreef op 14-08-2003 @ 12:18:
Mannen...

Wat voor een cup schatten jullie dees dan???
Nogal lastig, je laat te weinig zien

Schat grote C/kleine D, maar aangezien ze niet helemaal zichbaar zijn ga ik me d'r niet voor schamen als ik er naast zit
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 18:58
Verwijderd
ik heb een kleine c en vind het wel goed zo....veel dikkere tieten past niet bij mij lichaam
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 20:38
Divina Flor
Divina Flor is offline
Citaat:
Roos schreef op 13-08-2003 @ 19:30:

En ik voel me wel zelfverzekerder, als ik mooi indergoed aan heb.. ik weet niet of andere mensen dat ook hebben
Ja, heb ik ook .
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 20:53
alanis
alanis is offline
Citaat:
Warsocket schreef op 15-08-2003 @ 17:01:
ik schat C

[afbeelding]

en jouw onderbroekmaat schat ik op euhm 38?
Ghe...beetje mis allemaal..

Ik heb cup DD/E en soms zelfs F

En onderbroeken maat is XL (dat is dus ong. 44 of 46)

Waarschijnlijk zie ik er op foto's minder dik uit...ghe.
Oud 15-08-2003, 21:05
3rd Rock
3rd Rock is offline
persoonlijk vind het vooral mooi als de borsten bij de dame passen. een superslanke meid met cup f vind ik dus niks,. maar een forse meid met cup a ook niet...mij ex had 85B en dat was erg mooi, mijn huidige vriendin 90D en dat is ook niet lelijk.
ik vroeg me btw iets af....die getallen, zijn die voor iedere cupmaat het zelfde? dus dat de 85 in 85a en 85d hetzelfde betekend? just wondering
Oud 15-08-2003, 23:36
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
alanis schreef op 15-08-2003 @ 21:53:
Ghe...beetje mis allemaal..

Ik heb cup DD/E en soms zelfs F

En onderbroeken maat is XL (dat is dus ong. 44 of 46)

Waarschijnlijk zie ik er op foto's minder dik uit...ghe.
Van DD naar F? Zit er zo veel variatie in de lingerie of in je borsten?

Maar het was geen eerlijke vraag, je zag alleen de bovenkant

(hint)
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 23:37
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
3rd Rock schreef op 15-08-2003 @ 22:05:
die getallen, zijn die voor iedere cupmaat het zelfde? dus dat de 85 in 85a en 85d hetzelfde betekend? just wondering
Die getallen zijn de omtrek van het bovenlichaam.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 00:28
raarbeestje
raarbeestje is offline
ik heb C75
wil liever D
alleen mijn vriend vun ut zo goed zat
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 00:34
Baleno
Baleno is offline
Citaat:
Morgan schreef op 14-08-2003 @ 11:37:
Als je AA hebt, ben je geen steun nodig. Toch? Ik heb al nauwelijks steun nodig...
Ja dat leek mij ook en geen BH-lijntjes vind ik mooier dan dat je een bh kan zien zitten onder een strak shirtje! helemaal die sluitingen en patroon zelfs...
Oud 16-08-2003, 01:03
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 16-08-2003 @ 00:36:

(hint)
je kon ook in haar fotoboek kijken daar zitten ook wat foto's in van afstand had ik wel gedaan, maarjah dan kan ik niet gokken trouwens
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 13:33
cornershop
cornershop is offline
Citaat:
avantasia schreef op 14-08-2003 @ 01:05:
En hangtieten zijn ook zeker niet mooi, je kan beter kleine tieten hebben dan hangtieten.
stakker...
Oud 16-08-2003, 13:41
Demiurge
Demiurge is offline
Bij mij maakt het echt helemaal niks uit, bij ieder meisje staat wel iets mooi, maar over het algemeen val ik wel op iets molliger/vol slanke meisjes, niet te dik maar ook niet te dun. Vaak hebben die wel wat stevige borsten
Hangtieten vind ik helemaal niks, ze moeten wel stevig zijn.
Maar dat ik echt kijk bij een meisje, groot of klein, nee, dat merk ik later wel...
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 14:27
Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Mijn vriendin heelft 75C en daar ben ik eigenlijk prima tevreden mee..
Oud 16-08-2003, 14:41
Verwijderd
Dmv mn pil kan ik t bijna zelf regelen. Toen ik aan de pil begon ging in binnen een maand van b75 naar c85. binnen een maand! Maar toen begon ik aan de rpikpil en toen had ik nog minder dan b 75! en t zag er niet uit ook! uyitgelubberde theezakjes! Maar omdat de prilpilniet bevallen is ben ik weer aan de gewone pil. En ik zit bijna weer op c85 en dit keer zonder zo onwijs veel striemen!

raar verhaal maar ik reageer gewoon strek op die hormonen.

gr suusjuhh
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 14:53
AngelLena
AngelLena is offline
Hangt van een meid haar postuur af. Als je zo'n heel iel meisje hebt met een c cup, ziet er niet uit, veels te groot, maar heb je een mollig meisje met een c cup, lijkt ze plat...

Maar voor meiden met een normaal postuur zeg maar is denk ik een 75 C ideaal. (laat ik dat nou niet toevallig hebben ook nog.... Nou ja.. grote c, kleine d)
Oud 16-08-2003, 15:08
bassgirl
bassgirl is offline
ik zou 't liefste B hebben denk ik
Oud 16-08-2003, 15:44
CodeName Egg
CodeName Egg is offline
Ik heb 75B/C geloof ik.. Ik heb ze ooit eens laten opmeten, maar nu gok ik meestal met bh's kopen
Mijn vriend vindt ze perfect.. Hij heeft grote handen en kan ze er precies mooi omheen leggen. Ik ben er in ieder geval erg blij mee en van mij hoeven ze echt niet groter. Dan sla ik mezelf knockout als ik spring
Oud 16-08-2003, 16:37
bLoeSeMs
bLoeSeMs is offline
ik heb b75 ....is nie echt groot ofzo...
Ik ben nu aan de pil en ze beginne ene beetje te groeie
iets waar ik geen probleme mee heb
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 17:38
Verwijderd
Ik zou het niet weten welke cupmaat ik heb Kan nog heerlijk alles aan zonder bh te dragen, dus waarom zou ik dat dan doen? Ik voel me er prettig bij, heb nergens last van en mn vriend is ook tevreden...En anders had ie pech gehad, kan nix aan de grootte van mn borsten doen!
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 23:08
Verwijderd
De meeste meisjes dragen trouwens een bh met een te kleine ondermaat. De verhouding confectiemaat/bh-ondermaat is doorgaans (tenzij je heel raar gebouwd bent):
34 - 70
36 - 75
38 - 80
40 - 85
42 - 90
44 - 95
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 00:09
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 16-08-2003 @ 15:53:
Hangt van een meid haar postuur af. Als je zo'n heel iel meisje hebt met een c cup, ziet er niet uit, veels te groot, maar heb je een mollig meisje met een c cup, lijkt ze plat...

Maar voor meiden met een normaal postuur zeg maar is denk ik een 75 C ideaal. (laat ik dat nou niet toevallig hebben ook nog.... Nou ja.. grote c, kleine d)
Hmz... kvind dat juist wel (zeer) aantrekkelijk een meisje met een klein postuur en net iets grotere, en nog belangrijker.. vollere, borsten in verhouding met de rest van haar lichaam

Maar je hebt verder wel helemaal gelijk hoor. 'Juiste' formaat van de borsten hangt inderdaad af van haar postuur.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 13:09
alanis
alanis is offline
Citaat:
Chimera schreef op 16-08-2003 @ 00:36:

(hint)
Er zit zoveel variatie in lingerie...het ligt ook heel erg aan het soort stof...heb je katoen, dat rekt veel meer uit...heb je kant, rekt niet veel uit. denk dat mijn borsten meer E zijn dan DD of F.
Bij de Hunkemoller is DD/E trouwens 1 maat.

Enne...meer dan dat krijg je niet te zien Chimera...of ik moet een keer in een hele stoute bui zijn....

@sarahbressers: Vreemd: ik heb ongeveer maat 44/46 en daarbij zou dus ondermaat 95 horen...maar als ik dat aantrek, zit dat veel te ruim. Ik draag ondermaat 80 of 85 (ook dat hangt van de lingerie af)
Oud 17-08-2003, 13:17
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
alanis schreef op 17-08-2003 @ 14:09:
Er zit zoveel variatie in lingerie...het ligt ook heel erg aan het soort stof...heb je katoen, dat rekt veel meer uit...heb je kant, rekt niet veel uit. denk dat mijn borsten meer E zijn dan DD of F.
Bij de Hunkemoller is DD/E trouwens 1 maat.
Keer voor m'n vriendin (nu dus ex) lingerie gehaald bij de Livera, geen succes. Maat was goed (85C was het dacht ik), maar toch zat dat ding gewoon te krap. Balen

Citaat:
alanis schreef op 17-08-2003 @ 14:09:

Enne...meer dan dat krijg je niet te zien Chimera...of ik moet een keer in een hele stoute bui zijn....
Goed, op de volgende meeting gaan we Alanis volgooien
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 20:00
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
Another Way schreef op 12-08-2003 @ 22:12:
Alles wat kleiner als D is, zolang het maar niet hangt of grote tepels heeft (dat laatste vind ik niet mooi)
C, B, A, AA, het maakt me niet uit
Ik vind het niet erg dat het groter is, maar *vind het wel het mooiste als het onder D is*
*heeft het wat minder grof gemaakt, want dat is ook niet nodig*

Citaat:
~Sjeherazade~
Ze moeten vol en rond, niet slap en niet hangend zijn.
Dat is idd wel het mooiste
Oud 17-08-2003, 22:06
westside-tom
westside-tom is offline
c / d das lekker
Oud 17-08-2003, 22:46
Fog
Fog is offline
ik ben echt totaal niet dun, best stevig, maar mijn omtrek maat is 70 en groter zit echt super los
Oud 17-08-2003, 22:48
Verwijderd
ik heb 75/80 D en dat vind ik iets te groot.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 09:40
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Innocent schreef op 12-08-2003 @ 18:53:
Heb 70DD ..
Liever C gehad ..
Bh's kopen is idd n ramp (meeste DD cups beginnen bij 75..) en tis fokking duur (wil je nog iets leuks hebben reken dan even op zo'n 40 euro.. )
AH! Jij snapt mij, waarschijnlijk. Ik heb 65 C/D heeft iemand hier ooit een bh gezien in die maat?! Ikke niet, iig meeste bh's beginnen bij 70, maar als er dan s een met 65 begint, dan is t AA, A, en dan... noppes.
Behalve dat het lastig is, is het niet helemaal goed geproportioneerd. Ik ben nogal klein en slank en dan vallen die borsten net een beetje teveel op maar goed...
Oud 18-08-2003, 10:36
miekmuis
miekmuis is offline
Ik heb 85B/C meestal C en ik ben er superblij mee.
k Heb hier al eerder vermeld dat ik vroeger 85DD/E had
en dat was echt enorm lelijk. Bij zo'n cup gaan je borsten
volgens mij altijd hangen door het gewicht. En bij mijn 1.63
was het nogal uit proportie. Maar nu heb ik gewoon volle
borsten en ik ben er erg blij mee.
Oud 18-08-2003, 10:40
Verwijderd
Ik ben qua grootte tevreden met mijn eigen borsten (grote b) alleen de vorm niet echt; ze hadden wat ronder gemogen.

Dit formaat staat wel leuk onder een shirtje, alhoewel ik ze soms wel zelfs te groot vind lijken onder bepaalde strakke shirtjes. Maar ze zitten verder niet in de weg
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 11:43
Woman Of Steel
Woman Of Steel is offline
Ik ben een trotse bezitster van cup 75 C/D en vind dit wel fijn, want bij een dikke kont hoort een grote voorkant

En ff een vraagje, vinden de jongens hier een bh/bikini met van die push up vullingen mooi?

Regels voor berichten