![]() |
||
Citaat:
huh? ik heb t-shirt maat 44/46 maar ik zit goed met t-shirt maat Medium ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
ik heb 75B (gewoon medium B of hoe moet ik dat omschrijven, pas zeker geen A meer, en C was in alle gevallen nog te groot) en ben dr blij mee! past goed bij mn postuur, ben best tenger gebouwd en klein en ze zitten niet in de weg, dus ik hoop dat ze niet groter worden dan dit (wat ze waarschijnlijk nog wel worden
![]()
|
ik heb 70/75b, en ik wou ze eerst groter hebben..maar nu heb ik foto's gezien van mij in bikini, en ik ben er toch wel blij mee
![]() in de spiegel vind ik mezelf er toch altijd anders uitzien, dan op foto's ![]()
||
Citaat:
En ik voel me wel zelfverzekerder, als ik mooi indergoed aan heb.. ik weet niet of andere mensen dat ook hebben ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik zou btw liever wat meer hebben, al is t maar een beetje. maar 70A is nu te strak qua omvang en 75AA te groot qua cup. ![]() |
![]() |
|
Ik ben tevreden vanaf cup c. Lager dan dit neem ik gewoon geen genoegen mee. Ik hou van grote tieten sinds ik een vriendin met grote tieten gehad heb. Het is gewoon lekker.
En hangtieten zijn ook zeker niet mooi, je kan beter kleine tieten hebben dan hangtieten.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
geen ID, ben niet goed in gokken, maar doe toch poging vind ik leuk
![]() en wat is mijn prijs?? ![]() Btw, voor mijn andere post heb ik fotos bekeken waarvan meisjes zeiden dit is Cub blabla en ik hou me erbij ik ga voor gemiddelde B |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb cup DD/E en soms zelfs F En onderbroeken maat is XL (dat is dus ong. 44 of 46) Waarschijnlijk zie ik er op foto's minder dik uit...ghe.
|
persoonlijk vind het vooral mooi als de borsten bij de dame passen. een superslanke meid met cup f vind ik dus niks,. maar een forse meid met cup a ook niet...mij ex had 85B en dat was erg mooi, mijn huidige vriendin 90D en dat is ook niet lelijk.
ik vroeg me btw iets af....die getallen, zijn die voor iedere cupmaat het zelfde? dus dat de 85 in 85a en 85d hetzelfde betekend? just wondering
||
Citaat:
![]() Maar het was geen eerlijke vraag, je zag alleen de bovenkant ![]() (hint) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Bij mij maakt het echt helemaal niks uit, bij ieder meisje staat wel iets mooi, maar over het algemeen val ik wel op iets molliger/vol slanke meisjes, niet te dik maar ook niet te dun. Vaak hebben die wel wat stevige borsten
![]() Hangtieten vind ik helemaal niks, ze moeten wel stevig zijn. Maar dat ik echt kijk bij een meisje, groot of klein, nee, dat merk ik later wel... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dmv mn pil kan ik t bijna zelf regelen. Toen ik aan de pil begon ging in binnen een maand van b75 naar c85. binnen een maand! Maar toen begon ik aan de rpikpil en toen had ik nog minder dan b 75! en t zag er niet uit ook! uyitgelubberde theezakjes! Maar omdat de prilpilniet bevallen is ben ik weer aan de gewone pil. En ik zit bijna weer op c85 en dit keer zonder zo onwijs veel striemen!
raar verhaal maar ik reageer gewoon strek op die hormonen. gr suusjuhh |
![]() |
|
Hangt van een meid haar postuur af. Als je zo'n heel iel meisje hebt met een c cup, ziet er niet uit, veels te groot, maar heb je een mollig meisje met een c cup, lijkt ze plat...
Maar voor meiden met een normaal postuur zeg maar is denk ik een 75 C ideaal. (laat ik dat nou niet toevallig hebben ook nog.... Nou ja.. grote c, kleine d)
|
Ik heb 75B/C geloof ik.. Ik heb ze ooit eens laten opmeten, maar nu gok ik meestal met bh's kopen
![]() Mijn vriend vindt ze perfect.. Hij heeft grote handen en kan ze er precies mooi omheen leggen. Ik ben er in ieder geval erg blij mee en van mij hoeven ze echt niet groter. Dan sla ik mezelf knockout als ik spring ![]()
|
Verwijderd
|
Ik zou het niet weten welke cupmaat ik heb
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar je hebt verder wel helemaal gelijk hoor. 'Juiste' formaat van de borsten hangt inderdaad af van haar postuur. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Bij de Hunkemoller is DD/E trouwens 1 maat. Enne...meer dan dat krijg je niet te zien Chimera...of ik moet een keer in een hele stoute bui zijn.... @sarahbressers: Vreemd: ik heb ongeveer maat 44/46 en daarbij zou dus ondermaat 95 horen...maar als ik dat aantrek, zit dat veel te ruim. Ik draag ondermaat 80 of 85 (ook dat hangt van de lingerie af)
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
*heeft het wat minder grof gemaakt, want dat is ook niet nodig* Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Behalve dat het lastig is, is het niet helemaal goed geproportioneerd. Ik ben nogal klein en slank en dan vallen die borsten net een beetje teveel op ![]()
|
Ik heb 85B/C meestal C en ik ben er superblij mee.
k Heb hier al eerder vermeld dat ik vroeger 85DD/E had en dat was echt enorm lelijk. Bij zo'n cup gaan je borsten volgens mij altijd hangen door het gewicht. En bij mijn 1.63 was het nogal uit proportie. Maar nu heb ik gewoon volle borsten en ik ben er erg blij mee.
|
Verwijderd
|
Ik ben qua grootte tevreden met mijn eigen borsten (grote b) alleen de vorm niet echt; ze hadden wat ronder gemogen.
Dit formaat staat wel leuk onder een shirtje, alhoewel ik ze soms wel zelfs te groot vind lijken onder bepaalde strakke shirtjes. Maar ze zitten verder niet in de weg ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
fake boobs doozj | 32 | 18-03-2013 19:19 | |
Liefde & Relatie |
meisjes en hun borsten! Flickan | 114 | 27-05-2010 13:53 | |
Lichaam & Gezondheid |
Vanaf welke leeftijd groeide jouw borsten? Lyouknow | 45 | 14-04-2010 07:41 | |
Lichaam & Gezondheid |
Borstverkleining -> welke pc? Ventura | 73 | 11-07-2007 15:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
Borsten??? ** Phoebe ** | 86 | 09-07-2003 19:17 | |
Lichaam & Gezondheid |
Ik heb een afspraak gemaakt voor mijn borstvergroting. )Vampje( | 129 | 25-11-2002 15:36 |