Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-08-2003, 19:39
Li
Li is offline
Citaat:
feline schreef op 15-08-2003 @ 19:52:
Oh Li, als ik een berg geld bij elkaar heb, zullen we dan een weekendje antwerpen doen ? Ah toeeeee...
Sure
(ik ga je zo nog even bellen/smsen of je meegaat naar de koning vanavond, dus als je dit leest.. )
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-08-2003, 19:51
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
Li schreef op 15-08-2003 @ 19:37:
Winkels zijn redelijk afwisselend. Van goedkope outlet stores tot designwinkels. In hopland (straat) heb je 2 scapa winkels (een scapa sports, de ander net), armani winkel, DKNY jeans winkel, daarachter heb je voor nog groter budget Gucci en Kenzo zitten (maar ben ikniet geweest).
Verder in die grote winkelstraat heb je paar princess ketens zitten, superwinkels!! Bij Princess blue verkopen ze de goedkopere lijn van Marc Jacobs en Alexander McQueen. Ook veel G-star, Freeman T. Porter, Victor & Rolf en Adidas in die winkel
Oja en naast de passage (moet je even naar vragen) zit Diverso en dat is ook leuke winkel. Verkopen ze veel Exté, D&G en prada, maar nog wel enigszins betaalbaar en uitverkopen achterin de zaak.
Bij die mooie winkels valt nog redelijk goed te slagen (veel uitverkopen en leuke accesoires--> riemen, aparte schoenen, enz)
Qua verblijf valt het allemaal wel mee, eten en drinken maakt weinig verschil met Nl.
Als je nog meer wilt weten hoor ik t wel
jap, net zoals Li zegt,
maar je hebt evengoed leuke 2de handswinkels, met ook andere dingen dan de zoveelste olifantenpijpenbroek: ook echt superspeciale rokjes, vestjes, laarzen,...die je nergens anders vindt. Mod/futuristisch, classy, stoer, artyfarty, noem maar op.
Ook immens veel schoenwinkels.
En natuurlijk de winkels van de Antwerp Six (nl. Dirk Bikkembergs, Walter Van Beirendonck (W & LT), Ann Demeulemeester, Dries Van Noten (Het Modepaleis), Dirk Van Saene en Marina Yee). Vooral handig als er uitverkoop is (wat regelmatig wel gebeurt).

edit: En je moet ook eens proberen kijken naar winkels van andere antwerpenaren: Véronique Branquinho, Raf Simons, Martin Margiela.

nuttige site

Laatst gewijzigd op 15-08-2003 om 19:58.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 20:22
Divina Flor
Divina Flor is offline
Ik denk Amsterdam, heb je gewoon veel keuze. Alleen ken ik de stad niet zo goed, daarom weet ik niet waar de leuke winkeltjes zitten (ja, de kalverstraat weet ik wel te vinden.. ).
Verder Groningen is wel leuk, dat ken ik nu een beetje, is ook wel vrij veel keuze. In Assen weet ik gewoon wat voor soort kleren in de winkels hangen, heel handig (eh, maar niet niet echt aan te raden om uitgebreid te shoppen ).
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten