Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Sommige hokjes zijn al uiterst ruim. Je hebt bijv. de hokjes levenloze dingen en levende dingen. Hiervanuit kan je doorgaan. Levende dingen, onder te verdelen in gewassen en wezens. Zo kan je een hele tijd doorgaan. Dit stoort mensen niet of nauwelijks, maar als de hokjes zover zijn gekomen dat je als invididu in een groep wordt geplaatst waar jijzelf geen enkele band mee denkt te hebben, dan staat men uiterst negatief tegenover de hokjesgeest. De oorzaak ligt bij bepaalde groepen mensen, als zij de hokjes wat ruimer zouden indelen, zouden dit soort meningsverschillen die veelal leiden tot conflicten kunnen worden voorkomen. Maar om door die paar groepen het hele hokjessyteem te verwerpen...gaat te ver (imho...)
Laatst gewijzigd op 18-08-2003 om 19:22. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb het ook niet over onderverdelingen: ok, ik ben een levend wezen, een vrouw, een jongvolwassene, brunette, allemaal ok, maar dat heeft nix met iemand zijn zijn of doen te maken. Daar heb ik geen problemen mee. Ik heb het over de hokjes waar je zo nodig ingepropt moet worden willen de mensen je begrijpen. En dan doen ze dat en als je de keer erop weer anders uit de hoek komt staan ze versteld, want dat kan niet, want je zit in hokje zus of zo... daar had ik het dus over. |
![]() |
||
Citaat:
btw...brunettes zijn tof ![]()
|
![]() |
Heej Bleumke!
Ik ben er tog nog gekome...... aangemeld en alles..... thnx voor de tip hè.... ik begin me zelfs al een beetje thuis te voele ![]() zeker als ik jouw topic (ofzowietz ![]() ![]() ![]() heej ![]() ![]() ({) (glimlachje van de ziel ...)voor jouw omdat je zow ontzettend lief bent en ik blij ben dat ik je vriendin mag zijn ![]() kuske.... Kleintje |
![]() |
||
Citaat:
En ja die 2 woorden mag ![]() ![]() Kus..
|
Pfff, daar moet ik ff over nadenken....
goed over nadenken... eigenlijk zie ik mezelf niet als n voorwerp of n dier, of n plant meer als een kind, jah n mens maar dan n kleine, eentje die zich kan veroorloven om opeens tijdens het eten op de grond te gaan zitten. maar neej ik zie me zelf eerder verscholen achter de bomen in het bos of parkje turend tussen de takken, zodat ik zie wat er gebeurt, maar toch bescherming heb, dat anderen mij niet zien en tis niet raar, want ik ben drie ik val niet op, niemand die me door heeft, als een verborgen camera sta ik daar te kijken naar mensen, terwijl ze niet naar mij kijken en als kind mag ik dromen, dromen dat ik een vis ben, vrij in het water niemand die me ziet, ik hoor geen geluid, geen drukte, ik kan me verstoppen waar ik maar wil als kind mag ik dromen, dat ik een vogel ben, eindelijk zichtbaar boven iedereen uit steek, zonder arrogant te worden, zonder dat ik belachelijk gemaakt word, zonder dat wie dan ook mij uit lacht en dat als het toch gebeurt, ik gwoon weg kan vliegen, zo hard als ik wil, zonder verplichtingen als kind mag ik dromen, dat ik niets ben, de lucht, onzichtbaar, maar toch besta, omdat ik als kind me niet kan voorstellen dat ik nie besta en dat ook nie hoef, als kind mag dromen, dat ik n druppel ben, meegevoerd door de stroming, zonder dat ik er voor kies, zonder dat ik een meeloper ben, meegevoerd door de wind, en dan opga in het niets als kind mag ik dromen, dat ik het bos ben, dat ik toch besta, onopvallend, omdat ik er altijd ben, dat ik iets ben, waar men aan gewend is, dat ik kan veranderen, maar altijd een bos blijf, omdat ik als kind niet denk aan bossen die gekapt worden als kind mag ik dromen, dat ik er kan zijn of niet, dat ik lekker black en white kan doen en denken zonder te kiezen gewoon leven als kind mag ik dromen, hoef ik er niet aan te denken dat ik vroeger nooit zo dacht, dat ik me wel alles kon voorstellen, als kind, dat ik helemaal niet zo was, als kind kan ik dromen, maar dan wel over een ander kind dan mij als kind hoef je nix, word er nog nix van je verwacht en voel je jezelf ook niet tot vanalles verplicht. dromen kan ik altijd, maar zorgeloos... past meer bij een kind. ...
||
Citaat:
![]() Kus...
|
![]() |
Het kostte me heel wat denktijd maar ik ben eruit:
ik ben een tafel. -Een tafel is betrouwbaar en laat je zelden in de steek -Een tafel lijkt op alle andere tafels maar is toch altijd net iets anders -Op een tafel kun je bouwen -Een tafel is moeilijk omver te gooien -Geen enkele tafel is perfect -Je kunt schuilen onder een tafel als het regent (figuurlijk voor: hulp zoeken als je het moeilijk hebt) Goeie topic dit!
||
Citaat:
![]() Dankje voor 't compliment over het topic ![]() Kus..
|
![]() |
jaja ik ga t tog s proberen........
het woord 'walkman' komt in me op.......... *ziet er heel makkelijk uit maar van binne eigenlijk heel ingewikkeld..... *kan erineens mee stoppe (onder het mom van : er even helemaal geen zin in hebben) *er kan iets vrolijks uitkome......... en iets droevigs....... *een walkman is trouw...... zow zal hij nooit weglope (haha wat nuttig ![]() *andere mensen kunnen hem goed behandele...... of misbruike........ dat laat hij zich misschien iets TE makkelijk....... *je kunt zelf sturen wat je erin stopt....... en ook wat je eruit wil krijge......... *mensen hebben je af en toe nodig....... om vrolijk van je te worden.......... of even naar je advies te luistere............. *kan irritant vaak in herhaling valle........ *van buiten hard...... maar de binnenkant ziej je niet direct..... *diej binnekant ziej je alleen als je hem openmaakt....... en soms gaat dat heel makkelijk en soms heel stroef..... *r kan een erg vals geluid uit kome (ben nogal snel hees ![]() *veel van dezelfde soort maar toch weer heel anders als al die andere....... *kan nogal es heel wat afratelen..... of op hol slaan....... terwijl je dat niet wil......... *kan zow nog wel ff doorgaan...* zalr nog es over nadenke.... damnz wat een goeje reply's allemaal zeg!!!Daar kan die van mij echt niet tegenop! dit is nog verrekt moeilijk weet je dat.......? naja zow voel ik me op dit moment......... liefs *swaaj*
Laatst gewijzigd op 24-08-2003 om 11:27. |
![]() |
||
Citaat:
Wat mooi gevonden zeg!! En ja idd tis moeilijk en er zijn goeie reply's, maar de walkman hoort gewoon bij jou!!! Kus..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Hoe zou je jezelf in één woord omschrijven ? JustTalk | 5 | 02-06-2014 17:01 | |
De Kantine |
Barabas en Missy hebben versaaiing #378 Verwijderd | 500 | 15-10-2008 12:29 | |
Psychologie |
zelmoord is egoïstisch volentieri | 67 | 03-04-2003 22:27 | |
De Kantine |
omschrijf jezelf in 1 woord Verwijderd | 88 | 17-03-2003 06:59 | |
Psychologie |
Steekwoord over jou! Miracle | 72 | 21-01-2003 19:23 | |
Lichaam & Gezondheid |
het niet bijster grote wat vind ik mooi aan mezelf tropic the_conquer | 34 | 26-02-2002 16:32 |