Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-08-2003, 20:47
Xerxes
Xerxes is offline
Citaat:
Dark-Sugar schreef op 16-08-2003 @ 20:37:
zelfde soort vraag:"Vind je het echt nodig dit soort onzin op de kantine te posten?"
Ik vind het erg betreurenswaardig dat je op zo'n ongeoorloofde manier tracht deel te nemen aan een vrij courante discussie. Ik zou het op prijs stellen als je in plaats van slechts je mening te poneren deze ook nog zou onderbouwen, bijvoorbeeld door argumenten te noemen.
Advertentie
Oud 16-08-2003, 20:51
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
nare man schreef op 15-08-2003 @ 21:30:
HADES ken ik in het echt en daar mag ik hem. Wat hij op het forum heeft gedaan was niet goed, maar ik verketter hem daar niet om. Evito vind ik vaak erg grappig, hoewel ook niet uitzonderlijk. Flem vind ik een nogal gefrustreerd pubertje met teveel vrije tijd.
Ik vond Hades op de meeting nogal tegenvallen eigenlijk. Zo'n grote bikkel was 'ie niet, en ik vond 'em bij tijd en wijle gewoon kinderachtig. Zoals met dat stomme waterpistooltje

DJ Flem vind ik eigenlijk alleen maar een etter. Gefrustreerd persoon, d'r komt nooit iets zinnigs uit.

Evito: Nja, die is z'n Amaru tijd duidelijk ontgroeid
Oud 16-08-2003, 20:53
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
N00dles schreef op 15-08-2003 @ 21:57:
En Evito, sja, zijn typetjes waren soms makkelijk, soms moeilijk te doorgronden (K-Master-K was duidelijk fake, daar lag het te dik bovenop), maar daarom niet minder grappig
Ja, maar ArieP daarentegen was wel erg goed gespeeld, ik dacht gewoon dat die gozer echt was
Oud 16-08-2003, 20:55
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
hi schreef op 16-08-2003 @ 19:20:
Sorry door de omhaal van woorden begreep ik de zin verkeerd! Dat bedoel ik nou ! Sorry dat je moet zuchten door mij
Beetje extra zuurstof is goed voor de hersentjes
Oud 16-08-2003, 22:01
Verwijderd
Citaat:
Xerxes schreef op 16-08-2003 @ 15:14:
Het was geen piemel maar een rotspunt die ontzettend veel op een lul lijkt, geniaal .
Dan heb ik niets gezegd natuurlijk.
Oud 16-08-2003, 22:08
Mevr. Pien
Mevr. Pien is offline
Geachte medeforummers,

Na aandringen van Flem in hoogst eigen persoon wil ik even dit over hem zeggen.. Hij is:

lief, geweldig, aardig, mooi, fantastisch, super, meelevend, fijn, groots, onwijs, cool, grappig, gaaf, te gek, lekker, zachtaardig, humoristisch, gezellig, leuk...

...en zo kan ik nog wel uren door gaan.

Dank voor uw aandacht,

Mevr. Pien
Oud 16-08-2003, 22:28
peaceflower
peaceflower is offline
Evito (of Riconoscente) was de leukste forummer hier. Ik vind het gewoon ook klote dat ie weg is, daardoor is het hier een stuk saaier geworden en post ik zelf ook minder.
Helaas was het voor hem zelf ook nodig, denk ik, want hij leefde voor dit forum, dag en nacht! Je kunt erover discussieren of daar iets mis mee is, maar goed: Evito/Riconoscente is weg en dat is hartstikke jammer in mijn ogen. Ik herkende veel van mezelf in hem, ik bedoel: het is heerlijk om een rol te spelen, of het nou een onwetende 'nerd' is, of een overdreven macho. Je hoeft namelijk niet altijd jezelf te zijn, als je zelf maar weet wie je echt bent en ik begreep hem goed als hij zei dat de verschillende typetjes onderdeel van hem waren.
Nou goed, ik vind dus inderdaad dat het forum beruchte forummers nodig heeft, maar dan wel op de Evito-manier.
Oud 16-08-2003, 22:56
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Evito is niet weg.
Hij heeft nu minstens twee incarnaties waar ik van weet: Ochlocraat en Zwavelstokje..
Oud 16-08-2003, 23:53
Shock
Shock is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 16-08-2003 @ 23:56:
Evito is niet weg.
Hij heeft nu minstens twee incarnaties waar ik van weet: Ochlocraat en Zwavelstokje..
Nu deze nicknames hier staan zullen er vast wel weer wat meer in de maak zijn...
Oud 16-08-2003, 23:59
owlbeer
owlbeer is offline
Citaat:
Shock85 schreef op 17-08-2003 @ 00:53:
Nu deze nicknames hier staan zullen er vast wel weer wat meer in de maak zijn...
wie is Mevr Plien dan?
Oud 16-08-2003, 23:59
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 16-08-2003 @ 23:56:
Evito is niet weg.

NSB-er! Verlink jij altijd alles wat je weet? En : weet je het wel zeker? Of zijn het slechts vermoedens?

Ik vond het forum met Evito stukken leuker dan zonder. Het is opeens saai geworden. Dus wat mij betreft heeft het forum Evito nodig.

Flem, och , die is niet zo erg als zijn reputatie. Evito is ook geen Amaru meer, dus Flem zal zichzelf ook wel ontgroeid hebben.
De onuitspreekbare H., die ken ik niet.
Oud 17-08-2003, 00:05
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
owlbeer schreef op 17-08-2003 @ 00:59:
wie is Mevr Plien dan?
Plien, van Bianca.

En over Flem: dat is natuurlijk een onschuldig lam. Groen als gras, met een lelieblank zieltje, door iedereen verkeerd begrepen. Een miskend genie.
Oud 17-08-2003, 00:16
poesiefox
poesiefox is offline
En Henk Mul heeft dit forum ook van node.

Hij en Fleet admiral mogen elkaar niet zo, maar om dan te gaan klagen op M en M vind ik een zwaktebod, sorry Daniel.
Oud 17-08-2003, 00:42
MickeyV
MickeyV is offline
Ja, tikje perfide, Daniel. Wel goed dat je vegetariër bent.
Oud 17-08-2003, 01:00
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
het wordt er wel leuker op iig
Oud 17-08-2003, 01:03
peaceflower
peaceflower is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 17-08-2003 @ 00:59:
NSB-er! Verlink jij altijd alles wat je weet? En : weet je het wel zeker? Of zijn het slechts vermoedens?
Ben ik ook wel benieuwd naar.

Citaat:
Ik vond het forum met Evito stukken leuker dan zonder. Het is opeens saai geworden. Dus wat mij betreft heeft het forum Evito nodig.[/B]
Mee eens!
Maar ik vraag me af of Evito het zelf allemaal nog wel zo leuk vond. Hij was verslaafd, en misschien is ie blij dat ie er nu vanaf is.
Oud 17-08-2003, 01:07
Irina
Irina is offline
Alsof hij z'n ban niet kan ontduiken..
Oud 17-08-2003, 01:09
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Ik verlink niet altijd alles, ik ben gewoon een Mennuz volgeling!

En ik weet het bijna zeker, maar het is óók gewoon erg opvallend.. Gaat de ene volop aanwezige incarnatie weg, is er een tijdje later weer een figuur die de topics bol doet staan..
Oud 17-08-2003, 01:31
p-chez
p-chez is offline
Voor zover ik weet is Ochlocraat geen Evito, noch die andere nick die je noemde.
Oud 17-08-2003, 12:11
Tampert
Tampert is offline
tjah. Ik vind het jammer dat irritante forulmmers soms zo arrogant zijn. Ik ben op zich niet zo moeilijk maar mensen die gaan lopen zeggen hoe geweldig ze wel niet zijn hebben het bij mij een beetje verpest.

Daarom heb ik een hekel aan Evito. En aan Hades en Stoneface.
Oud 17-08-2003, 12:29
kastdeur
kastdeur is offline
Ja. Als ik maar weet onder welke nick ze nu weer posten.
Oud 17-08-2003, 13:04
Verwijderd
Ja. Tuurlijk, of moeten we hier humorloos braaf in de pas lopen? Nee, het forum heeft hen nodig en misschien ook wel andersom.. of je het nou wilt of niet.
Oud 17-08-2003, 13:10
Ochlocraat
Ochlocraat is offline
Och zoals Cicero sprak over Catalina en zijn armoede in rijkdom, zijn lelijkheid in schoonheid, zijn afstotelijkheid in aantrekkelijkheid, zoals hij de gedegeneerde disco-jeugd aansprak die zich door deze crimineel liet verleiden, in wiens boezem en innige omarming zij schaamteloos konden gedeien en eten van het brood van hen die minder schaamteloos waren, met wiens bescherming zij teugelloos met penis, met hand en met mond konden copuleren, gokken en vreten, zoals hij hen aansprak die verkrachtingen en diefstal goedkeurden en zelfs aan hen deelnamen, die tot de slechtste mensen uit de burgerij behoorden, die zo rijk waren, dat niemand anders meer rijk kon zijn, zó spreek ik nu u toe in datzelfde licht en zeg u dat ik geheel gelijksoortige opvattingen heb over het uitschot op dit forum dat niets anders doet dan de braveren onderdrukken, en ik zeg u ik ben niet Evito daar hij zoals blijkt uit mijn zoekopdrachten een vreselijke persoonlijkheid lijkt te hebben geuit onder verschillende namen, aan welke, Nichon, K-Master-K, ArieP, ik nu voorbij zal gaan, en daar hij nooit meer op dit forum zou mogen verschijnen, als was ik zelf forumbaas!
peaceflower
peaceflower is offline
Citaat:
Tampert schreef op 17-08-2003 @ 13:11:
tjah. Ik vind het jammer dat irritante forulmmers soms zo arrogant zijn. Ik ben op zich niet zo moeilijk maar mensen die gaan lopen zeggen hoe geweldig ze wel niet zijn hebben het bij mij een beetje verpest.

Daarom heb ik een hekel aan Evito. En aan Hades en Stoneface.
Misschien moet je de humor ervan inzien en het gewoon met een korrel zout nemen?

Ik snap sowieso niet waarom er zo'n ophef wordt gemaakt over het gebruik van andere typetjes; mag humor niet meer extreem zijn? Moet alles serieus op dit forum?
Signy
Signy is offline
Citaat:
Xerxes schreef op 15-08-2003 @ 20:27:
Vind jij dat het forum behoefte heeft aan de beruchte forummers, zij die hier wellicht gebanned zijn of misschien enkel nog berucht? Zij die irriteren maar ook aan het lachen maken, zij die bijdragen aan de sfeer juist doordat zij met sarcasme en humor nadruk leggen op de dingen die fout gaan, en met de dingen die zij doen waardoor zij berucht raken op de dingen die goed gaan, doordat zij zichzelf laten bespotten. Zij die natuurlijk schurken zijn, maar ergens wel iets bijdragen aan de sfeer. Tevens wordt evident hoe hard de forumbazen+ nodig zijn om dit gespuis zo snel mogelijk de mond te snoeren.

Neem die olijke Evito, die zich telkens weer een prachtige humor aanmat, en emphaseerde waar het fout ging juist door zijn humor. Evito, die karakters speelde en daarmee andere kanten van zichzelf en andere mensen toonde, ja, Evito, die gebanned is maar in onze harten nog steeds voortleeft. Noceerde hij het forum met zijn controversiële acties, of waren zijn acties juist meer scheppend dan schadend?
Ik acht het mogelijk dat Evito niet meer terugkomt, of in ieder geval niet merkbaar (wie weet is hij alter-ego van Jon zelf; Evito is en blijft @Your Servive), doch zijn ideeën leven nog steeds.

Flem, gehaat en geliefd bij vele forummers, is langzamerhand een levende legende aan het worden. Veel meisjes worden wild van hem als hij met ze chat of ze spreekt over de telefoon. Anderen haten Flem hardgrondig en hebben het liefst dat hij nooit meer terugkomt. Zoals bijvoorbeeld forumbazen die (politiek correct) Flem een ban hebben gegeven, maar heimelijk waarschijnlijk dubbel hebben gelegen om acties zoals 'piem0l.jpg'. Maar waarom zou Flem een ordinaire onruststoker zijn als hij zo bekend is? Flem is inmiddels uitgegroeid tot een waar fenomeen van wie iedereen weleens gehoord heeft, en niet alleen door zijn nog nooit eerder vertoonde charisma.

Is het een ideologie om berucht te zijn op de manier zoals Hij Die Niet Genoemd Mag Worden dat voor het eerst deed? Of is slechts aan deze wijze de naam bij mensen die deze ideeën aanhangen?

Zelf ben ik in ieder geval Hadesist, aanhanger van de ideeën van Jeweetwel, Evito, Flem, en veel andere beruchte forummers, die het zo gewild zouden hebben.
blablabls, praat es normaal, je irriteert me.
Oud 17-08-2003, 13:13
Verwijderd
Citaat:
peaceflower schreef op 17-08-2003 @ 14:10:
Misschien moet je de humor ervan inzien en het gewoon met een korrel zout nemen?

Ik snap sowieso niet waarom er zo'n ophef wordt gemaakt over het gebruik van andere typetjes; mag humor niet meer extreem zijn? Moet alles serieus op dit forum?
Dat idee leeft hier al jaren..
Oud 17-08-2003, 14:07
Irina
Irina is offline
Als je hier zo kijkt is toch meer dan de helft pro-beruchte forummers, en toch zijn ze allemaal geband, waar waren jullie toen ze geband werden?
Oud 17-08-2003, 16:01
owlbeer
owlbeer is offline
Citaat:
Ochlocraat schreef op 17-08-2003 @ 14:10:
Och zoals Cicero sprak over Catalina en zijn armoede in rijkdom, zijn lelijkheid in schoonheid, zijn afstotelijkheid in aantrekkelijkheid, zoals hij de gedegeneerde disco-jeugd aansprak die zich door deze crimineel liet verleiden, in wiens boezem en innige omarming zij schaamteloos konden gedeien en eten van het brood van hen die minder schaamteloos waren, met wiens bescherming zij teugelloos met penis, met hand en met mond konden copuleren, gokken en vreten, zoals hij hen aansprak die verkrachtingen en diefstal goedkeurden en zelfs aan hen deelnamen, die tot de slechtste mensen uit de burgerij behoorden, die zo rijk waren, dat niemand anders meer rijk kon zijn, zó spreek ik nu u toe in datzelfde licht en zeg u dat ik geheel gelijksoortige opvattingen heb over het uitschot op dit forum dat niets anders doet dan de braveren onderdrukken, en ik zeg u ik ben niet Evito daar hij zoals blijkt uit mijn zoekopdrachten een vreselijke persoonlijkheid lijkt te hebben geuit onder verschillende namen, aan welke, Nichon, K-Master-K, ArieP, ik nu voorbij zal gaan, en daar hij nooit meer op dit forum zou mogen verschijnen, als was ik zelf forumbaas!
Iedereen die er ooit van verdacht wordt om een reincarnatie van Evito te zijn zal nooit fb worden
Oud 17-08-2003, 16:24
Ochlocraat
Ochlocraat is offline
Citaat:
owlbeer schreef op 17-08-2003 @ 17:01:
Iedereen die er ooit van verdacht wordt om een reincarnatie van Evito te zijn zal nooit fb worden
Ik zeg ten eerste niet dat ik wíl worden en ten tweede heb je geen verstand van zaken, dus adviseer ik je je mond te houden om ernstige schaamte na de zaak te voorkomen.
Oud 17-08-2003, 16:26
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 17-08-2003 @ 03:46:
En Henk Mul heeft dit forum ook van node.
Henk is te gek!
Oud 17-08-2003, 16:28
Verwijderd
Citaat:
DeVeroorzaker schreef op 17-08-2003 @ 17:26:
Henk is te gek!
Oud 17-08-2003, 17:00
Verwijderd
aan topicstarter: wat praat jij über met moeilijke woorden, zinnen voor iemand van 16...tis prima te volgen daar niet van, maar zelfs mun ouders praten niet zo. Deed je dat nou expres?

Oke, dat terzijde maaruh ja spammers zijn lachuh en ja dat soort mensen hebben we nodig. Sarcasme en zelfspot
Oud 17-08-2003, 17:41
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Signy schreef op 17-08-2003 @ 14:10:
Normaal? Normaal is helaas een zinlengte die de regel niet overschrijdt, en ik persoonlijk ben blij zo af en toe eens een post voorbij te zien schuiven die niet te lijden heeft onder het gebrek aan welsprekendheid van de auteur.
Oud 17-08-2003, 18:00
Another Way
Another Way is offline
Als die Evito de hele tijd terrug komt, waarom geven ze hem gewoon geen IP ban ofzo
Oud 17-08-2003, 19:02
owlbeer
owlbeer is offline
Citaat:
Ochlocraat schreef op 17-08-2003 @ 17:24:
Ik zeg ten eerste niet dat ik wíl worden en ten tweede heb je geen verstand van zaken, dus adviseer ik je je mond te houden om ernstige schaamte na de zaak te voorkomen.
Ik heb nooit gezegd dat je dat wil worden alleen dat het redelijk moeilijk zal zijn voor iemand die ervan verdacht wordt Evito te zijn.

Ten tweede weet ij niet wat ik weet dus kan je al helemaal niet beweren dat ik geen verstand van zaken zou hebben.

Dat moest ik even ophelderen
Oud 17-08-2003, 19:31
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 17-08-2003 @ 19:00:
Als die Evito de hele tijd terrug komt, waarom geven ze hem gewoon geen IP ban ofzo
De forumbazen houden gewoon van 'm.

Het kan op de tweede plaats natuurlijk ook te maken hebben met dynamisch ip danwel anonieme proxy.
Oud 17-08-2003, 20:29
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
N00dles schreef op 17-08-2003 @ 20:31:
Het kan op de tweede plaats natuurlijk ook te maken hebben met dynamisch ip danwel anonieme proxy.
Uhuh, ben mooi genaaid als ik een ban krijg, m'n IP is zo statisch als de pest
Oud 17-08-2003, 21:21
Thomas
Thomas is offline
We kunnen ze missen als kiespijn.
Oud 17-08-2003, 21:24
El Kim
El Kim is offline
Ik denk dat er niet voor niets geband word, dus ik denk niet dat ze nodig zijn. Vooral niet als ze te ver gaan

Daartegen geven ze wel de nodige lol
Oud 18-08-2003, 10:18
Xerxes
Xerxes is offline
Citaat:
Irina schreef op 17-08-2003 @ 15:07:
Als je hier zo kijkt is toch meer dan de helft pro-beruchte forummers, en toch zijn ze allemaal geband, waar waren jullie toen ze geband werden?
Toen was ik de beginpost aan het schrijven , ik was benieuwd hoe men hierover zou denken, de conclusie van dit topic verrast mij totaal niet.
Oud 18-08-2003, 13:43
Raging Retard
Raging Retard is offline
Evito grappig?

Toch es op letten
Oud 18-08-2003, 14:02
Verwijderd
natuurlijk heeft het forum beruchte forummers nodig!
Oud 18-08-2003, 18:27
Irina
Irina is offline
Citaat:
Xerxes schreef op 18-08-2003 @ 11:18:
Toen was ik de beginpost aan het schrijven , ik was benieuwd hoe men hierover zou denken, de conclusie van dit topic verrast mij totaal niet.
toen *?*
Oud 18-08-2003, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Signy schreef op 17-08-2003 @ 14:10:
he nee , niet doen ik vind dit best wel leuk zulke taal hou ik van ( oke ja soms werkt het op mijn zenuwen maar nu niet)
Oud 18-08-2003, 20:53
Signy
Signy is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 17-08-2003 @ 18:41:
Normaal? Normaal is helaas een zinlengte die de regel niet overschrijdt, en ik persoonlijk ben blij zo af en toe eens een post voorbij te zien schuiven die niet te lijden heeft onder het gebrek aan welsprekendheid van de auteur.
Ach kom, lees die post nog eens door. Hij heeft zijn woordenboek erbij gepakt en de meest interessante (naar zijn mening) eruit gehaald. En die op één hoop gegooid. Voorbeeldje:

Tevens wordt evident hoe hard de forumbazen+ nodig zijn om dit gespuis zo snel mogelijk de mond te snoeren.
Neem die olijke Evito, die zich telkens weer een prachtige humor aanmat, en emphaseerde waar het fout ging juist door zijn humor. (...) Noceerde hij het forum met zijn controversiële acties, of waren zijn acties juist meer scheppend dan schadend?

Je hebt grenzen.
Oud 18-08-2003, 22:36
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
N00dles schreef op 17-08-2003 @ 20:31:
Mennuz heeft een dynamisch IP adres..
Evito heeft een proxy..
Oud 19-08-2003, 14:40
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ja is wel leuk zoals HADES, StoneFace, DJ Flem en SnOrKeL vroeger
Oud 19-08-2003, 14:41
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Heeeej, de sterretjes bij StoneFace zijn uitgewerkt

(al lang al zeker? )
Oud 19-08-2003, 15:28