Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
uiteraard ga ik naar tmv in de melkweg en ik weet ook wel eigenlijk heel erg bijna zeker dat ik er bij no use ben.. vervelende is wel dat ik na moet denken over groningen dan... eigenlijk ben heb ik nog nooit bewust een concert gemist van een gave band als ze twee keer komen ga je twee keer is het eigenlijk altijd... maar groningen is zown tering eind... als iemand mij een slaapplaats in groningen of iets wat ´s nachts nog bereikbaar is vanaf gronignen dan ga ikw el...
||
![]() |
Citaat:
![]() www.vera-groningen.nl http://www.simplonjongerenhotel.nl/ Laatst gewijzigd op 16-08-2003 om 02:31. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ik heb iig de beschikking over een matras, 2 bankstellen en een slaapzak ![]() én je moet bereid zijn ongeveer een half uur te lopen (of een fiets regelen bij de plaatselijke zwerver) ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
ik ga iig naar no use
en ik WEET dat mensen nu zullen gaan zeggen van "maar je vond ze toch niet zo geweldig?! ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
|