Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
moet je eerts de betekenis van je naam op zoeken, en dan dat vertalen naar het elfs en er dan iën, iël, of wen achter plakken. |
![]() |
|
![]() |
ik zag de site http://www.visionaireworld.com (visionaire is een tijdschrift dat zo'n drie a vier keer per jaar uitkomt met foto's van ontwerpers,art directors etc.)
en toen dacht ik visionaire dat klinkt wel leuk...en ik ben ook wel een "visionair" typ ![]() |
![]() |
|
Stevill zo noemen velen me wel
'k kwam een keer tot de ontdekking dat het St (afkorting voor saint = heilige bevat) en evill bevatte Ill was dan een toevoeging van een oude vriendenkring van me en ik ging lekker aan de klooi met het toetsenbord en kwam met deze lekker moeilijke naam en ja het zegt eerlijk gezegd veel over me beide onbewust als bewust mn naam is net als ik vrij moeilijk, Saint & evel denk aan het engeltje en het duiveltje boven je schouders dus vrij vaak in struggle met m'n geweten. Ill was omdat ik noog voor Jack ass en Tom green bekend waren soortgelijke acties uithaalde en vrij veel platteau's die ik tegenkwam gebruikte om dr salto's af te maken. dat is het zo'n beetje ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb de naam Che Guevara gekozen omdat ik de man erg bewonder. Niet omdat ik erop lijk. Met m'n lifestyle heeft het in die zin te maken dat ik politiek gezien links ben en die idealen ook in het dagelijks leven probeer toe te passen door me altijd sociaal op te stellen.
|
![]() |
|
ik bedoel met mn nick NIET de boot van morpheus uit de matrix
maar de babylonische koning (waar die boot ook naar genoemd is dus ![]() niet een persoon waar ik me echt mee identificeer ofzo maar het klinkt mooi, en ja het weerpiegelt wel een beetje mn voorliefde voor geschiedenis-wereldreligies-en-sprookjes dus dat zou je met wat fantasie lifestyle kunnen noemen
|
Het is een woord uit de eerste zin van het liedje 'Lullaby' van The Cure. "On candystriped legs the spiderman comes.."
En aangezien ik al vanaf mijn kleuterleeftijd erg gefascineerd ben door zowel dit liedje als The Cure an sich.. Bovendien ben ik een groot liefhebber van rood-wit gestreepte kousen.
|
Ik had ooooit een vriendje (heel triest persoon nu, dus denk dat ik m'n naam ook maar ga veranderen
![]() ![]()
|
Cheops, oude egyptische farao, ligt in een mysterieuze pyramide op het plateua van Gizeh.. dr is iets vreemds aan de hand met die piramide, en ze zijn al 20 jaar bezig om een geheim deurje open te maken in die pyramide..
zeg niet zoveel veel over mijn lifestyle... ik ben misschien ook een beetje vreemd ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
liVe after death is een cd van Iron Maiden, doe ik maar lifeafterdeath d8 ik maar omdat +Nosferatu+ niet kon
![]() wat ut met mn levens stijl te maken heeft? uhmz nou meer over hoe ik eruit zie ![]() kom je de klas binnen: Jesus .... wat zie je dr weer als een zombie uit ![]() maar nu heb k nog ffkes vakantie en hoef ik nie om 7 uur op te staan ![]()
Laatst gewijzigd op 19-08-2003 om 21:44. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Hoe kwam je tot je nick/sig/ava? Daboman | 66 | 13-05-2007 18:45 | |
De Kantine |
Het Grote: geef uitleg over je nick-ava-sig! Topic Hulk | 89 | 17-05-2006 09:12 | |
Games |
nicks bij onlinegames. Korsakoff | 37 | 22-05-2003 15:50 | |
Software & Hardware |
Wat vindt google van je nick? sgoku01 | 6 | 03-11-2002 18:43 | |
Lifestyle |
je nick Ninnoc | 155 | 29-05-2002 21:30 | |
De Kantine |
je nick? Verwijderd | 78 | 05-05-2002 15:47 |