Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik erger me vooral aan spelfouten, hoewel die tegenwoordig gemeengoed zijn geworden en je eigenlijk nauwelijks meer van kleine dingen kunt spreken.
Verder erger ik me enorm aan verpakkingen die niet opengaan (bijvoorbeeld die metalen lipjes op pakken vruchtensap, waarvan de lijm áltijd blijven hangen), aan tegenwind als ik een stuk moet fietsen en aan mensen die zeer luidruchtig ademen, altijd geluid maken en/of nooit stil kunnen zitten. |
![]() |
|
![]() |
mensen die niet doorrijden.
mensen die voor je oppeens stilstaan. irritante mensen. mensen die mij laten lachen zodat ik weer naar de kaakchirurg moet. jim-types. mensen die niet terugmailen/sms-en of de telefoon niet opnemen. krantenjongens die om 6 uur voor de deur staan te schreeuwen ![]() en zo kan ik nog wel even doorgaan |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
aan de kaasschaaf die na een keer gebruiken al in de vaatwasser is gedaan zodat ik geen kaas kan eten omdat die kaasschaaf vies is en stinkt..
en ik kan niet tegen kaas die groter is dan het tupperware doosje en waarbij dus gefrustreerd raak doordat het doosje niet dicht wil ja ik heb net kaas gegeten tussen de middag (de kaasschaaf was schoon deze keer) *kaasfrustratie* ow en ik kan niet tegen mensen die denken dat het nut heeft om meer dan 10 x de telefoon over te laten gaan --> ik bedoel als ik zin heb om op te nemen had ik dat wel bij de 2e keer gedaan.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |