Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-08-2003, 17:44
Verwijderd
Citaat:
F0_ol schreef op 25-08-2003 @ 15:53:
En niet zeggen dat een halve seconden naar ze kijken al een dikke hint is....
Daar mogen sommige meiden inderdaad wat duidelijker in zijn.

Hmm, gewoon recht in z'n gezicht zeggen dat je hem leuk vindt werkt het beste maar als hij dan zegt: "Ik vind jou niet leuk op die manier." sta je daar met een mond vol tanden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-08-2003, 20:14
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
In eerste instantie wacht ik op zijn 'stap', als die naar mijn mening te lang duurt, doe ik het zelf.
Oud 26-08-2003, 12:35
Fleur
Fleur is offline
Ik wil nu heel graag initiatief nemen omdat ik iemand echt heel erg leuk vind,maar ik ben echt te chicken, ik fok mezelf helemaal op
Ik neem het mezelf elke keer weer voor....nouja volgende week weer een kans, ik zou echt trots zijn op mezelf

Vind het nix uitmaken of een meisje of een jongen de eerste stap zet, het is meestal voor beide moeilijk, en iedereen vind het leuk als een ander de eerste stap zet, dus vind ik dat je ook zo stoer moet zijn om dan zelf eens de eerste stap te zetten.
Helaas werkt het bij mij in de praktijk nog niet helemaal zoals ik zou willen
Oud 26-08-2003, 14:36
Verwijderd
Citaat:
Jadie schreef op 25-08-2003 @ 18:44:
Daar mogen sommige meiden inderdaad wat duidelijker in zijn.

Hmm, gewoon recht in z'n gezicht zeggen dat je hem leuk vindt werkt het beste maar als hij dan zegt: "Ik vind jou niet leuk op die manier." sta je daar met een mond vol tanden.
Als zoiets gebeurd val je op de verkeerde jongens....

Ik zou nooit een meid afsnauwen.. ik zou eerder een rode kop krijgen.... misschien ook niet.. ik weet het niet.. nooit overkomen eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 19:29
Gothic
Gothic is offline
Ik wil gevraagd worden, want dan heb ik voor mezelf meer zekerheid dat hij me echt leuk vindt, hij neemt tenslotte de stap het te vragen... Anders zou ik kunnen twijfelen ofzo
Oud 26-08-2003, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 26-08-2003 @ 20:29:
Ik wil gevraagd worden, want dan heb ik voor mezelf meer zekerheid dat hij me echt leuk vindt, hij neemt tenslotte de stap het te vragen... Anders zou ik kunnen twijfelen ofzo

En jongens moeten er maar vanuit gaan dat elke meid hun leuk vindt of dat ze elke hint direct begrijpen en meteen op je afstappen...

jongens hebben ook gevoelens.. jongens kunnen ook onzeker zijn
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 21:47
Kaps
Kaps is offline
Citaat:
F0_ol schreef op 26-08-2003 @ 20:37:
jongens hebben ook gevoelens.. jongens kunnen ook onzeker zijn
gelul
Oud 26-08-2003, 21:49
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
EPD schreef op 26-08-2003 @ 22:47:
gelul
Idd, het is niet maatschappelijk geaccepteerd

Laatst gewijzigd op 27-08-2003 om 16:25.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 12:54
Verwijderd
Citaat:
EPD schreef op 26-08-2003 @ 22:47:
gelul
ben jij even triest

Natuurlijk is dat geen gelul... jij zuipt je elk weekend klem en zit nog meer met jezelf klem...

sommige jongens komen erachter hoe je met de problemen om moeten gaan... met gevoelens..

alsof dat alleen voor meiden is. Best wel grappig dat over het algemeen (tenminste.. de mensen die ik ken) de grootste bek hebben over dit soort dingen maar het kleinste hartje... wel amusant omdat ze meestal erg onzeker zijn maar het proberen te verstoppen met een grote mond.

Maarja... misschien kan je met another way praten.. volgens mij zijn jullie precies hetzelfde alleen praten jullie er anders over
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 16:21
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
F0_ol schreef op 27-08-2003 @ 13:54:

sommige jongens komen erachter hoe je met de problemen om moeten gaan... met gevoelens..

Mij werd verteld dat dat voor mietjes is. Ik kan je een ding zeggen, meiden willen geen huilende mannen

Laatst gewijzigd op 27-08-2003 om 16:26.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 27-08-2003 @ 17:21:
Mij werd verteld dat dat voor mietjes is. Ik kan je een ding zeggen, meiden willen geen huilende mannen
lekkere ouders heb jij....

gevoelens betekend niet huilen. en vrouwen maken het niets uit als een jongen huilt... dat laat zien dat een jongen gevoelens heeft.. en dat vinden meiden volgens mij over het algemeen wel fijn..
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 16:39
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
F0_ol schreef op 27-08-2003 @ 17:36:
lekkere ouders heb jij....

en dat vinden meiden volgens mij over het algemeen wel fijn..
Ik weet uit eigen ervaring niet. Ik huilde vroeger veel, en daardoor zij iedereen dat ik homo was
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 27-08-2003 @ 17:39:
Ik weet uit eigen ervaring niet. Ik huilde vroeger veel, en daardoor zij iedereen dat ik homo was

Ik huilde ook... niet in het openbaar.. ben ook voor homo uitgemaakt....

kinderen kunnen ongelooflijk wreed zijn.. als jij denkt dat je geen gevoelens mag hebben omdat je vroeger homo bent genoemd omdat je huilde.... dat snap ik dan niet.. het leven gaan door.. laat je die mensen zo'n macht hebben? Dat moet je dus niet doen.. het is jou leven.. laat het niet door anderen bepalden. Dat is fout.

Je hebt toch je eigen mening.. je laat je veeeeeeel te veel door slechte mensen beïnvloeden....
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 16:49
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
F0_ol schreef op 27-08-2003 @ 17:41:
Je hebt toch je eigen mening.. je laat je veeeeeeel te veel door slechte mensen beïnvloeden....
Hbe je helaas gelijk in Ik kan het niet laten
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 17:23
Gothic
Gothic is offline
Ik voel me, hoe stom ook, bijna vereerd als een jongen huilt in mijn bijzijn...
Oud 27-08-2003, 17:26
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 27-08-2003 @ 18:23:
Ik voel me, hoe stom ook, bijna vereerd als een jongen huilt in mijn bijzijn...

Het laat zien dat een persoon je bij je op zn/haar gemak voelt bij je.. en dat is inderdaad iets om blij mee te zijn...
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 17:28
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
F0_ol schreef op 27-08-2003 @ 18:26:
Het laat zien dat een persoon je bij je op zn/haar gemak voelt bij je.. en dat is inderdaad iets om blij mee te zijn...
Idd, precies dat.
Oud 27-08-2003, 20:02
Gerard SnEl
Gerard SnEl is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 18-08-2003 @ 19:08:
Maakt niet uit, als íemand 't maar doet
I drink to that
Oud 27-08-2003, 20:54
Kaps
Kaps is offline
Citaat:
F0_ol schreef op 27-08-2003 @ 13:54:
sommige jongens komen erachter hoe je met de problemen om moeten gaan... met gevoelens...
geeeeeeeeLUL

dat zeg je alleen maar om tjikkies te scoren
Oud 28-08-2003, 10:47
Punkygirl
Punkygirl is offline
Maakt niet uit.. als het maar gebeurd he Anders gaat het zoo lang duren
Oud 28-08-2003, 13:49
friesin
friesin is offline
nouhou...opzich maakt het nix uit...maarreh tsjah tis natuurlijk het makkelijks als het mannetje het vrouwtje vraagt
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 13:53
Verwijderd
Citaat:
ja vind ik ook
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 14:05
smuidra
smuidra is offline
Citaat:
F0_ol schreef op 26-08-2003 @ 15:36:
Als zoiets gebeurd val je op de verkeerde jongens....

Ik zou nooit een meid afsnauwen.. ik zou eerder een rode kop krijgen.... misschien ook niet.. ik weet het niet.. nooit overkomen eigenlijk
ehmm sommige meiden zijn ook HEEL verlegen door wat er is gebeurd met een boy en dan zouden ze afgesnauwd kunnen worden (daar zijn ze dan het bangst voor) en dat ben ik dus ook maar goed. Als we het er dan toch over hebben *raapt al haar moed bij elkaar**Wil je met me*
Oud 28-08-2003, 15:13
Verwijderd
Citaat:
EPD schreef op 27-08-2003 @ 21:54:
geeeeeeeeLUL

dat zeg je alleen maar om tjikkies te scoren
Als dat zo was waarom heb ik dan nog nooit een meid gezoend in mn leven? Zou ik dan niet "van tactiek hebben veranderd?".

maarja... je meende het natuurlijk, of wel? he he he? he ?
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 15:16
Verwijderd
Citaat:
smuidra schreef op 28-08-2003 @ 15:05:
ehmm sommige meiden zijn ook HEEL verlegen door wat er is gebeurd met een boy en dan zouden ze afgesnauwd kunnen worden (daar zijn ze dan het bangst voor) en dat ben ik dus ook maar goed. Als we het er dan toch over hebben *raapt al haar moed bij elkaar**Wil je met me*

En jij maar zeggen dat je verlegen bent

Ik zou het op de standaard afzeik manier kunnen proberen.... zullen we het voor deze ene keer doen. Nu niet zeggen dat ik het niet goed doe want ik heb dit vaker mee gemaakt, goed opletten jongens... meiden doen dit vaak als ze je doodleuk willen afwijzen....

Je bent een hele aardige jongen en je ziet er ook best leuk uit MAAAAAAAAR. En dan begint de ellende.

Hmmmzz.. en smuidra.. natuurlijk. kom in mn armen
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 16:43
Fuzzly
Fuzzly is offline
Toen ik op de basis school zat uite ik het altijd met een brief

Nu verzamel ik al me moed die ik ik al noulijks heb,en vraag het haar
al verwacht ik nogsteeds haar antwoord
denk dat het nee wordt

maarja het geeft niet wie er op wie afstapt uiteindelijk moet iemand er een stap zette en het kan net zo goed jij zijn want je doet jezelf er alleen maar een plezier mee
Oud 30-08-2003, 14:49
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
en ook @ Alicia

Ik snap op zich wel wat jullie bedoelen, maar bekijk het dan es uit het oogpunt van de jongen, hij weet toch niet of hij jou leuk vindt? Dus dan heeft hij ook alle redennen om te gaan twijfellen. Als je iemand echt leuk vindt dan moet je gewoon op diegene afstappen. Niet geschoten is tenslotte altijd mis. Liefde is een 'spel' waar ook tegenslagen bij horen, daar zal je mee moeten leren. Inmiddels heb ik t ook een paar keer gehad (zo'n telleurstelling), maar als ik geen initiatief had genomen dan zou ik nog steeds in een waan leven zonder dat het misschien echt duidelijk is wat mijn bedoelingen zijn.
Oud 30-08-2003, 22:35
feline
feline is offline
Ik kan me niet meer herinneren dat er een kwestie van 'vragen' was. Bij mij is het altijd gegaan van flirten, naar met een groepje uitgaan of op hetzelfde feestje zijn, naar zoenen, naar "zullen we elkaar nog eens zien dan?".
Maar ik vind het wel leuk als jongens een beetje initiatief nemen, als dat je vraag is.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 10:35
Verwijderd
Citaat:
friesin schreef op 28-08-2003 @ 14:49:
nouhou...opzich maakt het nix uit...maarreh tsjah tis natuurlijk het makkelijks als het mannetje het vrouwtje vraagt
Tis natuurlijk ook handig als vrouwtje het mannetje vraagt (voor ons dan)
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 11:33
smuidra
smuidra is offline
hehe dat gaat moeilijk als het ehm zoals jullie het noemen 'vrouwtje' niet durf. IK heb het liefst dat er een boy naar me toe komt want zelf durf ik het niet en ik weet best dat ik zelf ook het iniatief moet nemen maar daar ben ik te bang voor.
Oud 02-09-2003, 13:44
pessimistje
pessimistje is offline
maakt niet uit!
Maar, het wordt meestal verw8 van de jongen dat hij actie onderneemt!
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 14:36
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 30-08-2003 @ 15:49:
en ook @ Alicia

Ik snap op zich wel wat jullie bedoelen, maar bekijk het dan es uit het oogpunt van de jongen, hij weet toch niet of hij jou leuk vindt? Dus dan heeft hij ook alle redennen om te gaan twijfellen. Als je iemand echt leuk vindt dan moet je gewoon op diegene afstappen. Niet geschoten is tenslotte altijd mis. Liefde is een 'spel' waar ook tegenslagen bij horen, daar zal je mee moeten leren. Inmiddels heb ik t ook een paar keer gehad (zo'n telleurstelling), maar als ik geen initiatief had genomen dan zou ik nog steeds in een waan leven zonder dat het misschien echt duidelijk is wat mijn bedoelingen zijn.
Ik vind dat ik duidelijk genoeg laat merken dat ik diegene leuk vind, als hij dat ook vindt, kan hij die stap nemen, zo niet dan niet...
Oud 02-09-2003, 15:03
Verwijderd
Stiekum wil ik niet vragen en ook niet gevraagd worden, want ik ben er van overtuigd dat als je allebei verliefd bent, het allemaal vanzelf gaat. Of is dat zo'n vreemde vooronderstelling?
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 15:24
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 02-09-2003 @ 16:03:
Stiekum wil ik niet vragen en ook niet gevraagd worden, want ik ben er van overtuigd dat als je allebei verliefd bent, het allemaal vanzelf gaat. Of is dat zo'n vreemde vooronderstelling?
best wel, want zo blijf je bezig.
Maar, als je wanhopig bent is dat niet zo slim, maar dat ben jij niet waarschijnlijk!
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 14:36
Verwijderd
Citaat:
pessimistje schreef op 02-09-2003 @ 16:24:
best wel, want zo blijf je bezig.
Maar, als je wanhopig bent is dat niet zo slim, maar dat ben jij niet waarschijnlijk!
Heb toch altijd een relatie gekregen als ik verliefd was, dus wat dat betreft werkt het wel... maar misschien niet als je ook helemaal geen contact met elkaar hebt, natuurlijk, als je elkaar gaat lopen negeren dan lukt 't natuurlijk voor geen meter he. Maar gewoon, als je veel samen doet en je bent verliefd op elkaar, dan merk je dat toch wel aan elkaar en dan gaat 't vanzelf over in een relatie, toch? Bij mij tenminste wel.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 14:47
Another Way
Another Way is offline
Als ik een meisje zie zitten dan ga ik haar negeren Maar ik ben ook nooit echt verliefd geweest
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten