Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik wil nu heel graag initiatief nemen omdat ik iemand echt heel erg leuk vind,maar ik ben echt te chicken, ik fok mezelf helemaal op
![]() Ik neem het mezelf elke keer weer voor....nouja volgende week weer een kans, ik zou echt trots zijn op mezelf ![]() Vind het nix uitmaken of een meisje of een jongen de eerste stap zet, het is meestal voor beide moeilijk, en iedereen vind het leuk als een ander de eerste stap zet, dus vind ik dat je ook zo stoer moet zijn om dan zelf eens de eerste stap te zetten. Helaas werkt het bij mij in de praktijk nog niet helemaal zoals ik zou willen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou nooit een meid afsnauwen.. ik zou eerder een rode kop krijgen.... misschien ook niet.. ik weet het niet.. nooit overkomen eigenlijk ![]() |
![]() |
|
Ik wil gevraagd worden, want dan heb ik voor mezelf meer zekerheid dat hij me echt leuk vindt, hij neemt tenslotte de stap het te vragen... Anders zou ik kunnen twijfelen ofzo
||
Verwijderd
|
Citaat:
En jongens moeten er maar vanuit gaan dat elke meid hun leuk vindt of dat ze elke hint direct begrijpen en meteen op je afstappen... jongens hebben ook gevoelens.. jongens kunnen ook onzeker zijn |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Natuurlijk is dat geen gelul... jij zuipt je elk weekend klem en zit nog meer met jezelf klem... sommige jongens komen erachter hoe je met de problemen om moeten gaan... met gevoelens.. alsof dat alleen voor meiden is. Best wel grappig dat over het algemeen (tenminste.. de mensen die ik ken) de grootste bek hebben over dit soort dingen maar het kleinste hartje... wel amusant omdat ze meestal erg onzeker zijn maar het proberen te verstoppen met een grote mond. Maarja... misschien kan je met another way praten.. volgens mij zijn jullie precies hetzelfde alleen praten jullie er anders over ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
gevoelens betekend niet huilen. en vrouwen maken het niets uit als een jongen huilt... dat laat zien dat een jongen gevoelens heeft.. en dat vinden meiden volgens mij over het algemeen wel fijn.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik huilde ook... niet in het openbaar.. ben ook voor homo uitgemaakt.... kinderen kunnen ongelooflijk wreed zijn.. als jij denkt dat je geen gevoelens mag hebben omdat je vroeger homo bent genoemd omdat je huilde.... dat snap ik dan niet.. het leven gaan door.. laat je die mensen zo'n macht hebben? Dat moet je dus niet doen.. het is jou leven.. laat het niet door anderen bepalden. Dat is fout. Je hebt toch je eigen mening.. je laat je veeeeeeel te veel door slechte mensen beïnvloeden.... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
maarja... je meende het natuurlijk, of wel? he he he? he ? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En jij maar zeggen dat je verlegen bent ![]() ![]() Ik zou het op de standaard afzeik manier kunnen proberen.... zullen we het voor deze ene keer doen. Nu niet zeggen dat ik het niet goed doe want ik heb dit vaker mee gemaakt, goed opletten jongens... meiden doen dit vaak als ze je doodleuk willen afwijzen.... Je bent een hele aardige jongen en je ziet er ook best leuk uit MAAAAAAAAR. En dan begint de ellende. Hmmmzz.. en smuidra.. natuurlijk. kom in mn armen ![]() |
![]() |
|
Toen ik op de basis school zat uite ik het altijd met een brief
![]() Nu verzamel ik al me moed die ik ik al noulijks heb,en vraag het haar ![]() al verwacht ik nogsteeds haar antwoord ![]() denk dat het nee wordt ![]() ![]() maarja het geeft niet wie er op wie afstapt uiteindelijk moet iemand er een stap zette en het kan net zo goed jij zijn ![]() ![]()
||
Citaat:
Ik snap op zich wel wat jullie bedoelen, maar bekijk het dan es uit het oogpunt van de jongen, hij weet toch niet of hij jou leuk vindt? Dus dan heeft hij ook alle redennen om te gaan twijfellen. Als je iemand echt leuk vindt dan moet je gewoon op diegene afstappen. Niet geschoten is tenslotte altijd mis. Liefde is een 'spel' waar ook tegenslagen bij horen, daar zal je mee moeten leren. Inmiddels heb ik t ook een paar keer gehad (zo'n telleurstelling), maar als ik geen initiatief had genomen dan zou ik nog steeds in een waan leven zonder dat het misschien echt duidelijk is wat mijn bedoelingen zijn.
|
![]() |
Ik kan me niet meer herinneren dat er een kwestie van 'vragen' was. Bij mij is het altijd gegaan van flirten, naar met een groepje uitgaan of op hetzelfde feestje zijn, naar zoenen, naar "zullen we elkaar nog eens zien dan?".
Maar ik vind het wel leuk als jongens een beetje initiatief nemen, als dat je vraag is. |
![]() |
|
hehe dat gaat moeilijk als het ehm zoals jullie het noemen 'vrouwtje' niet durf. IK heb het liefst dat er een boy naar me toe komt want zelf durf ik het niet en ik weet best dat ik zelf ook het iniatief moet nemen maar daar ben ik te bang voor.
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar, als je wanhopig bent is dat niet zo slim, maar dat ben jij niet waarschijnlijk! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Aantrekkingskracht: de wanhopige man en de onbereikbare vrouw. Egoconstructie | 99 | 15-01-2020 13:47 | |
Liefde & Relatie |
Gebruikt worden... daarna liefde opgeven. Verwijderd | 54 | 21-05-2004 16:31 | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
De Kantine |
Zie jij mannen wel eens voor vrouwen aan en/of andersom? Verwijderd | 19 | 11-06-2002 11:54 |