Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-05-2002, 10:01
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
Digger3 schreef:

hmmm, gaat wanneer ik wil, tis alleen zo dat ik veel moeite heb met de aura over het gehele lichaam te zien, dat is me nog maar 2x gelukt ofzo.
Dat komt omdat de kleren het een beetje tegenhouden, bij het hoofd is inderdaad makkelijker.
Oud 07-05-2002, 00:14
SaLVAD0R
SaLVAD0R is offline
aura's
Oud 07-05-2002, 07:04
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
SaLVAD0R schreef:
aura's
Ja, die 'lichtstralen' om de mens heen... (en dieren planten en dingen).
Oud 07-05-2002, 14:32
SaLVAD0R
SaLVAD0R is offline
ahahahaha
Oud 07-05-2002, 15:24
Digger3
Digger3 is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:

Dat komt omdat de kleren het een beetje tegenhouden, bij het hoofd is inderdaad makkelijker.
Je hebt me geloof ik een beetje verkeerd begrepen, normaal gesproken zie je de aura idd als een krans om iemand/iets heen, maar je 'behoort' deze ook gewoon over het gehele lichaam te kunnen zien, dat bedoelde ik te zeggen.
Oud 07-05-2002, 15:28
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
Digger3 schreef:

Je hebt me geloof ik een beetje verkeerd begrepen, normaal gesproken zie je de aura idd als een krans om iemand/iets heen, maar je 'behoort' deze ook gewoon over het gehele lichaam te kunnen zien, dat bedoelde ik te zeggen.
Om het hoofd zit een soort extra krans (lijkt er een beetje op). Ik snap je heus en het is normaal dat er overal om je lichaam de aura zit. Maar ik bedoel dat als iemand kleding aan heeft (vooral met dikke) dan dempt de kleding het aura een beetje. Dus wat ik eigelijk wil zeggen is dat als je het nog leert, het beste om het hoofd kunt kijken.
Oud 07-05-2002, 22:42
Digger3
Digger3 is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:

Om het hoofd zit een soort extra krans (lijkt er een beetje op). Ik snap je heus en het is normaal dat er overal om je lichaam de aura zit. Maar ik bedoel dat als iemand kleding aan heeft (vooral met dikke) dan dempt de kleding het aura een beetje. Dus wat ik eigelijk wil zeggen is dat als je het nog leert, het beste om het hoofd kunt kijken.
hangt af van of iemand geestelijk of fysiek georienteerd is maar goed. Het gaat niet om de krans boven het hoofd het gaat me om de aura op je lichaam, die je eigenlijk ook wel behoort te kunnen zien, zo zijn ziektes e.d. veel beter waar te nemen. Nu is het meer globaal.

Regels voor berichten