Advertentie | |
|
![]() |
|
het is nu net uit met mijn ex, die ook al 4 jaar mijn beste vriend is. En ookal hebben we maar een klein halfjaartje gehad...ik voel me dood en leeg van binnen. Het missen van hem is verschrikkelijk! Ik jank erg veel en eet bijna nix. Ik moet er ook niet aan denken om iets met een andere jongen te nemen of alleen maar zoenen!
Ik ben nog zo verliefd op hem maar hij wil geen vaste relatie. Het moeilijke is dus dat we beste vrienden zijn en hartstikke veel van elkaar houden en nog wel gek zijn op elkaar, ik alleen iets meer op hem dan hij op mij. We nemen nu afstand,dwz. we zien elkaar een tijdje niet maar bellen en smsen wel aangezien ik dat echt nodig heb. Hij verwerkt het op een hele andere manier. Hij doet koel en afstandelijk en het lijkt net of het hem niets doet. Ik weet wel beter maar dat doet wel verschrikkelijk veel pijn. Ik hoop dat hij er snel achter komt dat rotzooien met veel meiden snel verveeld en dat ie ziet hoe goed ie t bij mij had. Tot die tijd blijft ik janken en voel ik me leeg.
|
Bij mn vorige relaties zat ik 1 a 2 dagen in de put en huppelde dan vrolijk verder. Maar als mijn huidige vriend het zou uitmaken zou ik zeker weten weken/maanden in de put zitten. Ik zou het verschrikkelijk vinden!
||
Citaat:
|
Uhm, ik heb vandaag m'n kamer uitgemest, als afleiding.
![]() En verder uhm, zie ik haar van 't weekend. juh, 't is uit sinds gisteren. ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Bij mn eerste vriendje heb ik het uitgemaakt. Moest even huilen maar had daarna binnen 3 dagen met een andere jongen
![]() Toen het uit ging met hem *5 weken geleden* heb ik 3 dagen niet gegeten, kon alleen maar janken. Maar dat duurde een paar dagen, en daarna ging het wel weer..! Na 4 weken was ik echt over m heen. Ben nu zelfs weer verliefd... Op een vriend van hem ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (maar dan is de jongen dus een meisje) Citaat:
Mijn ex en ik hebben sinds ons uitgaan elk 4 'gezoend'... zolang ze nog niet verschrikkelijk verliefd is op iemand, zal het mij een worst wezen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik ging heel depressieve nummers schrijven, kamde mijn haar niet meer, liep inmiddels met een baard rond, was lijkbleek en had grote wallen onder mijn ogen.
Naarmate de weken voorbijgingen ging ik meer slapen, nog even veel schrijven enz. na exact een maand sprak ik haar weer en bleek dat we toch niet zonder elkaar kunnen, nu ben ik heel gelukkig met haar... ![]() |
![]() |
|
![]() |
Het is gisterren uit gegaan. Weet nog niet hoe ik het allemaal ga aanpakken. Ik denk eerst dat ik mijn vrienden ga opzoeken, en kijken of ze me nog wel als vrienden willen hebben. heb ze voor mijn vriendin behoorlijk in de steek gelaten wat super stom van me is geweest. ik hoop eigenlijk dat we straks gewoon weer goede vrienden worden, en samen met andere mensen van de muziekvereniging waar we allebei bij zitten een dagje cq avondje gezellig kunnen doen. Ik denk dat dit wel heel erg moeilijk word, omdat ik nog wel heel erg veel van haar hou, en ik denk dat ik ook nog zo weer verliefd op haar kan worden
|
ik ben bij mn ex heel cool gebleven, hij was gewoon eerlijk geweest over zn gevoel en dat waardeerde ik..nog steeds zit ik heel veel met mn hoofd bij hem,ben er helemaal kapot van geweest en ben nog niet toe aan een nieuwe relatie..maarja dat komt wel weer!!
||
Citaat:
![]() Maarjah soms snap je te veel. Mijn gedrach na dat het uit was? Tjah dat is beetje een probleem omdat ik veel soorten gedrag heb vertoond! Ik was vooral in de war ![]() Laat ik 1 ding duidelijk maken!!!! Als je gewoon opzoek bent naar dat oude vertrouwde gevoel kom dan niet naar je ex!!!!!!!!!!!!!! Heb hier nieteens genoeg uitroeptekens voor ![]() |
![]() |
|
Ik heb het nu 2 maanden uit, maar ben er nog totaal niet overheen.
We hadden 15 maanden, dacht dat eht supergoed ging tussen ons, dus had ook totaal niet verwacht dat hij me ging dumpen. We waren naar de bios geweest en ik zou daar blijven slapen, maar hij bracht me ineens naar huis, het was uit... De eerste uren: veel gehuild en geschreeuwd, ik had gehoord dat het uit was, maar kon/wilde het niet begrijpen. De eerste week: paar keer gesmst, was heel normaal. Elkaar een week later 1 keer gezien, gepraat over waarom het nou uit was, verder gewoon als vrienden gekletst, afgesproken dat we vrienden zouden blijven en onze afspraken nog zouden waarmaken. Ik heb hem toen nog gesmst, gemaild en zelfs een kaart gestuurd om hem te bedanken voor de leuke tijd enzo, maar hij heeft nergens op gereageerd... Vind het behoorlijk onbeschoft. Maargoed, ik dacht dat ik behoorlijk over hem heen was, want ik was best kwaad enzo. Toen hoorde ik ineens dat hij waarschijnlijk een nieuwe vriendin zou hebben en toen brak er iets in mij. HIJ??? VRIENDIN??? NU AL??? Ik snapte er helemaal niets van en moest er eerlijk gezegd ook om huilen... Het bleek later dat het een vergissing was, hij heeft geen nieuwe vriendin. maar nu ben ik er dus wel achter gekomen dat ik nog totaal niet over hem heen ben, ik mis hem, wil hem graag zien en spreken. maar ik heb geen zin om nog moeite ervoor te doen, heb hem anderhalve maand achterna gezeten, nu is hij aand e beurt. Ik ben zo verdrietig, maar ook blij dat het uit is, ik dacht dat ik niet meer zonder hem zou kunnen en kijk: ik ben er nog, al 2 maanden alleen!!!
|
Ik zit in principe niet lang in de put. Tot nu toe heb ik de paar relaties die enigzins serieus te noemen waren, zelf beeindigt dus was ik er op voorbereid. Wat het overigens nog niet makkelijker maakt.
Ik ben echt iemand die een tijd heel rustig aan doet om weer tot mezelf te komen, en pas na maanden sta ik weer open voor andere mensen. Na mijn laatste relatie heb ik er zo'n 4 maanden bij wijze van spreken geen jongen aangeraakt (oke, een korte uitzondering dan ![]() ![]()
||
Ik hoop niet voor je dat je het zelf een keer meemaakt, maar mocht het zo zijn, dan zal je zien dat je heel anders reageert dan je nu denkt. Je principes worden in één klap overboord gegooid door de gevoelens die je nog voor die persoon hebt, let maar op. Dus zo snel oordelen als je nu doet...dat slaat nergens op. Je weet echt niet waar je het over hebt.
En voor Leon: same here, sterkte! Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik zoek meestal goeie vriendinnen op en ga der leuke dingen meedoen.. ik kan heel gewoon tegen die persoon doen, maar als je dan 's avonds in je bed ligt dan heb ik wel zoiets van: he shit.. toch klote, maar ik ben niet helemaal down ofzow
|
Tsja.. leeg.. maar niet extreem verdrietig omdat ik eigenlijk degene was die het uit heeft gemaakt. Zij is er wel kapot van, jammergenoeg
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dood aan de BrEeZahSluTs! |
![]() |
|
ik werd echt helemaal gek ik kon er echt niet tegen vooral omdat HIJ juist degene was die fout bezig was en ik met m wilde praten en gewoon zeggen dat ie dingen anders moest doen (reageren in bepaalde situaties bijvoorbeeld) en ik maar proberen met m te praten, en willen luisteren nej hoor, hij gooide 2,5 jaar weg terwijl ik t nog een kans wou geven (khad toch nie voor niks 2,5 jaar aan hem besteed
![]() ![]() ben trouwens ook meteen op stap gegaan en heb veel lol gehad tijdens t stappen maar de nachten dat ik alleen in bed lag vielen me vooral zwaar ![]() |
![]() |
||
Citaat:
heb ik dus ook gehad... Mijn vriendin is een engeltje... ze is echt zooo speciaal! zo iemand kom je nooit weer tegen... zo iemand vind je maar 1 x in je leven en dat is zoooo bijzonder! she means the world to me..... ik ben zoooooooooo gelukkig dat ik haar ontmoet heb! en als het dan met zo'n iemand uitgaat, neem van me aan, dan ben je kapot....ECHT... dan ben je een wrak... dat doet zo'n pijn dat je ff erbij stil gaat staan dat je niet meer wil leven........... alles stort in....alleen maar leegte...................en die ongelooflijk zware PIJN..............dat is niet te omschrijven.... Maar als je zo iemand tegenkomt wat ik zei wat zo bijzonder is, dan kan je en wil je elkaar toch nooit kwijt... dat is zo bijzonder...feels almost like heaven...als je nog weet hoe dat voelt.... |
![]() |
|
Chagerijnig en kort van stof. Ik kan dan ook weinig hebben. Ik probeer wel afleiding te vinden door met mensen een biertje te gaan drinken, niet om het verdriet weg te drinken, maar echt puur om er even uit te zijn.
||
Citaat:
![]()
|
Ik kan mensen niet zo goed loslaten, dat moet slijten. Van alles naar niets, dat kan ik niet zo goed aan. Ik kan mijn gevoel voor iemand niet zomaar uitzetten, dat moet in etappes.
Op zich kan dat op twee manieren. We hebben de ruzie variant, waarbij je vooral kwaadheid en frustratie voelt, gevolgd door een kwaadaardig soort onverschilligheid. Kost heel veel energie en hartzeer. En we hebben de vriendschappelijke variant, waarbij je die persoon nog steeds aardig vindt en er min of meer normaal mee om blijft gaan, en wat op den duur ook wel verwatert, maar dat hoort er nu eenmaal bij. Dat gaat pijnloos. Ik verkies de tweede variant. |
![]() |
|
![]() |
nou ehmz.... de eerste dag nadat het uit was heb ik echt de hele dag/nacht lopen janken.... en toen de volgende dagen... ach het ging wel redelijk.. nie echt supers maja dat is wel logisch....
morgen is het een maand geleden dat het uitging... en ik heb het er nog steeds moeilijk mee soms... mis hem gewoon nog heel erg soms... ik wou dat het weer aan kwam... mis hem echt heel erg...
|
humm, het is al heel lang geleden dat het uit ging met ''mn vriendje''. toen was het echt een ramp, later alleen maar jammer omdat hij bij mij in de klas zat en een heel jaar niet met me gepraat heeft... nadat we met elkaar naar bed waren geweest toen het uit was, was het voor mij wel echt over. Nu kan ik terugkijken op een hele leuke relatie en hoe ik nu over hem denk staat daar echt los van.
voor iedereen die nu net verdrietig is een knuffel en probeer niet de mooie herinneringen kapot te maken
|
toen 't eerst uitging had ik niet zo veel door (hij ging voor drie maanden weg naar buitenland) ik ging ervan uit dat alles weer normaal zou zijn als hij terug was. Toen kreeg ik een vaag mailtje dat nix meer t zelfde was en dat hij aannam dat ik hem wel verveelde. Toen kwam ik er langzaam overheen. Nu is ie weer aan t zeggen dattie thuis mist... Nu ben ik er voor mijn gevoel al eigenlijk overheen dus weet ik niet zo goed wat hij nou wil...
|
![]() |
|
![]() |
Ik voel me er sowieso wel eventjes niet zo toppie door, maakt niet uit op welke manier het uit is gegaan. Dan kan ik echt wel een paar weekjes ziek op bed liggen. Krijg het dan meestal de eerste dagen ook niet voor elkaar om gewoon netjes naar school te gaan ed. Bij m'n vorige ex heeft 't wel een maandje of 4 geduurd voordat ik over 'm heen was, maar dat kwam ook gewoon omdat ik hem telkens met z'n nieuwe vriendin zag op de hockey enzo, was geen ontlopen aan. Ik kan dan ook heel kattig tegen hem doen, ook als ik 't zelf uitgemaakt heb.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
[Vriendschap] Mijn 'beste vriend.' Au | 131 | 02-09-2008 18:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Bosroes Verwijderd | 8 | 14-12-2007 17:13 | |
Liefde & Relatie |
Vriendin is gevoel kwijt, wat te doen FW | 29 | 30-11-2007 14:59 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 |