Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-08-2003, 20:15
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Henri schreef op 22-08-2003 @ 20:42:
Damn die spelling... en dat terwijl je elke dag VodaFone in je beeld ziet staan...
ja uhhh...niet zo zeuren hoor
Oud 22-08-2003, 20:16
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 22-08-2003 @ 20:52:
MOET, of je moet t op naam van je pa of ma ofzo laten doen.
ohw! nooit geweten joh....
Oud 22-08-2003, 20:49
Verwijderd
Ik ben geen Orange-klant, maar ik wou even zeggen dat ik die reclames zo goed vind lekker rustig, en lief
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 21:59
*×*M!§T€€Q*×*
*×*M!§T€€Q*×* is offline
Orange is perfect, heb momenteel 2 abbonementen, 1 bij Orange en 1 bij vodafone (mijn vorige telefoon was gestolen en het was voor mij via vodafone het voordeligst om een nieuw toestel+abbo te halen aangezien ik niet verzekerd was).
Ik gebruik nu voornamelijk mijn Orange kaart en achteraf gezien wou ik dat ik ook bij mijn 2e abbonement voor Orange had gekozen...
De klantenservice is perfect,je kunt dag en nacht je beltegoed opvragen, beltegoed gaat onbeperkt mee naar volgende maand,en ik heb altijd bereik.
Dit alles in tegenstelling tot vodafone waar ik dus duidelijk niet al te tevreden over ben...
Oud 22-08-2003, 22:47
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 22-08-2003 @ 21:49:
lekker rustig, en lief
uhuh
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 23:34
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
*×*M!§T€€Q*×* schreef op 22-08-2003 @ 22:59:
Dit alles in tegenstelling tot vodafone waar ik dus duidelijk niet al te tevreden over ben...
hahaha, raar eigenlijk dat iedereen zulke verschillende ervaringen heeft. Ik zit juist altijd vodafone helemaal de hemel in te prijzen bij mijn vrienden. Ik ben er echt super tevreden over
Oud 23-08-2003, 11:03
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 23-08-2003 @ 00:34:
hahaha, raar eigenlijk dat iedereen zulke verschillende ervaringen heeft. Ik zit juist altijd vodafone helemaal de hemel in te prijzen bij mijn vrienden. Ik ben er echt super tevreden over
ze zijn goed, maar duur.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 11:11
Pla
Pla is offline
Ik wil orange
Oud 23-08-2003, 13:24
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 22-08-2003 @ 11:43:
hahaha, dat had je cht niet gedaan
Ach typisch wouter. Grote bek, maar als het erop aankomt..

Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 13:57
Verwijderd
Orange is opzich wel ok. Natuurlijk lekker cheap en restgeld van je belbundel (bij een abbo) dat meegaat naar de volgende maand. Het all-in gebeuren is voor mij echt een uitkomst.

Maar: klantenservice niet je van het, werd beetje van het kastje naar de muur gestuurd toen er schijnbaar iets fout is gegaan met het afsluiten van m'n abbo [orange -> winkel -> orange, etc. ]

Bereik valt ook wel tegen hoor. T'is iig niet zo goed als Vodafone. In een aantal plaatsen hier in de omgeving zit ik vaak met 0-1 bereik. Ff ergens anders gaan staan helpt vaak nog wel, maar toch...

Lage kosten en belbundel gebeuren zijn wat mij betreft gewoon doorslaggevend om als dit abbo over is weer voor orange te gaan.

Vodafone is duurder, maar service is beter en bereik ook.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 14:32
Atje85
Atje85 is offline
Vodafone heeft pas een kut service
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten