Advertentie | |
|
![]() |
|
ik lees dat veel mensen amper vertrouwen hebben in de politie, voornamelijk omdat het oude fietsen zijn die gestolen worden. maar bij deze: doe altijd aangifte want dat is goed voor de statistieken van onopgesloste diefstallen. Want als je nu klaagt : de politie doet niets, hebben we geen bewijs dat er inderdaad nooit eentje teruggevonden wordt.
Zelf ben ik 2 fietsen kwijtgeraakt, ookal waren het oude ze hadden een emotionele waarde. Ik had ze allebei mooi opgeknapt, en dan pik je het niet dat een of andere vuile huichelaar jouw eigendom niet respecteert. Ik zou zeggen: respecteer de vrijheid van een fietsendief niet, en knuppel hem neer als je hem ziet.
|
![]() |
![]() Nee dat gaat werken, je wilde toch rechten gaan doen dit jaar? ![]() Maar goed, van mij is een fiets gestolen, omdat m'n broertje die buiten mijn weten om geleend had om naar de kermis te gaan, niet in de (gratis) bewaakte stalling heeft gezet, en vervolgens ook niet op slot heeft gezet. Verder nooit last van gehad.
|
Van mij nog nooit (Wel een keer een bidon en een pomp overigens) maar bij mij in de klas zit een jongen, en van hem werden 3 fietsen in een MAAND gestolen (!!), waarvan 2 in dezelfde week.
Dat is huilen
||
Citaat:
1 keer gebeurd.
||
Citaat:
3) meerdere keren, denk zo'n 5/6 keer 4) 1 keer maar naar politie gegaan, omdat hij toen uit mijn kelder was gestolen, dus sprake van inbraak. De rest vd keren niet naar polite, want heeft toch geen zin. 1 keer was zelf mn fiets gestolen voor het politie bureau, niet op slot, toen ik aangifte deed omdat ik was aangereden ![]() |
![]() |
|
1) nee -> niet van toepassing
2 a) ja toen hij niet op slot stond 2 b) ja, toen hij wel op slot stond 3 a)ja, 1x 3 b)ja, meerdere keren namelijk ( invullen) 4 a) na de diefstal naar de politie gegaan ( invullen met of zonder succes) ja, ik ga zaterdag n nieuwe halen opt politiebureau voor like, minder geld ofzo 4 b) na de diefstal niet naar de politie gegaan ( invullen waarom niet)
|
2b. Ja, toen hij wel op slot stond.
3b. Ja, meerdere keren namelijk (invullen): Twee keer. 4a. Na de diefstal naar de politie gegaan (invullen met of zonder succes): Met succes. 4b. Na de diefstal niet naar de politie gegaan (invullen waarom niet): Geen zin.
||
Citaat:
|
2b, toen hij WEL op slot stond
3b, meerdere keren, namelijk 3 keer 4a, na de diefstal naar de politie gegaan, ZONDER succes (alle drie de keren niet) en alle drie de fietsen waren blauw, 2 ervan werden gejat bij het citycentrum in Veldhoven (vlak bij Eindhoven), de ander bij het station in Eindhoven. De een was een gazelle, de ander een batavus en de derde weet ik niet. 1 van de drie had een fietspomp en alledrie een bagadrager mét van die elastiekgevallen (ff de naam kwijt). De eerste had een klein beetje roest en een paar beschadigingen, de 2e was net een maand oud en de derde was een oude krakkebak omdat ik dahct dat oude fietsen niet echt snel gestolen zouden worden (verkeerd gedacht dus, die was na 3 maanden ook weg) Ze hadden alledrie een fietsbel én waren alledrie verzekerd. Dus 3 keer een nieuwe fiets gehad van de verzekering ![]() als iemand zich nu afvraagt waarom ik de regels onder de 1e alinea erbij zette: ik verveel me ![]() |
![]() |
|
2 b) ja, toen hij wel op slot stond
3 a)ja, 1x 4 b) na de diefstal niet naar de politie gegaan ( invullen waarom niet) Ben NIET naar de politie gegaan omdat ik mn fiets had meegenomen naar een of ander boerenhol in Utrecht om daar uit te gaan met een klasgenoot die daar dus woont, maar toen ik dus weer half stronken terug probeerde te fietsen naar t treinstation kwam ik om een of andere manier in de bosjes en bleek mn kettingkast haken in mn wiel dus moest ik mn fiets daar laten liggen omdat ie gewoon niet meer vooruit wou(als je in zon toestand bent denk je dr niet zo bij na ![]()
|
2 a) ja toen hij niet op slot stond
2 b) ja, toen hij wel op slot stond beide 3 b)ja, meerdere keren namelijk stuk of 7 4 a) na de diefstal naar de politie gegaan ( invullen met of zonder succes) 4 b) na de diefstal niet naar de politie gegaan ( invullen waarom niet) beide, 1x resultaat: andere fiets kopen voor weinig geld.. en waarom ik het normaal nooit doe? > omdat ze er geen aandacht aan besteden, zeggen ze zelf ook. Ik heb wel eens een fiets gevonden> politie opgebeld, of ik em zelf kon komen brengen omdat ze ergens anders mee bezig waren ![]()
|
1) nee
2 a) ja toen hij niet op slot stond 2 b) ja, toen hij wel op slot stond 3 a)ja, 1x 3 b)ja, meerdere keren namelijk ( invullen) 4 a) na de diefstal naar de politie gegaan ( invullen met of zonder succes) 4 b) na de diefstal niet naar de politie gegaan ( invullen waarom niet) 1)ja 2) stond op slot 3)1 keer 4)naar politie gegaan, zonder succes
|
![]() |
1) 4x al dit jaar
2 a) ja toen hij niet op slot stond 1x 2 b) ja, toen hij wel op slot stond 3x 3 b)ja, meerdere keren namelijk 4x, 1x uit vijver gevist en 1x in stad gezien met anders slot ![]() 4 a) na de diefstal naar de politie gegaan 2x wel ja ![]() ![]() 4 b) na de diefstal niet naar de politie gegaan ook 2x, in NL heeft dat geen zin, 1x weer terug gevonden
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
3. b, maarjah.. ik woon in dordt 4.b, maarjah.. ik woon in dordt ![]()
||
Citaat:
3 b euhm 2x 4 b. weet eiglijk niet .. er kon weinig aan gedaan worden
|
![]() |
nee, nog nooit
![]() ondanks 5 jaar (toen nieuw gekocht) dagelijkse stalling aan de utrechtse oudegracht... van sommige klasgenoten is hun fiets al 6 keer gestolen. komt ook omdat als je net weer een nieuwe fiets hebt, die gloednieuw is. mij valt het op dat fietsen die gestolen worden bijna altijd óf gloednieuw, of een oud krot op enkel slot zijn... => hint: was je fiets gewoon nooit! |
![]() |
|
2 a) ja toen hij niet op slot stond -> 1 keer
2 b) ja, toen hij wel op slot stond -> 20+ keer 4 a) na de diefstal naar de politie gegaan ( invullen met of zonder succes) -> na 3 keer hield ik het wel voor gezien. toen kreeg ik nml wel een van de verzekering terug, maar na zoveel keer niet meer natuurlijk |
Advertentie |
|
![]() |
|
|