Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik snap die jim en jamai hype totaal niet. ZIngen kunnen ze niet, dus artiesten kan je ze zeker niet noemen. Ten tweede is Jim te arro voor woorden, echt een kutventje. Ze uiterlijk is misschien wel redelijk, maar als hij niet bekend zo zijn lopen de meiden echt de deur niet voor m plat. Net als met Jamai. Je gaat toch niet zeggen Jamai is lekker? Het is de grootste loser van het dorp ( uiterlijk dan he). Zal ongetwijfeld een aardige gozer zijn maar het is net een potvis.
||
Citaat:
||
Citaat:
dus k kan hem ook niet meer opvragen. mar k probeer mijn naam te veranderen in MikeyMo.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
jij krijgt een plekje naast Jim in zn graf als er een stoere blackmetaller komt die hem niet true vind en dan een bijl in zn hoofd werpt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben heus niet zon fan van um, ik vind Marieke leuker. Ik geef alleen mn mening, ik vind zn album gewoon goed. ![]()
|
dat is het zusje van die charly
![]() ik vind gewoon al die idols gasten die ook maar een beetje richting finale gekomen zijn verschrikkelijk irritant ![]() alleen die klompenboer van het begin was cool en die gast met ze walkman ![]()
||
![]() |
Citaat:
afmaken die trut ![]() alhoewel, dat mocht toch wel, tis familie van aukje van ginniken (toch?), en die is ook irritant. |
![]() |
||
Citaat:
![]() en niet terugkomen ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
het is niet erg als er niet een overload te touchen is maar dan moet je niet iop je shirtje zetten dat er wel heel veel te touchen is zo. ![]()
|
![]() |
|
|