Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-08-2003, 19:43
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik zie er juist jonger uit dan dat ik ben. Mensen schatten me 17, 18... alleen maar door die Jantje Smit face
Maar goed als dat later ook zo is maakt het niet zo veel uit, als je een jaar of 30, 40 bent ben je daar blij mee
Oud 25-08-2003, 20:03
Tox
Tox is offline
of mensen gokken mij 17 of ze gokken 20 a 21
Oud 25-08-2003, 20:04
Verwijderd
Mensen schatten me vaak jonger. Kan me er niet zo druk om maken, over een aantal jaar wil iedereen jonger lijken, maar dan lukt het niemand. Wie weet mij wel.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 20:16
Verwijderd
Citaat:
evil_angel schreef op 25-08-2003 @ 19:19:
mij schatten ze altijd jonger en dat is pas dikke !#@&*@# !
dan wordt je ook gek van zeg....... "Ohhh ik had je rond de 14 geschat "

tieff opp zeg dat ik toevallig geen breezahslet ben met een centimeter dikke make up op me gezicht
bah wordt daar echt kwaad om bijna

ooh weer lekker vooroordelen

niet alle 14-jarigen zijn breezersletten met en laagje make-up op de face
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 20:47
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
ikke-eva schreef op 25-08-2003 @ 02:09:
ik word vaak jonger geschat werd laatst zelfs een keer voor 15 aangezien
Ik word ook bijna altijd jonger geschat. 12 of 13.
Vind ik niet zo heeel erg, ik zou het veel erger vinden moesten ze mij voor 10 jaar ouder aanzien.
Oud 25-08-2003, 20:59
Another Way
Another Way is offline
Ik word altijd 18-20 geschat

En in Azie zelf 24
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 21:00
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 25-08-2003 @ 21:04:
Mensen schatten me vaak jonger. Kan me er niet zo druk om maken, over een aantal jaar wil iedereen jonger lijken, maar dan lukt het niemand. Wie weet mij wel.
38 ben je niet nee
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 23:37
bassgirl
bassgirl is offline
er zijn uitzonderingen.. mij schatten ze zelfs 15 aaah niet leuk maja over 20 jaar is iedereen jaloers als ik jonger lijk
Oud 26-08-2003, 10:55
Angel
Angel is offline
ik wordt vaak 18 of 19 geschat,maar ik ben 17 (wordt in februari 18)..ik vind het echt niet erg dat ik ouder wordt geschat,vind het juist leuk.
toen ik op vakantie was (met ouders..3 weken zuid frankrijk) zat ik op een grote camping met allemaal nederlandse jongeren..ik verbaaste me heel vaak dat vooral de meiden er 2 of 3 jaar ouder uitzagen en hun gedrag was ook ouderlijker, dan dat ze 'echt' waren..
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 11:15
Verwijderd
ik werd 2 jaar geleden (ik was 15) op 17 geschat.. en op mijn werk dachten mensen (toen ik nog 16 was) dat ik 18 was... maar dat komt waarschijnlijk omdat ik er met bril wel serieus uit zie.. en dan lijk je al sneller ouder.. daarbij heb ik een wijs gezicht... (uhm, dat heb ik ooit eens gehoord.. dat ik eruit zie alsof ik al heel wat heb meegemaakt.. ik vond mezelf trouwens al heel wijs vroeger.. ik was vroeg bewust van hoe het er aan toe was in de wereld enzo en om me heen) terwijl ik toch relatief klein ben..
of ze doen gewoon alsof ze denken dat ik ouder ben (dus wat ze denkne +2) omdat ze het anders lullig vinden.. ofzo

Ik kan er trouwens niet tegen als meisjes van 13 doen alsof ze 17 zijn ofzo.. qua kleding/make-up enzo.. want in hun hoofd zijn het vaak nog redelijk naive meisjes..

Maar daarentegen lopen er ook heel wat mensen rond waarvan ik denk (als ze 21 zijn) dat als ze hadden gezegd dat ze 17 waren had ik het ook geloofd.. dat lijkt me niet leuk..
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 11:41
Firestone
Firestone is offline
ik word altijd ouder geschat.. deze zomer werd ik 21 geschat, maar dat was door engelsen dus dat telt minder.. denk ik

van de week op texel werd ik wel vaker 18 geschat, kreeg ook bijna van die pokke 18+ bandjes om mn pols gedouwd hoewel je bier ook op je 16e kan krijgen ^_^
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 17:33
Sitia
Sitia is offline
Meestal schatten ze me 16.. maar heb afgelopen weekend ook vaker 18 gehoord.
Da was wel even leuk..
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 17:37
Skald
Skald is offline
Ze schatten me meestal 18.
Komt mooi uit.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 18:43
Silver rain
Silver rain is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 26-08-2003 @ 12:15:

Ik kan er trouwens niet tegen als meisjes van 13 doen alsof ze 17 zijn ofzo.. qua kleding/make-up enzo.. want in hun hoofd zijn het vaak nog redelijk naive meisjes..
Even voor de duidelijkheid: ik kan er niks aan doen dat ik een paar jaar ouder lijk, ik draag geen make-up en heb normale kleding aan voor een 13 jarige. Maar je hebt gelijk, ik kan ook niet tegen sommige meisjes in me klas die doen alsof ze al bijna volwassen zijn.
Oud 26-08-2003, 20:23
Dminor
Dminor is offline
Ik lijk geen 16 volgens Wawl
Oud 26-08-2003, 20:41
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
tips om ouder uit te zien iemand??
bah ik vind dat zo erg bij mij is het verschil van wat ze denken en wat ik ben namelijk zo groot....

*kots*
Oud 26-08-2003, 20:45
Verwijderd
Citaat:
MoonMonkey schreef op 25-08-2003 @ 13:26:
Ik word meestal wel 17 geschat, of iets jonger.

Ik heb niet echt het idee dat iedereen er ouder uitziet dan zijn leeftijd. Ik schat iedereen altijd jonger, maar dat kan ook aan mij liggen
Bijna iedereen bij mij in de klas ziet er jonger uit, je zou zeggen dat het een 4e klas is, ook qua gedrag (ipv 6e).
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 20:47
Rundfunk
Rundfunk is offline
Mensen zien me al jaren voor als een 18 jarige...
Is best wel handig
Oud 27-08-2003, 11:20
Verwijderd
Ik word altijd jonger geschat, meestal een jaar of zestien.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 11:22
Soezen
Soezen is offline
Vroeger werd ik altijd veel ouder geschat. Veel ouder betekend dan ook een jaartje of 5. Nu schatten ze me wel ongeveer goed.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 11:27
Goede Fee
Goede Fee is offline
Hahaha, ik word ook meestal ouder geschat, ben namelijk best lang dus...
De ergste keer was wel op vakantie, werd ik 18 ofzo geschat terwijl ik net 13 was geworden, haha die jongens schrokken zich kapot (wel leuke vakantie gehad overigens)
Oud 27-08-2003, 15:47
Nyawa
Wordt altijd jonger geschat...
Vind ik erg vervelend, vooral omdat ik al de jongste ben in mijn klas en bijv. dus nooit meekan naar cafés etc...
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 16:52
Shock
Shock is offline
Vandaag bij het uitzendbureau nog, moest ik m'n naam opgeven en het bedrijf waar ik werk. Vraagt die gast of ie een tikfout maakte, of die 1985 niet toevallig 1975 moest zijn
Oud 28-08-2003, 18:30
cyber ian
cyber ian is offline
op vakantie word ik heel vaak ouder geschat toen ik 13 was en op vakantie me vader belstelde een bier voor hem en een cola dan voor mij ik krijg dan altijd het bier en me vader de cola
heb rond de zelfde tijd heb ik een paar test uitgehaald mogt van me ouders
ik liep supermarkten binnen om alcohol te halen of sterke dronk voor mij en me ouders en kom der ook zo mee naar buiten zonder problemen

ik word nu meestal nog 3 jaar ouder ofzo geschat en daar heb ik totaal geen problemen mee en alcohol halen mag nog wel maar niet te veel
Oud 28-08-2003, 18:41
Severus
Severus is offline
D'r was 1x eens een vent van in de 30 die me 27 jaar oud schatte, en ik was toen nog wel 16 op dat moment!

Maar goed, over het algemeen schat iedereen me ongeveer als 20 jaar oud, maar af en toe schat iemand me jonger in. Dat was pasgeleden nog. Toen was er iemand die me jonger schatte dan 18, maar toen ik zei dat ik 18 was, zei die: "Oh, maar dan kan je bij jou eigenlijk moeilijk inschatten." Huh? Waarom zou dat moeilijk in te schatten zijn?

Maar goed. Ik kan in ieder geval zeggen dat ik over het algemeen wat ouder word geschat.

Groetjes,

Ripper
Oud 28-08-2003, 18:45
Fuzzly
Fuzzly is offline
Sommigen schatten mij in voor 18 jarig in ofzoiets ben maar 15
Oud 28-08-2003, 18:47
Qimm
Qimm is offline
vroeger (geeze, vroeger ) werd ik altijd jonger geschat, maar tegenwoordig klopt het wel ongeveer... maar nooit ouder Ach boeiend!
Reageren

Regels voor berichten