Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Vind ik niet zo heeel erg, ik zou het veel erger vinden moesten ze mij voor 10 jaar ouder aanzien.
|
ik wordt vaak 18 of 19 geschat,maar ik ben 17 (wordt in februari 18)..ik vind het echt niet erg dat ik ouder wordt geschat,vind het juist leuk.
toen ik op vakantie was (met ouders..3 weken zuid frankrijk) zat ik op een grote camping met allemaal nederlandse jongeren..ik verbaaste me heel vaak dat vooral de meiden er 2 of 3 jaar ouder uitzagen en hun gedrag was ook ouderlijker, dan dat ze 'echt' waren.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik werd 2 jaar geleden (ik was 15) op 17 geschat.. en op mijn werk dachten mensen (toen ik nog 16 was) dat ik 18 was... maar dat komt waarschijnlijk omdat ik er met bril wel serieus uit zie.. en dan lijk je al sneller ouder.. daarbij heb ik een wijs gezicht... (uhm, dat heb ik ooit eens gehoord.. dat ik eruit zie alsof ik al heel wat heb meegemaakt.. ik vond mezelf trouwens al heel wijs vroeger.. ik was vroeg bewust van hoe het er aan toe was in de wereld enzo en om me heen) terwijl ik toch relatief klein ben..
of ze doen gewoon alsof ze denken dat ik ouder ben (dus wat ze denkne +2) omdat ze het anders lullig vinden.. ofzo ![]() Ik kan er trouwens niet tegen als meisjes van 13 doen alsof ze 17 zijn ofzo.. qua kleding/make-up enzo.. want in hun hoofd zijn het vaak nog redelijk naive meisjes.. Maar daarentegen lopen er ook heel wat mensen rond waarvan ik denk (als ze 21 zijn) dat als ze hadden gezegd dat ze 17 waren had ik het ook geloofd.. dat lijkt me niet leuk.. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Vandaag bij het uitzendbureau nog, moest ik m'n naam opgeven en het bedrijf waar ik werk. Vraagt die gast of ie een tikfout maakte, of die 1985 niet toevallig 1975 moest zijn
![]() ![]() ![]()
|
op vakantie word ik heel vaak ouder geschat toen ik 13 was en op vakantie me vader belstelde een bier voor hem en een cola dan voor mij ik krijg dan altijd het bier en me vader de cola
![]() heb rond de zelfde tijd heb ik een paar test uitgehaald mogt van me ouders ik liep supermarkten binnen om alcohol te halen of sterke dronk voor mij en me ouders en kom der ook zo mee naar buiten zonder problemen ![]() ik word nu meestal nog 3 jaar ouder ofzo geschat en daar heb ik totaal geen problemen mee en alcohol halen mag nog wel maar niet te veel
|
D'r was 1x eens een vent van in de 30 die me 27 jaar oud schatte, en ik was toen nog wel 16 op dat moment!
![]() ![]() ![]() Maar goed, over het algemeen schat iedereen me ongeveer als 20 jaar oud, maar af en toe schat iemand me jonger in. Dat was pasgeleden nog. Toen was er iemand die me jonger schatte dan 18, maar toen ik zei dat ik 18 was, zei die: "Oh, maar dan kan je bij jou eigenlijk moeilijk inschatten." ![]() ![]() Maar goed. Ik kan in ieder geval zeggen dat ik over het algemeen wat ouder word geschat. ![]() Groetjes, Ripper
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
zelf gaan wonen 16 jarige leeftijd noaaa | 10 | 05-08-2010 15:12 | |
Psychologie |
jongeren (15 t/m 17) en (Gedwongen) hulpverlening. Welke mate ouders betrekken? Fantôme | 34 | 13-05-2007 20:43 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoe oud word jij ingeschat? MelFi | 178 | 11-07-2006 21:01 | |
Liefde & Relatie |
meer mooie vrouwen dan mooie mannen Trinity | 65 | 28-11-2005 19:53 | |
Seksualiteit |
Jongeren beginnen te vroeg aan seks amz | 64 | 08-04-2004 12:44 | |
Liefde & Relatie |
Je mag niet van je ouders o0BeKsKuH0o | 107 | 11-06-2003 16:45 |