![]() |
|
Gebruik Vevida
€ 36,30 per jaar (inclusief .nl domein) Specs: 25mb webspace 2gb traffic per maand 10 pop boxen Belangrijkste voor mij daar is dat ze een uitstekende support hebben en het .NET platform + onbeperkt aantal access databases ondersteunen en die combinatie gebruik ik zeer veel.
|
![]() |
|
![]() |
domein www.register4less.com
hosting www.viperhost.com Kheb het VR-1 pakket (reseller)100mb + 1gig space & 4gb + 15gb transfer (eerste voor men eigen site en 2de om te resellen).
|
Ik host, net als Deathz0rz m'n website gewoon thuis, op m'n eigen server (=tevens router).
Webspace is dus de grootte van hdd, en dat is 4gb. dataverkeer is op te zoeken @ chello.nl Verder draai ik Apache (versie... geen zin om te kijken(oud)) en heb ik ondersteuning voor PHP.
|
Mn site is gehost bij efficienthosting
500 MB Webruimte 13 000 MB Dataverkeer Onb. aantal subdomeinen Max. 20 domeinen PHP phpMyAdmin 50 MySQL Databases Perl 5.x Eigen cgi-bin SSI Beveiligde directories Eigen error pages cPanel toegang Uitgebreide Statistieken Access/Error logs Onb. aantal FTP accounts 24/7 FTP toegang Frontpage Extensies Cron jobs Onb. aantal Pop3 accounts Onb. aantal mail forwards Onb. aantal mail aliassen Onb. aantal autoresponders Catch-all mail account Onb. aantal mailinglists Webmail Spam filters Dagelijkse backup Voor € 139,95 euro per jaar. Goede support en bijna geen downtime... Ben er dus wel blij mee ![]()
|
![]() |
|
|