Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Vroeger had ik ookaltijd dat alles gelijk moest zijn.. maar dat heb ik afgeleerd... gelukkig..
nu zit ik altijd met me voet tegen het laatje van de lage tafel als ik tv zit te kijken... kan me moeder niet tegen ![]() als ik me verveel ga ik aan me oorbellen zitten.. en die uit me oren halen en er weer in doen.. ![]() Verder valt het nog wel mee met mij geloof ik... |
![]() |
|
waah... heb je even?
![]() *nagelbijten (vooral als er nagellak opzit) * haren uittrekken * constant kijken of er dode puntjes in m'n haar zitten * op de binnenkant van m'n wang kauwen * heel veel knipperen met m'n ogen * ring de hele tijd afschuiven en weer omdoen * oorbellen de hele tijd in en uit doen * heel veel dwangmatige dingen (zoveel tellen m'n adem inhouden, als ik op een digitale klok zie hoe laat het is, moet ik soms van mezelf naar de klok blijven kijken tot de tijd verspringt... ![]() ach... k heb t zelf vaak niet eens meer door, maar dit soort dingen, dus ![]()
|
![]() |
Iedere 5 sec op me tel kijken... MaarjA dat is waarschijnlijk omdat ik me nergens op me gemak voel..
of met me voet wiebelen als ik me benen over elkaar heb of dat op 1 of andere me nier me voet de grond niet raakt... en haar uit me ogen vrijven wat niet eens in me ogen zit ma heb heel lang gehad dat het de helletijd voor me ogen hing omdat het oz geknipt was en nu wrijf ik het nog uit me ogen |
![]() |
|
Nou ik er over nadenk..
![]() Ik 'knak' heel vaak mijn vingers, weet niet waarom... En als ik op een digitale klok kijk, tel ik alles bij elkaar op tot ik tot een tiental kom... ![]() En dat keelschrapen..heel irritant ![]()
|
![]() |
en ik maar denken dat ik gek ben.
iedereen heeft dat dus. mijn lijstje: - voordat een auto mij voorbijgaat moet ik langs bijv. een lantaarnpaal zijn gefietst. - tafels, stoelen, kleedjes, bloempotten, etc. moeten kaarsrecht staan. Anders word ik gek. - ik ruik overal aan. - als ik een digitale klok zie moet ik er zonder te knipperen naar blijven kijken totdat de klok verspringt. - als ik een gele auto zie tik ik mijn linkerbeen aan. en zo zijn er nog wel meer van die dwangmatige dingen waar ik nu niet opkom en die ik dus blijkbaar onbewust doe. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
[KumbayaTopic] If you really knew me .. Verwijderd | 60 | 24-01-2016 11:07 | |
De Kantine |
Wat is jouw tic? Little Dutchess | 89 | 22-02-2006 19:35 | |
Lifestyle |
bepaalde ticjes! Susanne | 69 | 14-06-2004 20:08 | |
De Kantine |
Welke tics heb jij? Verwijderd | 40 | 28-06-2003 10:42 | |
Lichaam & Gezondheid |
Heb je last van een tic of ken je iemand die het heeft? emperor crono | 5 | 09-09-2002 14:26 | |
Psychologie |
tics FullMoon | 22 | 01-04-2002 07:07 |