Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
het ligt aan mn bui en aan de band. op coldplay ga ik in een vrolijke bui springen en zwaaien, op radiohead en rasputina vaag dansen en bij de meeste andere bands beweeg ik alleen mn hoofd. een probleem is dat ik een grote spiegel op mijn kamer heb, dan zie ik mezelf belachelijk doen en houd ik op. hoewel ik niet zeker weet of dat wel een probleem is
![]() |
![]() |
|
![]() ![]() soms , als ik gewoon de muziek keihard zet ... dan wil ik wel uit me plaat gaan (otep , SOAD ... whatever) ik pit liever op die muziek , maar dat gaat thuis niet zo makkelijk. maar k ga niet als een idol voor de spiegel staan met een deobus in me klauw ofzo ![]() ik pak me gitaar ook vaak , en vooral als ik het nummer meej kan spelen ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 01-09-2003 om 08:13. |
![]() |
|
![]() |
Bij concerten ga ik de pit in, dan heb ik het meestal Zeer naar mijn zin
![]() ![]() Verder, als ik thuis zit ofzo, of als ik dus muziek hoor dat niet in een concertzaal/festival blaat is dan headbang ik gewoon. Maar dat gaat automatisch bij mij op de een of andere manier... ![]() ![]() |
![]() |
|
luchtdrummen altijd...
dansen heb ik veel te weinig ruimte voor in mijn knusse computerhoek en in mn kamer luister ik alleen muziek tijdens het slapen gaan.... owja, en tijden het tanden poetsen sochtends, en dan zing ik wel uit volle borst mee altijd, hoewel dat met tandpasta in je mond niet altijd even 'vlekkeloos' gaat...
|
AIRDRUMMEN ! *yeah ... das leuk , doe ik ook veel.
maar bij de meeste muziek die ik zoooo vaak luister kan ik ook alle partijen meedoen zegmaar. en ik filter alles ... kan dus zegmaar gewoon concentreren op de bas ... en dan weer op de drum ![]() op concerten *burn in the pit* ... daar weet ik me wel te vermaken . en zo nu en dan ff bijkomen , en naar de band kijken en gewoon mee springen enzo... ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekbespreking "La vie à reculons" designerfox | 5 | 18-04-2007 13:57 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Afscheid [vernieuwd] tiram | 45 | 12-05-2004 15:02 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal: Afscheid tiram | 71 | 20-12-2003 13:30 | |
Verhalen & Gedichten |
Beetje dagboek Vlooienband | 30 | 29-06-2003 18:25 |