Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ja ik zou graag in mexico willen gaan wonen met mijn vriend of in miami..
waarom? Warm mooi land en ja omdat die landen ons wel treken.. waaarom nu niet.. ik ben te jong zit nog op school te weinig geld ben een mama's kindje... Maarja is ook maar door 1 ding gekomen dat ik nu een mama's kindje ben nouja 2 dingen
||
Citaat:
Ik zou best naar de VS willen emigreren ja... Alleen al omdat het daar allemaal veel makkelijker gaat, iedereen veel vriendelijker (ook al lijkt het supernep) en I get to speak english all day long! Nee, ik vind het echt geweldig, vooral studeren/werken lijkt me waanzinnig daar. Neemt niet weg natuurlijk dat het in Nederland ontzettend goed geregeld is... Ik denk dat ik een paar jaar in de VS ga wonen en tóch weer terugkom in Nederland... But, you never know!
|
nee, vooropig niet iig
ik voel me nu prettig hier in nederland en zou dr niet aan moeten denken om een heel leven daar acher te moeten laten nu
|
nou Frankrijk lijkt me wel gaaf om daar te wonen, maar dan ga ik Nederland toch missen, dus geef mij maar Nederland, we hebben het hier hartstikke goed, dusse... (nou ja, op bepaalde dingen na
![]() ![]() ![]() ![]()
|
Ja, ik zou het best willen, maar niet voor de rest van mijn leven, dan zou ik mijn familie te erg missen en de mensen van wie ik hou...Amerika lijkt me dan een land waar ik me wel een paar jaartjes zal vermaken en dan vooral om (nog) zelfstandiger te worden
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Groetjes, Ripper
||
Citaat:
![]()
|
ik wil niet emigreren. nu iig niet. het lijkt mij niks om zo ver van familie en vrienden te wonen en ergens anders een heel nieuw leven op te moeten bouwen. ik zou wel graag voor langere tijd willen reizen, maar dan na een jaar of twee weer lekker naar het natte, koude, chagrijnige, rare, suffe Nederland terug
![]() |
![]() |
||
Citaat:
2.Omdat dit land verrot is. 3.Iran ofzo of een ander koninkrijk van allah. of een land met natuur. als er maar liefde is. 4.Zo snel als ik kan |
![]() |
|
Ik zou heel graag naar Amerika emigreren, misschien daar ook studeren op zo'n enorme universiteit. Het enige nadeel van de VS vind ik dat je zo'n cursus moet volgen om je Amerikaans te voelen ofzo. En dat ze zo verschrikkelijk nationalistisch zijn. Bijv. op highschools moeten ze aan het begin van de les eer betonen aan de amerikaanse vlag die dan in de klas hangt. Kortom die kinderen daar worden gewoon gebrainwasht.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar om de vragen te beantwoorden: 1. Ja. 2. Omdat ik in een ander land m'n idealen beter kan verwezenlijken, en ik de bekrompenheid hier zat begin te worden. 3. Een Zuid-Amerikaans land. 4. Na m'n studie. |
![]() |
|
ik heb de afgelopen paar jaar ook met het idee rondgelopen van 'ik moet ooit echt naar de vs emigreren'. Maar hoe meer ik me in het land verdiepte, hoe minder het me aantrok, en nu, als ik de kans zou krijgen, zou ik denk ik wel gaan, maar ik zou er niet meer alles aan doen om erheen te gaan.
Australie en (vooral) Nieuw-Zeeland lijkt me ook geweldig om heen te gaan, maar misschien toch iets te ver weg. Nu zou ik heel graag naar Engeland (vooral Londen) willen, ik loop nu ongeveer een jaar met dat idee rond en ben ook serieus aan het kijken of ik daar misschien zou kunnen studeren.
|
nee, absoluut niet.
ik hou te veel van mijn familie, m'n omgeving, alles waar ik aan gewend ben en nederland zelf ![]() als ik móest dan zou ik naar curacao gaan. ook nederlands en daarnaast is d'r ook familie van mij daarheen geëmigreerd. maar nee, ik wil echt niet emigreren. nooit gewild ook.
|
Ik niet. Heel misschien als de (politieke)situatie erg zou veranderen, als extreem-rechts aan de macht zou komen. Als Pim Fortuyn minister-president had geworden (kan het me bijna niet voorstellen) en hij had de macht gehad om te doen wat hij zei, dan misschien, maar het zou zeer moeilijk zijn.
|
![]() |
|
Mij gaat emirgreren ja..... Sinds afgelopen zomer hebben mijn ouders een tweede huis gekocht in Bergamo.... NAbij Milaan..... Lekker naar Italie dus.... Geen last van belastinegn en dergelijken. Gewoon ontduiken daar doet toch iedereen. Maar gelukkig duurt het nog wel ff voor we gaan. Moet nl eerst ff mijn studie afmaken. En aangezien het nog twee jaar duurt voor ik mijn Vwo heb (Waarschijnlijk langer maar goed) heb ik nog alle tijd om van dit landje te genieten.....
|
![]() |
|
![]() |
Het heeft zijn positieve en negatieve kanten.... Ik emigreerde naar Spanje zo een 3 jaar geleden ( ben nu 19) en het was zeer zwaar, juist op die leeftijd, veel zwaarder dan het lijkt en men verwacht... Op school was het niet eens zo verschrikkelijk om bio en scheikunde in het spaans te krijgen, erger was de spaanse-leer- methode, waar je helemaal aan moet wennen en zo anders is. Het was echt zo kut dat men niet kon begrijpen dat je op een andere manier denkt, omdat je het anders geleerd hebt en dat zorgt voor heel wat misverstanden en zeker op school. Want men denkt dat als je de taal zo ongeveer kan spreken, er geen andere moeilijkheden zijn. Dus niet!!
En het ergste is natuurlijk al die vriendschappen die je achterlaat in je land en helemaal op nieuw moet beginnen. Wat heb ik veel afgehuild die eerste jaar in Spanje. ![]() Maar het positieve is natuurlijk dat je ontzettend veel cultuur en levenservaring ontvangt, en al die tranen zijn daar dus de moeite waard voor geweest |
![]() |
|
![]() |
Niet voor altijd, maar ik wil zeker een aantal jaren van m'n leven in het buitenland doorbrengen. Landen die doorgaan voor de wasmachine: Canada, Malta, Turkije, Frankrijk, Zwitserland, Spanje, Mexico, Cuba.
Maar uiteindelijk kom ik toch weer terug naar Nederland, das toch een beetje 'mijn' landje..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ligt er maar aan hoe mijn carrierekansen liggen
![]() En als ik naar het buitenland moet vanwege een baan hier, dan vind ik t helemaal niet erg om te emigreren. Maakt me dan ook helemaal niet uit waarheen. Hoewel mijn voorkeur uitgaat naar: Oost-Europa, Scandinavie, Zuidelijk Afrika (en dan t liefst Mozambique, Zuid-Afrika of Botswana) of Ierland.
|
![]() |
Ik ben in Rusland geboren en woon al zo'n 10 jaar in Nederland.
Ik zou niet terug willen om daar te wonen, maar meer voor het eten. Ik mis het eten daar wel. Echt heerlijk. En hier is het moeilijk te verkrijgen en sommige dingen helemaal niet. Na 10 jaar Nederland, begin ik dit landje toch pissed te worden. Ik zou graag naar Amerika willen verhuizen. Wanneer? Ik denk als ik goed Engels beheers. Moet me daar wel goed verstaanbaar kunnen maken! ![]() Waarom? Weet niet, ik denk omdat ik van verandering hou. In Nederland is alles precies hetzelfde waar ik ook kom. In Amerika heb je veel verschil in natuur en ook mooi natuur. Bijv.: mooie witte palmstranden, bergen, woestijnen etc. etc. Laatst gewijzigd op 09-09-2003 om 19:42. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Lat relatie, lijkt me lastig. Yora | 5 | 14-12-2011 11:31 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied #108 giftig kevertje | 499 | 12-04-2010 16:30 | |
De Kantine |
Vraag maar raak #3 Verwijderd | 500 | 23-01-2009 15:56 | |
De Kantine |
Wat wil je graag weten van de forumer onder je? #3 Verwijderd | 500 | 23-04-2008 14:50 | |
De Kantine |
Zou jij willen emigreren?En zo ja, waarheen? hasseltboy | 116 | 28-12-2005 20:17 |