Advertentie | |
|
![]() |
|
Ja maar die reserve kleren waren dus inmiddels ook natgeworden toen ik ze aan had getrokken nadat die andere kleren drijfnat waren. ( Dus dit was dus zowel letterlijk als figuurlijk: Van de regen in de drup )
Maarja.. leert zich wel voor de volgende X dat het idd wel useless is om meerdere kleren mee te nemen ja...
|
Mja, teveel water schijnt allerlei benodigde stoffen uit je lichaam te halen.. Ofzoiets.
Ach, het is een van de duizenden manieren om dood te gaan. En volgens mij niet een van de allerfijnsten.. Euh, waar ging het eigenlijk over?
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Het gaat goed met ons' Ellie hoor. Ze is pas nog naar een of ander deathrockfestijntje in Deutschland geweest. Voor de foto's: http://www.angelfire.com/droid/oftheundead/Pagan.html En zoals je op Lifestyle hebt kunnen lezen krijgt het hele forum de nederige groeten, en exo en Gilles de speciale nederige groeten. En we zijn niks veranderd. Gaan we kleren kopen, komen we allebei met een stapeltje cd's thuis.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar we lagen goed in de oude fabriekshal van Philips: warmer dan een tentje, je ligt zeker droog, je kan je kleren ook drogen, je hebt meer plaats, kon nog dekens lenen daar, kreeg gratis koffie, soep, drinkwater en warme chocomel, kon overdekt koken en je had normale wc's i.p.v. die dixi's. |
![]() |
||
Citaat:
![]() die rechter: awrrr ![]() sorry ik hou veel te veel van m'n rol als veekeurder. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Komop nou man je gaat toch niet naar huis van een beetje regen als je 100Euro hebt betaald!? Wij werden 's ochtends daar ook wakker met het water tot onze enkels en alles nat maar we zijn gewoon blijven staan en de zelfde middag nog was het water grotendeels weg en het weer werd ook weer wat beter...
Sorry hoor maar ik vind het een beetje zwak om meteen naar huis te gaan, ik heb gewoon daar op t terrein ff een droge trui gekocht en een 'regenjack' en het was best goed vol te houden... Twas een cool festival en het geluid op t hoofpodium was helemaal niet zo slecht maar verder naar achteren werd het wel minder goed mede door de wind en de akoestiek was op die afstand ook niet zo best maar als je maar een beetje voor de toren stond was t geluid al behoorlijk lekker! En ja vooral vanochtend lag er bij die Dixies vanalles meer dan alleen water want de helft was omgedonderd!
||
Citaat:
Hmja.... Volgende X dan maar niet meer de miet uithangen vreesch ik en gewoon blijven....
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saai #1227 Verwijderd | 500 | 30-11-2010 22:55 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[SK] Vluchtigestof+residu Skilly | 1 | 14-09-2005 19:25 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje: de Big Mistake Bumpie | 9 | 09-03-2005 17:13 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |