Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-08-2003, 13:17
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
M n M schreef op 31-08-2003 @ 14:13:
Denk harder
Gedaan, met geen resultaat.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-08-2003, 13:17
Qimm
Qimm is offline
Ik weet het niet meer precies, maar het was in de stijl van 'wrong turn' maar dan... met minder bloed Wel spannend en avontuurlijk... beetje vaag nog. Misschien herinner ik me het nog in de loop van de dag
Oud 31-08-2003, 14:24
fib
fib is offline
Ik heb min of meer de dag verwerkt, ik werk bij ecomare (centrum voor wadden en noordzee) s'middags had ik niets te doen toen kreeg ik de opdracht om de jonge zeehonden ze observeren, want ze moeten leren om vis te vangen.

Ik heb dus een groot deel van de middag zeehonden gekeken die een beetje aan het spelen waren met levende palingen.

Vanacht sliep ik heel onrustig, was steeds half wakker enzo, maar ik droomde constant over zeehonden.
Oud 31-08-2003, 14:33
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Dat ik naar school moest en niet wist waar ik mijn rooster moest ophalen.

deze droom wordt morgen waarheid.
Oud 31-08-2003, 14:54
wissie
wissie is offline
Dat ik een belangrijke wiskundetoets had of een examen wiskunde. En ik had wel geleerd maar niets kwam me bekend voor. Een vriendin zat naast, en zij zei de uitkomsten voor, maar zelfs toen snapte ik er niets van. En toen vroeg iemand aan mij hoe ver ik was, en ik zei bij som 13, en toen werd er gezegd dat ik net zo goed kon stoppen, omdat ik het toch nooit meer op tijd af zou krijgen. Uiteindelijk had ik een 5, terwijl ik dacht dat ik een 2,7 zou hebben. Oh en ik was geslaagd ofzo

Ik heb ook nog gedroomd dat ik in Italië was en dat daar springende wormen waren.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 15:03
Rem
Rem is offline
Ik ging met een bestelbusje naar een onderwater-restaurant. we moesten eten van een lelyblad
Oud 31-08-2003, 15:23
here I am
here I am is offline
over een jongen die ik al heel lang ken, maar ik absoluut niet leuk vind en waar ik ineens mee stond te zoenen ofzow
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 15:37
Rem
Rem is offline
Citaat:
Rem schreef op 31-08-2003 @ 16:03:
Ik ging met een bestelbusje naar een onderwater-restaurant. we moesten eten van een lelyblad
en na het eten werd ik achterna gezeten door een bouvier die in de fik stond

wat kunnen dromen toch raar zijn
Oud 02-09-2003, 08:20
Verwijderd
up, want ik heb vannacht gedroomt..

Euhhhh Ik zat in een klein vliegtuig met een heleboel mensen.. en dat vliegtuig steeg op, en toen dat gebeurd was kwam op een gegeven moment mn vader en die pakte zn mes en stak iedereen in de buik.. En hij ging allmeaal dingen zeggen over dat we nooit het vliegtuig levend zouden verlaten. Maargoed toen wkamen we langs een tankstation voor vliegtuigen (ja hoor, geloof je t zelf) en daar werkten 2 zwarte mannen.> En die moesten de ruiten van het vliegtuig aan de binnenkant schoonmaken, en wij hadden allemaal flink wat bloed enzo.. Maar ik pakte een servetje en vouwde dat ding helemaal open en ik zat ergens voorin het vliegtuig, het servetje was net groot genoeg om de hele wond te bedekken maar de rest liet het gewoon zo en bleef daar lekker zitten met zo n grote wond.. Maar die 2 mensen van het tankstation deden niks, ze zwaaiden ons zelfs nog uit toen we weer opstegen.
Daarna gingen we dus verder, en opeens gingen ze ergens stoppen.. En toen waren we bij een snelweg , maar de autos reden allemaal heel langzaam..
En ik zag mn vader met nog een jongen, de jongen reed voorop op een 1wieler, probeerde hem voor te blijven en de vader op een fiets.. Maar ze kwamen maar nauwelijks vooruit, op een fietspaadje ofzo.. Dat even later een snelweg werd maar ze reden even snel als de auto's op de snelweg.. De andere mensne vonden op de 1 of andere manier auto;s waar ze in hun eentje inzaten.. Maargoed de vader jaagde ieedereen dus op.. En uiteindelijk kwam ons gezin zonder vader bij ons huis aan.. We waren met zn 5en.. Moeder, ik, nog 2 oudere meisjes en nog een jongen (die geloof ik ook ouder dan mij was, en in elk geval niet mn echte broer was ). En hij jaagde ons nogsteeds op.. Hij kwam de deur binnen en wij duwde die met alle macht dicht, de jongen dan.. Hij had nogsteeds het mes bij zich.. Maargoed wij realiseerden ons dat we er niet konden blijven dus we probeerden wanhopig weg te komen maar het lopen ging zo traag.. En we wouden bij elkaar blijven.. We probeerden met zn alllen in een auto te gaan1 straat verderop maar dat paste niet. Toen renden we maar naar de metro.. De 51.. Wij zaten daar met zn allen in.. En uit angst dat hij de metro na ons zou nemen (want hij ahctervolgde ons nogsteeds) bleven we bij amsterdam cs zitten en gingen we zo nog een keer terug richting amstelveen.
En hier ergens werd ik wakker.

Ik weet niet wat er met de anderen gebeurde.> Wij wouden met zn 5en naar het ziekenhuis voor de wonden maare we waren te bang dat hij ons zou vindne en zn werk zou 'afmaken'

Laatst gewijzigd op 02-09-2003 om 08:36.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 09:15
Anne
Anne is offline
Ik droomde dat ik een blauw oog had, want ik was tegen een muur aangelopen. En ik ging een tv-programma bijwonen (waarschijnlijk droomde ik dat omdat ik gisteren écht een programma bij heb gewoond) met Femke (goh ) en toen heb ik heel erg lang met haar staan praten en toen waren we vriendinnen. En ze vond me heel zielig omdat ik een blauw oog had.
Oud 02-09-2003, 09:16
Thomas
Thomas is offline
Ik droomde dat ik een nieuwe auto kreeg.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 10:22
Verwijderd
Ik droomde dat ik met een vliegtuig naar huis moest gaan, maar het inchecken ging helemaal mis. Ik was vanalles vergeten. En tja, toen zat er een kat achter me aan, afschuwelijk. Hij probeerde me telkens te krabben. Uiteindelijk was hij dood gegaan.
Ik kwam mijn vader even later op een brug tegen, hij was naar een standbeeld aan het kijken.. nou ja, niet echt een standbeeld; het was een opgezette keizer van een of ander land. Dood dus, maar wel 'echt'. Heel gek om te zien.
Ennn... toen.... gingen we nog bij een oom van mijn vriend langs (een oom die niet bestaat) en speelde ik een beetje met zijn kindje van 2, heel lief.

Mja, dat was het
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 15:35
Verwijderd
Ik droomde vannacht best wel bizar. Ik droomde dat Balkenende zat te ontbijten samen met Japie de Hoop Scheffer bij Bush. Toen kwam er op een gegeven moment een haai binnelopen (?) en die beet het hoofd van Bush af. En toen werd ik wakker...
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 17:02
Verwijderd
Over het zusje van Faery/Roel die met me wou praten over ijsthee.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 17:08
<<CoEnCePt>>
<<CoEnCePt>> is offline
JAJAJJAJ MENSEN,,,,,, PiEMel in je Oor
geheh ik heb gedroomd over een lekker wijf zo met me piemel in d'r oor hahaahah oo nee was geen droom
blow all the way to home mensen i like it loud !!
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 20:09
A*
A* is offline
Iets vreemds, over school geloof ik. :\
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 22:02
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
geen idee
Oud 03-09-2003, 22:15
Guybrush
Guybrush is offline
Dat ik andermans auto kapot had gereden en het niet mijn schuld was en ik degene ging achtervolgen die het had gedaan in een tunnel En later had ik ook schade aan m'n eigen auto

Damn, wat was ik blij toen ik wakker werd
Oud 04-09-2003, 07:17
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
ja was echt heeeeeeeeel vaag: dat ik een auto gejat had van de begeleiding van scouting en toen ermee weg ree met nog 2 meiden en toen waren we verdwaalt en hadden we de auto ergens neer gezet en toen gingen we lopen en toen kwamen we me opa en oma tegen die zeiden ja je moet daar heen want deze kaart is van jan (woont in belgie) en wij weer lopen en toen was er ineens een jongen bij gekomen. Toen gingen we verder lopen en toen stond alles ineens in de brand enso en toen werd ik wakker.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 07:46
Ambrosia
Ambrosia is offline
Ik droomde vanacht dat we dinsdag zouden vertrekken naar Londen!
maar het was heel vaag...toen we daar aankwamen hadden we geen ticket ofzo...En toen was er nog een probleem, maar dat kan ik me totaal niet meer herinneren.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten