Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
up, want ik heb vannacht gedroomt..
Euhhhh Ik zat in een klein vliegtuig met een heleboel mensen.. en dat vliegtuig steeg op, en toen dat gebeurd was kwam op een gegeven moment mn vader en die pakte zn mes en stak iedereen in de buik.. En hij ging allmeaal dingen zeggen over dat we nooit het vliegtuig levend zouden verlaten. Maargoed toen wkamen we langs een tankstation voor vliegtuigen (ja hoor, geloof je t zelf) en daar werkten 2 zwarte mannen.> En die moesten de ruiten van het vliegtuig aan de binnenkant schoonmaken, en wij hadden allemaal flink wat bloed enzo.. Maar ik pakte een servetje en vouwde dat ding helemaal open en ik zat ergens voorin het vliegtuig, het servetje was net groot genoeg om de hele wond te bedekken maar de rest liet het gewoon zo en bleef daar lekker zitten met zo n grote wond.. Maar die 2 mensen van het tankstation deden niks, ze zwaaiden ons zelfs nog uit toen we weer opstegen. Daarna gingen we dus verder, en opeens gingen ze ergens stoppen.. En toen waren we bij een snelweg , maar de autos reden allemaal heel langzaam.. En ik zag mn vader met nog een jongen, de jongen reed voorop op een 1wieler, probeerde hem voor te blijven en de vader op een fiets.. Maar ze kwamen maar nauwelijks vooruit, op een fietspaadje ofzo.. Dat even later een snelweg werd maar ze reden even snel als de auto's op de snelweg.. De andere mensne vonden op de 1 of andere manier auto;s waar ze in hun eentje inzaten.. Maargoed de vader jaagde ieedereen dus op.. En uiteindelijk kwam ons gezin zonder vader bij ons huis aan.. We waren met zn 5en.. Moeder, ik, nog 2 oudere meisjes en nog een jongen (die geloof ik ook ouder dan mij was, en in elk geval niet mn echte broer was ). En hij jaagde ons nogsteeds op.. Hij kwam de deur binnen en wij duwde die met alle macht dicht, de jongen dan.. Hij had nogsteeds het mes bij zich.. Maargoed wij realiseerden ons dat we er niet konden blijven dus we probeerden wanhopig weg te komen maar het lopen ging zo traag.. En we wouden bij elkaar blijven.. We probeerden met zn alllen in een auto te gaan1 straat verderop maar dat paste niet. Toen renden we maar naar de metro.. De 51.. Wij zaten daar met zn allen in.. En uit angst dat hij de metro na ons zou nemen (want hij ahctervolgde ons nogsteeds) bleven we bij amsterdam cs zitten en gingen we zo nog een keer terug richting amstelveen. En hier ergens werd ik wakker. Ik weet niet wat er met de anderen gebeurde.> Wij wouden met zn 5en naar het ziekenhuis voor de wonden maare we waren te bang dat hij ons zou vindne en zn werk zou 'afmaken' Laatst gewijzigd op 02-09-2003 om 08:36. |
![]() |
|
Ik droomde dat ik een blauw oog had, want ik was tegen een muur aangelopen.
![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik droomde dat ik met een vliegtuig naar huis moest gaan, maar het inchecken ging helemaal mis. Ik was vanalles vergeten. En tja, toen zat er een kat achter me aan, afschuwelijk. Hij probeerde me telkens te krabben. Uiteindelijk was hij dood gegaan.
Ik kwam mijn vader even later op een brug tegen, hij was naar een standbeeld aan het kijken.. nou ja, niet echt een standbeeld; het was een opgezette keizer van een of ander land. Dood dus, maar wel 'echt'. Heel gek om te zien. Ennn... toen.... gingen we nog bij een oom van mijn vriend langs (een oom die niet bestaat) en speelde ik een beetje met zijn kindje van 2, heel lief. Mja, dat was het ![]() |
![]() |
|
ja was echt heeeeeeeeel vaag: dat ik een auto gejat had van de begeleiding van scouting en toen ermee weg ree met nog 2 meiden en toen waren we verdwaalt en hadden we de auto ergens neer gezet en toen gingen we lopen en toen kwamen we me opa en oma tegen die zeiden ja je moet daar heen want deze kaart is van jan (woont in belgie) en wij weer lopen en toen was er ineens een jongen bij gekomen. Toen gingen we verder lopen en toen stond alles ineens in de brand enso en toen werd ik wakker.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Vertel iets over jouw nacht #2 TopDrop | 500 | 13-01-2008 13:15 | |
De Kantine |
Jouw dag! #2 TopDrop | 500 | 18-08-2007 20:39 | |
De Kantine |
Wat droomde de persoon boven jou vanacht? Bongalientje | 24 | 26-04-2007 16:57 | |
De Kantine |
Hoi! Wat staat er onder je ctrl+v? Briseďs | 500 | 03-01-2005 17:27 | |
Verhalen & Gedichten |
>>geen dromen meer << *Norena* | 12 | 30-06-2002 21:59 | |
Verhalen & Gedichten |
Droom (vanacht gedroomd :D) Gothic | 10 | 13-03-2002 16:04 |