Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
waarom alleen als jongen heel makkelijk?
als meisje 10 jongens op 1 avond schijnt ook haalbaar hoor zo ken ik een meisje die een heel voetbalteam ontmoette en ze 1 voor 1 heeft afgewerkt.. op 1 avond dus maar nee, nooit gedaan.. wel 3 op 1 avond, maar ach.. ik mag ook best eens de slet uithangen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
ok, in een dronken bui heb ik een onderzoek gehouden voor onze schoolkrant. Het was op een schoolfeest. Geweldig, we gingen alle jongens vragen of ze wilden zoenen. Nou dat wilden er 20!!!!! Echt, 20... Er waren er 10 ongeveer die zeiden dat ik gek was
![]() Uiteindelijk ben ik gewoon weer naar huis gegaan zonder met iemand te zoenen. Maar het is absoluut mogenlijk!!! Voor iedereen. Als je maar lef hebt...
||
Citaat:
Ik vindt sowieso om met een jongen voor een avondje te zoenen niet zoveel aan, ja eens in de zoveel tijd is het wel leuk maar verder... Ik heb het een keer of 3 gedaan, voor een avondje zoenen... Het is volgens mij best wel te doen voor een jongen meerdere meisjes op 1 avond.. Ok, je moet wel een beetje een babbeltje kunnen maken maar als dat lukt ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nu nog een beetje zelfrespect.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Maar ik zoen nooit tijdens het uitgaan eigenlijk (ja of het moet mijn vriend zijn ofzo... maar niet met iemand die ik verder niet ken) vind ik mja... best stom ![]()
|
Natuurlijk kan zoiets.
Door gewoon brutaal, lak aan de wereld te hebben, lomp en asociaal te zijn. Dan lukt op de korte termijn vrijwel alles, al moet je natuurlijk wel rekening houden met een portie klappen of iets in die richting. Ik heb op vakantie een keer een jongen uit onze groep negen verschillende meisjes zien zoenen, terwijl ik de hele avond op dezelfde plek heb gestaan. Zou dus goed kunnen dat hij ergens anders ook nog wel ‘zijn slag’ heeft geslagen, iets wat hij waarschijnlijk zelf ook niet meer weet. Kroegentochten in Lloret, feestjes waar de gemiddelde leeftijd 15 jaar is en jij kunt vertellen over je auto, eigen kamer en werk of feestjes waar iedereen in een trip zit; moet jij eens opletten hoe makkelijk het je gemaakt worden. Zelf houd ik niet van zoenen tijdens uitgaan. Het is onsmakelijk en zonde van je tijd! Mensen die zoenen tijdens uitgaan zijn volgens mij nog niet eens zo kansloos, er vol ornaat over vertellen is des te kanslozer. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Verder vind ik het niet echt prettig om naar een zoenend stelletje te kijken. Niet dat ik me eraan stoor, want dan kijk ik wel een andere kant op maar als ik drie uur lang naar hetzelfde gebekvecht moet kijken en nog steeds niet duidelijk is wie de sterkste tong heeft kan ik het best onsmakelijk gaan vinden. Verder is uitgaan misschien een leuke plek om leuke mensen te ontmoeten, maar dan ben ik wel benieuwd hoeveel leuke mensen jij tijdens uitgaan hebt ontmoet die ook daadwerkelijk, na ze twee maanden te kennen, nog steeds leuk zijn. Meestal is het niveau bedroevend laag en dat maakt uitgaan ook lekker simpel, leuk en onbezorgd. Tenzij het niveau én erg laag is én ontzettend gespeeld is. Kortom, ik ga niet uit om leuke mensen te ontmoeten maar ik ga uit om met mijn eigen vrienden een leuke avond te hebben. Bovendien heb ik een vriendin en praat wel met leuke en niet-leuke mensen, maar niet met de intentie om leuke mensen te ontmoeten maar meer om een grappig gesprek aan te gaan wat meestal nergens over gaat. Verder mag van mij iedereen met elkaar zoenen tijdens uitgaan. Zelf ben ik er alleen niet zo'n aanhanger van. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
@ AGH
OKe, dan ist goed ![]() Maaruh idd opscheppen erover is best wel kansloos jah... |
![]() |
|
![]() |
Als een jongen met heel veel meiden gaat maakt het niet uti maar zodra een meid met 2 op 1 avond gaat is het een slet, hoer enz.
Ik heb zelf ook wel es met meerdere jongens op een avond gezoend. Was een wedstrijd met een vriendin van mij. En het was meer het motto van wij kunnen ook wat jongens doen. 1 keer en nooit weer. Maar toch wel grappig. Je moet toch alles een keer uit proberen. Wie heeft der trouwens wel es met een meiden gezoend? ik bedoel meid met meid. of jongen met jongen misschien??? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
tja khad ook zo'n vriendin, ging op een avond met 15 gozers...maar die tijd is ze nu voorbij...eerst boeide ut me weinig, maar na een tijdje heb ik der wat van gezegt...niet leuk: denk je gezellig op stap te gaan, is ze de hele tijd verdwenen om vervolgens te horen dat ze met nr. 11 is gegaan ofzo...
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
hahahaha
doe toch normaal jongens, wat is er nou weer vies en triest aan zoenen ? ![]() iedereen vind het leuk om te doen, dus waarom niet ? het heeft naar mijn mening verder geen ene donder met respect te maken, het is alleen achterlijk als je het laat terwijl je het lekker vind ![]() ![]()
|
ken ze wel ja die dat doen. players heten zo iets
ik zelf?? gebeurt weleens dat ik iemand zoen zonder er iets voor te voelen gewoon voor de fun. ik vind het n.m. heerlijk om te zoenen. maar ga niet 10 jongens zoenen want dat zijn sletjes....en dat ben ik niet ciao
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Zoenen/Tongen Verwijderd | 13 | 31-08-2010 21:40 | |
Liefde & Relatie |
Foute boy. Groot probleem! SwaggOn | 56 | 05-11-2009 17:00 | |
Liefde & Relatie |
Gedraag ik me nu hypocriet? Klarijndemaan | 19 | 19-07-2008 15:16 | |
Seksualiteit |
Bang voor sex met meiden of prost. Sander21 | 111 | 08-07-2004 14:42 | |