Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Haha, 35 vriendinnetjes. Right. Tel je soms ook alles mee waar je het slechts 2 dagen mee hebt uitgehouden?
En wat een onzin, "het gebeurt gewoon" :') Je hebt het helemaal zelf in de hand. Dat je zo zwak van geest bent om toch toe te geven aan dit soort verleidingen is geheel aan jezelf te wijten. |
![]() |
|
Je hebt eigenlijk nog geen enkel vriendinnetje gehad, en kennelijk ben je er ook nu nog niet echt aan toe. Toen ik in een enigszins vergelijkbare periode zat, moest ik uiteindelijk aan mezelf toegeven dat dit niet het moment was voor een relatie, zelfs al hield ik zielsveel van haar. Doet pijn, maar het kan vanaf nu alleen maar meer pijn doen als je dit aanhoudt zonder jezelf de tijd te geven jezelf te leren kennen en volwassener te worden.
|
Ik zou het uitmaken met dat meisje. Je geeft niet (genoeg) om haar. Blijkbaar is kortstondig plezier belangrijker voor jou dan je relatie met het meisje. Je bent er volgens mij nog niet klaar voor.
ik vind wel dat je raar vriendinnetjes telt. 35 waarvan 15 meer dan een avond zoenen. Dus 20 waren alleen een avondje zoenen? Dat is dan toch geen vriendin? |
![]() |
||
Citaat:
Dit geldt hetzelfde voor jou probleem. Het is onzin dat het vlees zwak is, blijkbaar wil je het dus ook gewoon niet echt. Het lijkt een beetje alsofje verslaafd bent ofzo, van ja ik wil niet drinken maar het gebeurde gewoon. Misschien als je vriendin je nu verlaat, dat een eyeopener is. Trouw zijn is niet moeilijk, je doet het gewoon niet met een ander. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik snap dit ook niet hoor. Als je iets niet wil, dan doe je het gewoon niet. Ik heb nog nooit moeite gehad met niet doen wat ik niet wil. Het is zo simpel. Ik word ook een beetje gek van mensen die stomme excuses blijven maken. Stop met het liegen tegen jezelf én tegen je vriendin. Blijkbaar vind je kleine pleziertjes belangrijker dan je vriendin. Als je namelijk echt niet wil vreemdgaan zou het heel makkelijk zijn om je lul in je broek te houden.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
het probleem zit hem erin dat je niet trouw wilt blijven. Iedereen kan het, maar je moet het wel echt willen, de vraag is dus ook hoe gek je bent op jouw vriendinnetje (niet genoeg, duhuh).. kortom uitmaken, lekker vrijgezel blijven en nooit settelen voor less dan tot over je oren verliefd.
|
![]() |
||||
Ik zou zeggen ga in de hoek van je kamer zitten en kom er weer uit als je niet meer met bullshit excuses aankomt. Trouw blijven kan je niet leren dat doe je wel als je écht van een meisje houd en blijkbaar is dat niet het geval.
Citaat:
Citaat:
I Citaat:
enzovoort. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Meneer gaat structureel vreemd... Elke keer een bevestiging voor je mannelijkheid? Voor je zelfbeeld? Meneer kan niet monogaam zijn. Zielig zeg.
Je houd gewoon niet genoeg van je vriendin. Als echt van haar houdt ga je niet vreemd.
|
Wat dacht je van een man die vreemdgaat omdat hij en zn vrouw al 15 jaar geen seks meer hebben gehad? En hij houdt nog heel veel van haar, en praktisch gezien (de kinderne, het huis, de vrienden), zou het onzin zijn om uit elkaar te gaan.
Er zijn zoveel verschillende 'manieren' om vreemd te gaan. Ik vind inderdaad dat je ook niet zo kort door de bocht kunt zijn.
|
Als je van jezelf weet dat je niet trouw kunt zijn heb je verschillende opties:
1. geen relatie aangaan 2. een open relatie aangaan (dus met iemand die 't okee vindt dat je niet monogaam is en dat zelf ook niet is) tip: doe 't wel veilig en laat je af en toe testen op soa's Neem je verantwoordelijkheid, doe niet alsof je er echt niks aan kunt doen. Blijkbaar wil je niet graag genoeg trouw zijn, dus dan moet je daar misschien maar open over zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
@ TS: weet je, ik vind dat je een apart probleem hebt. Voor mij is het absoluut niet herkenbaar, eerlijk gezegd peins ik er niet over om überhaupt een ander te zoenen. Stiekem er over nadenken? Heul soms, want er is meer mannelijk schoon op deze aardkloot. Maar echt doen? Damn, daar is een hoop alcohol voor nodig.
Waarom zoen je in godsnaam met een ander als je je voor hebt genomen dat niet te doen? Ik niet snap niet. Het lijkt mij dat je jezelf moet kunnen beheersen, bepaalde situaties kun je vermijden. Niet met onbekende meisjes dansen, niet met voor jou aantrekkelijke meiden dansen, bemoei je alleen met je vrienden... Dat lijkt me een goed begin. En eerlijk zijn tegen je huidige vriendin, ook nooit verkeerd.
|
Verwijderd
|
Nouja, goed. Blijkbaar vinden mensen mij bekrompen, maar misschien kan ik het niet goed verwoorden. De TS zegt dat hij het niet wil, maar het toch doet. En ik blijf erbij dat als je iets ECHT niet wilt, dat je het dan gewoon niet doet.
Of er eventueel redenen kunnen zijn voor vreemdgaan of niet, dat staat er helemaal buiten. Een man die vreemdgaat omdat hij 15 jaar geen seks met zijn vrouw heeft gehad, zou er met zijn vrouw over kunnen praten, ipv vreemd te gaan. Dus on some level wil hij dan vreemdgaan; hij doet het bewust namelijk. Dus nogmaals, als de TS (of wie dan ook) niet vreemd WIL gaan, dan zou hij het niet doen. |
![]() |
|
^ Wat TS zal moeten inzien, is dat hij stiekem wél wil vreemdgaan. Hij wil alleen ook weer niet zijn vriendin kwetsen, dus dat botst met elkaar. Kan om allerlei redenen zijn dat hij eigenlijk wel met anderen wil blijven zoenen en dat ook doet, de meest voorkomende is een gebrek aan gevoel voor eigenwaarde.
Siorin, aan de ene kant wil het dus wel (volgens mij), aan de andere kant niet. De kleine pleziertjes tellen inderdaad iets te veel.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dus je wil graag de zekerheid van een leuk vriendinnetje én je wil ook onbekende meisjes zoenen tijdens het uitgaan én je wil graag zelf een lieve betrouwbare jongen zijn. Nou dan heb je pech gehad, want dat gaat niet alledrie tegelijk. Dus je zult toch zelf moeten kiezen: het uitmaken óf stoppen met wildzoenen óf een hekel aan jezelf hebben. En als je stoppen met wildzoenen te moeilijk vindt, wordt het dus een van de andere opties.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Aantrekkingskracht: de wanhopige man en de onbereikbare vrouw. Egoconstructie | 99 | 15-01-2020 13:47 |