Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het slaat nergens op dat Lieke een voorkeur zou hebben voor de piercing-en-dreads-topics, want zolang ik me al kan herinneren zijn daar topics over en omdat dat op een gegeven moment gewoon vervelend werd, is er een algemeen topic geopend. En het is nu eenmaal zo dat wanneer een topic bovenaan staat, mensen toch iets minder snel een nieuwe openen over dat onderwerp. [Er zijn natuurlijk uitzonderingen. :/]
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Omdat ze het aanbood en wij waren het ermee eens ![]() En het is nog niet zeker is of het tijdelijk is of gewoon voor lang, daarom vonden we dit wel een puik plan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Sorry hoor, maar Roxy heeft maar 45 posts op Lifestyle
![]() Hier het bewijs: http://forum.scholieren.com/search.p...der=descending Dus een beetje jammere actie om haar forumbaas te maken.. Ja iedereen kan wel slotjes zetten, of politiek correct posten. Maar Roxy heeft nog nooit een topic gemaakt op Lifestyle! Wat moet je daar nou me? ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ze is al een behoorlijk lange tijd een uitstekende fb op muziek ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
See the difference? No offence, maar ik vind het ook een erg vreemde keuze... Er zijn genoeg lifestylers die FB zouden kunnen en willen worden... (nee, ik doel niet op mezelf.) |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() @Roos, je hebt gelijk ik ben idd een vrij onbekende naam voor lifestyle misschien. Maar bij die 45 posts die de search laat zien moet je wel zeggen dat dat van de laatste maand is, dat is niet mijn totaal score van de 3 jaar die ik hier zit ![]()
||
Citaat:
beetje jammere actie |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||