Williams schreef op 03-09-2003 @ 08:52:
kheb t zelfde probleem, en daardoor is het dus gigantisch fout gegaan en is t nu uit (net 1 dag ofzo..na 16 maandjes... en wat gekloot dr na.) ze schijnt me trouwes wel te mogen blijkt...maar er waren wat andere factoren die t n btje moeilijk hebben gemaakt, langer verhaal , en voor jullie niet boeiend...
ik heb ook hetzelfde meegemaakt, ze mochten mij opzich wel, de eerste paar maanden was alles koek en ei! ze kwamen dingen te weten die ze niet hoorden te weten en toen begon et gezeik.. ze lieten het niet op mij merken maar op mijn vriend! ze begonnen te vertellen dat ik niet goed voor hem zou zijn enzovoort, hij vond ook dat hij z'n ouders niet tussen ons zou laten komen maar jah.. is hun uiteindelijk wel gelukt! ze begonnen te dreigen dat als hij voor mij zou kiezen, dat ie dan thuis niet meer welkom was! hij moest dus wel

tis nu ook uit! we zijn goede vrienden gebleven maar elke keer als we iets afspreken moet dat in het geheim want ze mogen niks van mij afweten! dat is best moeilijk!
ik weet niet hou oud je bent (niet op gelet) maar als je allebei van een beetje oudere leeftijd bent, en je wilt elkaar niet opgeven, zou je kunnen dreigen dat als je niet meer welkom bent dat je dan wel gaat samenwonen ofzoiets!
sowieso vind ik het belachelijk als ouders zich met de relatie van kinderen gaan bemoeien! khoop zelf zo nooit te worden! maar kzou zeggen ga ervoor! en laat merken hoeveel je om d'r geeft en dat je toch wel aardig bent enzo! geef de moed niet op hoor, zkr niet als je echt van d'r houdt!!
succes ermee