Advertentie | |
|
![]() |
|
Prakken is zo''n typische hollandse voedselverneukingsbezigheid. Bah. Sta je vier uur in de keuken, allemaal geweldig lekkere APARTE dingen...komt er zo''n oerhollandse kaasvreter, pakt het GROOTSTE bord, mikt alles BIJ ELKAAR...
en tot overmaat van ramp wordt het kleurrijke gerecht omgetovert in een grauwe stamppotmassa waar je geen ingredient in kunt herkennen. Bah, ik haat alles wat geprakt is en m''n eetlust verdwijnt als ik mensen hun eten zie prakken ![]()
||
![]() |
Citaat:
Hahaha, helemaal mee eens hoor! Ik doe het ook nog steeds en dan gooi ik ook alles door elkaar. En als iemand daar een probleem mee zou hebben thuis....kan me geen moer schelen. Ik eet m'n eten op zoals ik dat wil, en als ik dat zo lekker vind, dat vind ik dat. Lekker door elkaar prakken, met jus en appelmoes. Mmmmm.... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ligt er maar net aan wat, als ik prak is het groente met aardappels zoals sla, slabonen en nog andere groenten. Maar bloemkool bijvoorbeeld eet ik juist liever "kaal". Ach ja, als je een paar weken voor je eigen eten moet zorgen hoef ik me daar ook geen zorgen over te maken, dan zijn de enigste aardappels die ik zie al voorgesneden
![]() |
![]() |
|
|