![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
|
stereotype:
Jongen: Kevin, Ray, Steve, Quintin, Patrick, Jim, Randy, Danny meisje: Kim, Cathy, Cindy, Nathalie Kortom vreselijke namen voor de Johnnies en Anita's onder ons. Verder vind ik het bedenken van namen verschrikkelijk. Ik heb echt geen idee hoe ik evt kinderen van mij zou willen noemen. Maar jah heb nog wel een aantal jaartjes voordat ik namen nodig heb ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Zo heet ik in het echt namelijk ![]() Maar goed. Suzanne is een Hebreeuwse naam oorspronkelijk. Even voluit fonetisch gespeld zou de naam (oorspronkelijk) zo klinken: sjoesjannaa. Het is dus niet echt een Nederlandse naam ![]() ![]() ![]() ![]() De naam betekent overigens "lelie" en staat bekend als de bloem des onschulds. Daar zit een heel religieus verhaal achter, maar t komt er op neer dat Suzanne beticht werd van overspel op haar man, terwijl ze eigenlijk werd aangerand door twee mannen. Op de dag van haar vonnis (doodstraf) kon ene Daniel echter haar onschuld bewijzen. Weet je dat ook weer ![]()
||
Citaat:
![]() Toscane whoooohwoooaah ![]()
|
ik ken iemand met de doopnaam Nicolas Andreas Cornelius oftewel N.A.C. zijn vader nac-supporter
![]() jongens>clint,bruce,william. meiden>Vannessa,Mariska.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb wat met de naam David. ![]() ![]() Thomas vind ik ook mooi. ![]() Mooie meisjesnamen ken ik niet echt.
||
![]() |
Citaat:
heet ook susan ![]() Mijn kinderen krijgen later in ieder geval een korte naam. Voor een meisje Sam of Lisa en voor een jongen Tim of Rick, maar dat zien we tegen die tijd wel weer.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
De Kantine |
Haten jullie mij? sexylexy | 24 | 16-03-2006 21:18 | |
Vrije tijd |
Kort interview Mingster | 12 | 20-02-2006 14:18 | |
De Kantine |
hoe zou je het liefst willen heten? *~SuPaHgIrL~* | 2 | 20-11-2003 17:25 | |
Liefde & Relatie |
stelling: echtscheiding moet duurder de abt van sion | 115 | 15-09-2003 21:52 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |