Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-09-2003, 20:15
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
SimShalom schreef op 04-09-2003 @ 21:10:
Dat vreselijke Amerikaans-Zionistisch-Joodse Wereldoverneemplan toch altijd, hè?
aha, je geeft t toe!

Oud 04-09-2003, 20:15
Sweet_Hadar
Sweet_Hadar is offline
Citaat:
Assasin schreef op 04-09-2003 @ 21:12:
Waarom haal je erin vredesnaam Zionisten en Joden bij?
Amerika, Bush.............. Het was overigens ironisch bedoeld hoor...
Oud 04-09-2003, 20:33
Verwijderd
Citaat:
SimShalom schreef op 04-09-2003 @ 21:15:
Amerika, Bush.............. Het was overigens ironisch bedoeld hoor...
En behoorlijk vergezocht.

Maar maak je niet druk, we weten wel dat je er nog bent meiske
Oud 04-09-2003, 21:02
Verwijderd
Citaat:
Dat vreselijke Amerikaans-Zionistisch-Joodse Wereldoverneemplan toch altijd, hè?
Jep, vreselijk

Volgens mij is dit een poging tot uitlokking

Laatst gewijzigd op 04-09-2003 om 21:06.
Oud 04-09-2003, 23:28
Korsakoff
Korsakoff is offline
nu krijgen de "hoge heren" in den haag nog meer eigendunk. denken ze gelijk dat ze nog meer kunnen maken tov ons.
Oud 05-09-2003, 00:01
Verwijderd
Citaat:
nu krijgen de "hoge heren" in den haag nog meer eigendunk. denken ze gelijk dat ze nog meer kunnen maken tov ons.
Inderdaad, maar op de 20e zullen we de revolutie beginnen
Oud 05-09-2003, 17:02
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 05-09-2003 @ 01:01:
Inderdaad, maar op de 20e zullen we de revolutie beginnen
ik ben de 20e jarig , maar wat is er de 20e nog meer aan de hand dan?
Oud 05-09-2003, 17:15
Verwijderd
Citaat:
maar wat is er de 20e nog meer aan de hand dan?
De keer het tij demonstratie
maar je moet de keer het tij revolutie lezen
Oud 05-09-2003, 17:40
Insane Juggalo
Insane Juggalo is offline
Lage ambtenaar *neemt masker af*: Huhhuhhuh, he really didn't had a clue. Mister Potter really believed he was talking to the real president Bush.
Oud 05-09-2003, 18:13
NN
NN is offline
[QUOTE]Che Guevara schreef op 03-09-2003 @ 23:16:
Mm, ik denk dat een land als Frankrijk er inderdaad meer in bedreven is. [/QUOTE

Ik denk niet dat Bush nog een keer een broodje fromage of bratwurst met Chirac of Schröder wil eten. Die volgen namelijk niet slaafs zijn oorlogspolitiek.
Oud 05-09-2003, 18:23
NN
NN is offline
Citaat:
DeVeroorzaker schreef op 04-09-2003 @ 00:36:

Dat hebben ze snel gedaan dan
Komt op mij toch een beetje over dat Amerika heeft verteld hoe zij het wilden hebben en Balkenende alleen maar ja heeft geknikt.
Zo braaf opgevoed zoals onze calvinistische premier is zal hij nooit met volle mond praten. Dus toen Bush vroeg of Nederland met meer mensen mee wilde doen in Irak kon Balk met een broodje in zijn mond niets anders dan nederig jaknikken. En toen kwam de VS direct met haar plan om meer landen verantwoordelijkheid te geven voor hun gewelddadige mislukking om zelf zo lekker wat geld te besparen.
Oud 05-09-2003, 20:23
*Burning water*
*Burning water* is offline
Citaat:
NN schreef op 05-09-2003 @ 19:13:
Ik denk niet dat Bush nog een keer een broodje fromage of bratwurst met Chirac of Schröder wil eten. Die volgen namelijk niet slaafs zijn oorlogspolitiek.
Ik hoop dat Bush' adviseurs daar anders over denken, want een Amerika-tegen-de-rest-opvoering lijkt me niet zo'n goed idee.
Oud 05-09-2003, 20:42
Verwijderd
Citaat:
NN schreef op 05-09-2003 @ 19:13:

Maar de VS hebben het niet alleen voor het zeggen in de VN. Hoewel.... Schröder en Chirac weten wel hoever ze kunnen gaan denk ik, en de adviseurs van Bush ook. De VS zal het denk ik niet wagen de steun van Frankrijk en Duitsland nog eens te riskeren, daarvoor hebben de landen te innige economische banden.
Oud 06-09-2003, 09:56
little nemo
little nemo is offline
[QUOTE]NN schreef op 05-09-2003 @ 19:13:
Citaat:
Che Guevara schreef op 03-09-2003 @ 23:16:
Mm, ik denk dat een land als Frankrijk er inderdaad meer in bedreven is. [/QUOTE

wil jij dan wel een broodje fromage of een bratwurst eten??
ik niet hoor....gross
Oud 07-09-2003, 03:12
Verwijderd
Hehe, die column 'De broekriem must be aangetrokken' van Luuk Koelman in de Metro van 4 september beschreef wel heel mooi de ontmoeting tussen Balkie en Bush Nu ik die beelden zo zie, zou ik haast denken dat het echt is gegaan zoals in die column...

Voor wie de column wil lezen:

De broekriem must be aangetrokken - Luuk Koelman

De president liet nog even op zich wachten. Jan Peter en Jaap stonden precies middenin zijn Oval Office, bovenop het tapijt met de adelaar. Jan Peter slikte. Zijn hand met daarin het koffertje, voelde klam aan. Eigenlijk moest hij naar het toilet. Jaap, de haren nog nat van het douchen, staarde naar het zware Victoriaanse bureau voor hem. Hier werd pas wereldpolitiek bedreven. Jaap schudde zijn hoofd. Hij was in het verkeerde land geboren, zoveel was zeker. De zware, dubbele deur achter hen zwaaide open. Jaap verstrakte. Jan Peter maakte bijna een luchtsprongetje van schrik. President Bush! Strak in het pak, met in zijn rechterhand een zak donuts, beende hij op hen af. Hi guys. Sorry I kept you waiting. Jan Peter en Jaap kregen beiden een presidentieel schouderklopje, waarna Bush naar de twee stoelen voor zijn bureau wees. Please do sit down. Ze namen plaats op het puntje van de stoel. Bush plofte neer in de fauteuil achter zijn bureau en stopte drie donuts tegelijk in zijn mond. Toen was de zak leeg.

Lets see, sprak de president met volle mond. Hij bladerde wat door een mapje met paperassen. Today its Wednesday the 3th, so you must be from Holland. Is that right? Jan Peter knikte bedremmeld. Jaap staarde naar het puntje van zijn schoenen. Well well well Bush keek hen enkele seconden aan,
vernauwde zijn ogen en gooide toen schaterend zijn hoofd achterover. Hahahahaha!!! Just kidding! Of course I know youre from of Holland.
Hahahahaha!!!! Donutkruimels vlogen in het rond. Jan Peter veerde op. Wat was meneer Bush toch een guitig heerschap! Hij zwaaide met zijn wijsvinger. O, o, o! You are very funny, mister president! Ook Jaap deed zijn best. Hij lachte zoals hij nog nooit had gelachen. Met lange, onnatuurlijke uithalen.

Toen was het tijd spijkers met koppen te slaan. Balkenende nam het woord. Well mister president. On behalf of the Dutch people I would like to give you a present. Jan Peter opende voorzichtig zijn koffertje en diepte een bundeltje touw op. This, mister president, is a lasso. Because all the people in
Holland know you are a real cowboy from Texas. Jaap knikte enthousiast. And in fact, the people in Holland are also a sort of cowboys. Did you know that, mister president? Bush trok zijn wenkbrauwen op. Is that right?
Jan Peter voelde het bloed door zijn aderen stromen. Hij stotterde er bijna van. You see, in Holland all the people have a broeksriem. And there is a Dutch saying that says: the broeksriem must be aangetrokken. Just like a lasso, vulde Jaap aan. Jan Peter boog voorover. Zijn hand trilde. This is for you, mister president. Bush nam het touw in ontvangst. Thank you very much. Hij stond langzaam op. In my heart I feel love and warmth for the people of your great nation.

Voordat Jan Peter en Jaap beseften wat er gebeurde, had de president hen al overeind geholpen en met zachte drang richting zijdeur gedirigeerd. It was a great pleasure and an honour meeting you. Jaap werd als eerste naar buiten gewerkt. Jan Peter stribbelde nog even tegen. Mister president, I would like to talk to you about the war in... Even rustte Bush hand vaderlijk op zijn schouder. Lets hope for peace. Therefore I pray to God every morning, for great wisdom and strength. Me too, me too, wist Jan Peter nog net uit te brengen. Toen viel de deur met een klap achter hem dicht. Have a safe flight home, mister Kok, hoorde hij Bush nog net achter zich zeggen.
Oud 07-09-2003, 09:08
naam onbekend
naam onbekend is offline
Hehehe....die heb ik ook gelezen ja
Oud 07-09-2003, 09:28
Nebula
Nebula is offline
Volgens mij hebben ze niet de echte Balkenende gestuurd, maar de man die hem speelt in kopspijkers. Ik vroeg me al af waar de ranja met het rietje bleven
Oud 07-09-2003, 14:29
NN
NN is offline
Citaat:
Sci-Fi fan schreef op 07-09-2003 @ 10:28:
Volgens mij hebben ze niet de echte Balkenende gestuurd, maar de man die hem speelt in kopspijkers. Ik vroeg me al af waar de ranja met het rietje bleven
Ranjaman is Frank de Grave. (De oud-VVD'er op defensie.)
Oud 07-09-2003, 14:36
NN
NN is offline
Citaat:
*Burning water* schreef op 05-09-2003 @ 21:23:
Ik hoop dat Bush' adviseurs daar anders over denken, want een Amerika-tegen-de-rest-opvoering lijkt me niet zo'n goed idee.
Ik vraag het me af of het geen Amerika tegen de rest wordt. Bush heeft immers al iets aangegeven dat iedereen die niet voor hen was tegen hen was etc. en in die optiek kunnen we verwachten dat hij, kortzichtig in simplistisch als hij is, landen die niet Pro-Bush zijn niet erg vriendelijk gaat behandelen.
Oud 07-09-2003, 14:48
NN
NN is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 05-09-2003 @ 21:42:
Maar de VS hebben het niet alleen voor het zeggen in de VN. Hoewel.... Schröder en Chirac weten wel hoever ze kunnen gaan denk ik, en de adviseurs van Bush ook. De VS zal het denk ik niet wagen de steun van Frankrijk en Duitsland nog eens te riskeren, daarvoor hebben de landen te innige economische banden.
"Innige economische banden." Heeft Bush ooit blijk gegeven van enkel economisch inzicht? Weet hij eigenlijk wel Frankrijk en Duitsland liggen?
Oud 07-09-2003, 14:51
NN
NN is offline
Citaat:
N00dles schreef op 07-09-2003 @ 04:12:
Hehe, die column 'De broekriem must be aangetrokken' van Luuk Koelman in de Metro van 4 september beschreef wel heel mooi de ontmoeting tussen Balkie en Bush Nu ik die beelden zo zie, zou ik haast denken dat het echt is gegaan zoals in die column...

Voor wie de column wil lezen:

[/i]
Ik veracht dat het inderdaad zo is gegaan.
Oud 07-09-2003, 15:10
NN
NN is offline
Vul allemaal even de volgende peiling in op ww.dvhn.nl:
Balkenende moet iets doen aan zijn sullige imago.

Tot nu toe is 81% van de stemmers het er mee eens.
Oud 07-09-2003, 17:20
Verwijderd
Citaat:
NN schreef op 07-09-2003 @ 16:10:
Vul allemaal even de volgende peiling in op ww.dvhn.nl:
Balkenende moet iets doen aan zijn sullige imago.

Tot nu toe is 81% van de stemmers het er mee eens.
Ik weet wel zeker dat een grootse imago-verandering averechts gaat werken. Men zal hem nog altijd blijven herinneren als de sullige Balkenende, dus zal men voortaan zegge: "Daar heb je die suffe premier weer die hopeloos vlot probeert te zijn"
Oud 07-09-2003, 17:37
Joostje
Joostje is offline
ik vind dat een politicus best sullig mag zijn, zolang hij maar politiek goede maatregelen neemt .
Oud 07-09-2003, 17:38
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Joostje schreef op 07-09-2003 @ 18:37:
ik vind dat een politicus best sullig mag zijn, zolang hij maar politiek goede maatregelen neemt .
Helaas is dit bij de heer Balkenende nu niet bepaald het geval....:/
Oud 07-09-2003, 17:42
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 07-09-2003 @ 18:38:
Helaas is dit bij de heer Balkenende nu niet bepaald het geval....:/
Oud 07-09-2003, 18:43
*Burning water*
*Burning water* is offline
Citaat:
NN schreef op 07-09-2003 @ 15:36:
Ik vraag het me af of het geen Amerika tegen de rest wordt. Bush heeft immers al iets aangegeven dat iedereen die niet voor hen was tegen hen was etc. en in die optiek kunnen we verwachten dat hij, kortzichtig in simplistisch als hij is, landen die niet Pro-Bush zijn niet erg vriendelijk gaat behandelen.
Geheel in trant van zijn domheid.

En N00dles, leuke column inderdaad. Ik ben wel heel benieuwd hoe het nu echt is gegaan, als de heer Balkenende dat nou eens eerlijk zou vertellen. Verantwoording aan het Nederlandse volk.
Oud 07-09-2003, 19:16
Nebula
Nebula is offline
Citaat:
NN schreef op 07-09-2003 @ 15:29:
Ranjaman is Frank de Grave. (De oud-VVD'er op defensie.)
Oh ja, was ik even in de war....

Nobody fucks with Frank de Grave

Laatst gewijzigd op 07-09-2003 om 19:24.
Oud 07-09-2003, 20:59
Verwijderd
Citaat:
NN schreef op 07-09-2003 @ 15:48:
"Innige economische banden." Heeft Bush ooit blijk gegeven van enkel economisch inzicht? Weet hij eigenlijk wel Frankrijk en Duitsland liggen?
Z'n adviseurs wel, Bush is slechts the puppet on a string. De echte Machthebbers zijn Wolfowitz, Rumsfeld, Cheney en Rice. Plus nog een kliek neo-conservatieven. En die zijn bepaald niet dom als ze ergens geld kunnen halen.
Oud 07-09-2003, 23:10
Seb4
Seb4 is offline
Zeker, die figuren die je noemt hebben een redelijke mate van, met elkaar conflicterende, invloed. Dat moet je echter niet verwarren met het bezitten van directe macht.

Het recente verleden wijst uit dat achter de schermen bij Bush constant een gevecht gaande is tussen mensen als Colin Powell enerzijds en een aantal prominente Neo-Cons anderzijds.

Het is altijd Bush -zelf- die de knoop doorhakt en de beslissing maakt, of dat nou tegen de wens van adviseur A of B is of niet.
Oud 08-09-2003, 08:34
Verwijderd
Citaat:
Seb4 schreef op 08-09-2003 @ 00:10:
Zeker, die figuren die je noemt hebben een redelijke mate van, met elkaar conflicterende, invloed. Dat moet je echter niet verwarren met het bezitten van directe macht.

Het recente verleden wijst uit dat achter de schermen bij Bush constant een gevecht gaande is tussen mensen als Colin Powell enerzijds en een aantal prominente Neo-Cons anderzijds.

Het is altijd Bush -zelf- die de knoop doorhakt en de beslissing maakt, of dat nou tegen de wens van adviseur A of B is of niet.
De neo-conservatieven zijn in de meerderheid en zullen dus ongetwijfeld veel en meer invloed hebben dan figuren als Powell.
Oud 08-09-2003, 09:18
Seb4
Seb4 is offline
Dat is pure speculatie; als je goed kijkt naar welke beslissingen Bush precies genomen heeft, zie je dat hij juist zeer vaak de standpunten van Powell heeft opgevolgd.
Oud 08-09-2003, 11:14
Verwijderd
Citaat:
Seb4 schreef op 08-09-2003 @ 10:18:
Dat is pure speculatie; als je goed kijkt naar welke beslissingen Bush precies genomen heeft, zie je dat hij juist zeer vaak de standpunten van Powell heeft opgevolgd.
Noem eens wat voorbeelden?
Oud 08-09-2003, 12:28
Seb4
Seb4 is offline
Een goed voorbeeld is dat Bush, in plaats van Irak onmiddelijk aan te vallen zoals de neo-cons het liefst zagen, eerst een half jaar geprobeerd heeft het gezamenlijk met de VN op te lossen.

Powell's invloed wordt nogal eens onderschat; men moet neit vergeten dat ook hij, na 6 maanden vruchteloos gelul bij de VN, een oorlog steunde; het is niet zo dat Bush opeens afweek van Powell's koers.
Oud 04-01-2010, 21:25
At the Drive-in
At the Drive-in is offline
Beetje mosterd na de maaltijd, dit Vraag me af wat hij hiermee wil bereiken?
Oud 04-01-2010, 21:40
Verwijderd
Citaat:
Beetje mosterd na de maaltijd, dit
Oud 04-01-2010, 22:33
Pluis
Pluis is offline
hallo up uit 2003

Regels voor berichten